Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mart 04, 2015

Blog İpucu: Resimli Benzer Yazılar Eklentisi

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mart 04, 2015

Merhabalar :) Hep aynı girişi yaptığımın farkındayım ama başka bir giriş cümlesi bulup konuya dalış yapamıyorum bir türlü..Sanki merhaba yazmayınca kendi kendime konuşuyormuş gibi oluyorum..Aslında pratikte yazarken de kendi kendime konuşuyor oluyorum...Ayy..Neyse! Asıl konumuza dönelim :) Fırsat buldukça blogunuz için basit eklentileri paylaşmaya devam ediyorum.

Resimli Benzer Yazılar Eklentisi de bu eklentilerden biri...Bu eklentiyle, blogunuza uğrayan ziyaretçilerinizin blogunuzdaki farklı yayınlarınıza dikatini çekebilir ve toplam tıklanmanızı attırabilirsiniz :)


Peki nasıl mı yapacaksınız?

Öncelikle, Resimli Benzer Yazılar Eklentisi için tıktık.
Karşınıza LinkWithin sayfası açılacak ve orada küçük bir kutu göreceksiniz.O kutuya bilgilerinizi doldurun.
Width kısmını; blogunuzda kaç tane resimli kutucuk olmasını istiyorsanız o sayıyı seçin; max 5 tane olabiliyor :)
Platform kısmını ise, other olarak seçin. 

Daha sonra Get Widget kısmına tıklayın.


Son olarak çıkan kodu kopyalayıp Yerleşim > Gadget Ekle > Html / JavaScript tıklayıp açılan boş kutuya kodu yapıştırıp kaydediyoruz ve blogumuzda yukarıda gördüğünüz gibi benzer yazılar eklentisi çalışmaya başlıyor.Güle güle kullanın! :)

47 yorum:

  1. Teşekkür ederim uygulama gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
  2. Sawako olmur məndə. aşağıdakı yazılardan birinə tiklayanda o yazı açılmır :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nana, eğer daha önce blog adresini değiştirdiysen uzun süre bu eklenti çalışmaz :/

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim blog ipuçların çok işime yarıyor ^^ Daha fazla bizi bu konuda bilgilendirmen dileğiyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan:) Fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim :)

      Sil
  4. Teşekkürler sayende hemen yaptım :)

    YanıtlaSil
  5. malesef link çalışmıyor yeni blog açtım facebook sayfa beğenisi nasıl ekliceğimi bilemedim yardımcı olurmusun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link sorunsuzca açılıyor, o konularda ilerleyen günlerde yazı yazacağım takipte kal :)

      Sil
  6. ÇOOOOOOOK teşekkür ederim yaptım oldu valla

    YanıtlaSil
  7. yaptım ama linke tıklıyorum blogda öyle bir sayfa yok diyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunun adresinin daha önce değiştirdiysen uzun süre çalışmaz bu eklenti :/

      Sil
    2. bir kere önceden yaptım başka bir adres ama sonra hep diğer adresi kullandım..
      hala çalışmıyor :(

      Sil
    3. Maalesef tekrar çalışması uzun zaman alıyor, benimkisi neredeyse 1 yıl sürdü :/

      Sil
  8. Gadget ekleye basıyorum fakat html nerede acaba bulamıyorum?

    YanıtlaSil
  9. Nasıl üstteki yazıyı değiştirebilirim?

    YanıtlaSil
  10. Blogun henüz 5-6 yazısı varken eklemiştim, uzun süre hep aynı yazıları gösterdi ben de sildim. Şimdi yazı sayısı 50'yi geçti eklediğimde hala aynı postları gösteriyor. Hep aynı 5 post. Mail attım, cevap veren yok. Yapabileceğim başka bir şey var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maillere dönen olmuyor, etiketlere bak acaba hep aynı etiketleri mi kullanıyorsun?

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. İnternet geçmişini silip tekrar dene. çıkması lazım :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Blog adresini değiştirdiysen eklentinin tekrar çalışması uzun bir zaman dilimini alıyor :)

      Sil
  13. Merhabalar, tavsiyenizi denedim güzelce çalıştı teşekkür ederim.Fakat bir sorum olacak; sadece liste halinde alt alta görünüyor yani sizde ve diğer bloglarda gördüğüm gibi postun resmi gorunmuyor. Acaba bunun için başka tavsiye edebileceğiniz eklemem gereken kod var mı yoksa benden kaynaklı bir hata olduğu için mi böyle ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ektsra hiçbir kod yok, böyle bir sorunla karşılaşan da görmedim.Acaba platformu Blogger seçtin mi?

      Sil
  14. ben eklentinin anasayfada değil ara sayfalarda gözükmesini istiyorum sadece bu mümkün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen mümkündür ama hiç denemediğim için bir şey söyleyemeyeceğim :)

      Sil
  15. You might also like:

    bu yazıyı nasıl türkçe haline getiriyoruz

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkürler çok faydalı oldu :))) :*

    YanıtlaSil
  17. ben yaptmama sadece 'bunlar da dikkatinizi çekebilir' yazisi gözüküyor .yazilarim gözukmuyor

    YanıtlaSil
  18. Güzel oldu elinize sağlık kaç saattir araştırıyorum iyi ki varmışsınız da hemen halledebildim. :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba; çok aylar önce benzer yazılarım gatget olarka bende eklemiştim, sonra yazmaya da ara verdim, farklı işlere daldım diyelim ama yazmaktan vazgeçemiyorum,
    şimdi ise çalışmıyor, hatta kaldırıp yeniden ekledim yine de olmuyor sizce sebebi ne olabilir??
    Yardımcı olabilir misiniz :)

    YanıtlaSil
  20. Bir yorumda blog adresini değiştirdiysek uzun bir süre çıkmayacağını söylemişsiniz. Peki belli bir süre sonra çıkacak mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!