Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Haziran 11, 2016

Reklam ve İletişim

Sawako Kuronuma Cumartesi, Haziran 11, 2016



 Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu adlı bloguma, advertorial içerik, banner reklam, ürün tanımı, çekiliş sponsorluğu vb türde reklam vermek için bana bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.


Facebook adresim | Twitter adresim |İnstagram adresim | Tumblr adresim | Ask.fm adresim | Google + adresim 

                         Bloglovin |Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu facebook hayran sayfası

6 yorum:

  1. merhabaa bloğunuzu zevkle takip ediyorum. sizden bir ricam var. mutlu sonla biten ve kore yapımı bir romantik komedi dizisi önerisinde bulunabilir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En tepedeki menüden İzlediklerim, drama türleri, romantik komediyi seçersen istediğin türde dizi bulabilirsin ;)

      Sil
  2. Merhabalar! Henüz bugün açtığım blog için bir sürü tema yükledim fakat; xml hatadı aldığım için HİÇBİRİNİ yükleyemiyorum. Bunun sebebi hakkında bir bilginiz, fikriniz var mı? Şimdiden teşekkür ediyorum Sawako Kuronuma!

    YanıtlaSil
  3. slm baya eski blog takipcilerinizdenim dikkatimi cekti eskisi kadar dizi önersisi vermiyorsunuz :(

    YanıtlaSil
  4. geçen sene bir iki bölüm bir dizi izlemiştim bir kız babası ablası ve ablasının çocuğuyla yaşıyordu.salak bir sevgilisi vardı.çocuk bildiğin apaçi gibi bi şeydi.kızın babası hastaydı ve ilaç falan almak için paraları yetmiyordu.kız da çalışmak için amerikaya gitmeye karar verdi.orda da bi tanıdık kadın varmış.onun da yeğeni orda çalışıyormuş hem de okuyormuş vatandaşlık almaya falan çalışıyormuş.neyse kız gidiyo bu kadının yanında kalıyo hem de çalışıyo falan.sonra vatandaşlık almaya hevesleniyor.ordaki kadında bu kızla bu çocuğu vatandaşlık almaları için anlaşmalı evlindirmeyi teklif ediyo vs. Neyse işte bu diziyi aradım aradım sonra bir daha bulamadım ne dizinin ne de oyuncuların adını hatırlıyorum yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  5. geçen sene bir iki bölüm bir dizi izlemiştim bir kız babası ablası ve ablasının çocuğuyla yaşıyordu.salak bir sevgilisi vardı.çocuk bildiğin apaçi gibi bi şeydi.kızın babası hastaydı ve ilaç falan almak için paraları yetmiyordu.kız da çalışmak için amerikaya gitmeye karar verdi.orda da bi tanıdık kadın varmış.onun da yeğeni orda çalışıyormuş hem de okuyormuş vatandaşlık almaya falan çalışıyormuş.neyse kız gidiyo bu kadının yanında kalıyo hem de çalışıyo falan.sonra vatandaşlık almaya hevesleniyor.ordaki kadında bu kızla bu çocuğu vatandaşlık almaları için anlaşmalı evlindirmeyi teklif ediyo vs. Neyse işte bu diziyi aradım aradım sonra bir daha bulamadım ne dizinin ne de oyuncuların adını hatırlıyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!