Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Haziran 16, 2016

Vampire Detective / 2016

Sawako Kuronuma Perşembe, Haziran 16, 2016


Dedektif Yoon San ve iki arkadaşı özel bir görevle görevlendirilir.Görevleri sırasında tehlikeye düşerler ve son anda kaçmayı becerirler.Kaçış esnasında bayan olan arkadaşı aniden arabadan inmek ister, Yoon San da peşinden iner.Bu bayan arkadaşı birden Yoon San'ı silah çıkartıp vurur ve diğer arkadaşıyla arabaya binip kaçar, daha doğrusu kaçamazlar araba birkaç saniye içerisinde havaya uçar.

Dedektif Yoon San, yaşadığı olaya anlam veremez, özel dedektif olarak işe başlar.İlk görevi esnasında saldırıya uğrayıp yaralanır ve vampire dönüştürülür.Dedektif Yoon San, bir yandan kendine gelen işlerin sırrını çözerken bir yandan da anlam veremediği geçmişi hakkında yeni şeyler öğrenecektir.




Dizi genel olarak polisiye türde, araya da vampir kırıntıları serpiştirmişler yoksa doğru düzgün vampirlerle alakası yok.Ben diziyi beğenmedim, saçmalığın daniskasıydı ama yok ben izleyeceğim yine de diyorsanız siz bilirsiniz.


Buradan sonrası spoiler ve eleştiri içerir.


Dizinin toplam 12 bölümden oluştuğunu görünce zaten bir tuhaflık olduğunu anlamıştım.Kesin tutmadı da bitirdiler diye düşündüm.Eğer öyleyse izlenmemekte tamamıyla haklı.Bölümler arası çok kopuk. Yoon San, vampir oluyor ama arada gözünün bir iki saniye renk değiştirmesinden başka bir tepki vermiyor, ne kan içiyor ne hızlı hareket ediyor.Sanki Çin malı vampirler gibi.Diğer vampirlerden farklı olarak güneş ışığına çıkabiliyor ama diğerleri çıkınca tuzla buz oluyorlar, buraya kadar sorun yok.Vampirleri güneş ışığından korumak için battaniyeye sarıyorlar, efektler berbat falan fıstık.

Dizinin ilk bölümünü izleyince her yanından saçmalık akıyor, diye düşündüm ve bir şans verip devam ettim.Ondan sonraki birkaç bölümde dizi birden yükselişe geçti, olayları çözmesi oldukça akıllıcaydı.Bence bu dizinin asıl sorunu vampir etmeniydi.Saçmaydı.8-9. bölüme kadar direnip sonrasında bıraktım ve son bölümünü izledim.Son bölüm daha da gereksizdi.Hani diziye 10 üzerinden puan vermek istesem puanı kesinlikle 2 olur, o da birkaç bölümün hatırına :) 

  

5 yorum:

  1. Koreliler bu tür dizleri pek beceremiyorlar , bakınız mesela , blood . Bildikleri işi yapsınlar vampire filan pek yapamıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapamıyorlar, korku, vampir türü diziler onlara uygun değil.Bu türlere yakın olan psikolojik türde iyiler ama :)

      Sil
    2. Beceremiyorlar , mesela blood diyosunda o dizi o kadar güzeldi ki tekrar tekrar izlerim onu 😒

      Sil
  2. Filmi gördüğümde hoşuma girmişti ama çoğu arkadaşımdarkadaşım da kötü dediği için izlemekten vazgeçtim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kötüydü ama yine de sen bilirsin:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!