Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Kasım 22, 2013

Bloga müzik çalar eklemek

Sawako Kuronuma Cuma, Kasım 22, 2013


Uzun zamandır blogumla ilgili sorulan sorulardan biri de nasıl müzik eklediğimdi.Aslında SCM Music Playerla bu çok kolay... :)


Öncelikle SCM Music Playerın sitesi için tıktık. Açılan sayfadan hangi renkte istiyorsak onu seçiyoruz ve next e tıklıyoruz.Daha sonrasında açılan sayfada sol tarafa şarkının ismini, sağ tarafa url'sini yazıyorsunuz, ben bunun için en kolay yol olan youtube videolarını kullanıyorum :)


Ekleyeceğiniz müzik için satır yetmezse, add more songs seçeneğini tıklayıp, daha çok şarkı ekleyebilirsiniz.İstediğimiz kadar şarkı ekledikten sonra tekrar next e tıklıyoruz.Burada küçük ayarlar sayfası açılıyor;

Autostart:Bu seçeneği onaylarsanız site açıldığında şarkı otomatik çalmaya başlar, ben de böyle kullanıyordum ama artık bu özelliği kapattım, cupcake in üzerine tıklayınca müzik çalmaya başlayacak :)

Shuffle Playback:Bu seçeneği onaylarsanız listenizde bulunan şarkılar karışık, onaylamazsanız sırasıyla çalar.

Default Volume:Burada sitenizde çalan şarkının otomatik ses düzeyini ayarlarsınız, ben düzeyi %50 olarak kullanıyorum.

Repeat mode:Burada seçmeniz gereken repeat playlisttir, listeniz tamamen çaldıktan sonra başa döner. 

Placement of Player Bar:Seçeneklerden Top seçerseniz Scm Music Player üstte, Bottom seçerseniz sitenin alt kısmında yer alır.

Show Playlist by Default:Bu seçeneği onaylarsanız playlist sağ tarafta açık bir şekilde gözükür, onaylamazsanız gizlenir.Ben onaylanmamış şeklini kullanıyorum.

Burada işleminizi tamamladıktan sonra done seçeneğini tıklayın ve ortaya çıkan html kodunu, Yerleşim>Gadget ekle>Html/Java script seçeneği seçip büyük alana kopyalayın, sitenizde müzik artık çalmaya başlayacak!Güle güle kullanın:)


177 yorum:

  1. Mesajını aldım :)
    Çok teşekkür ederim Sawako! :)
    En yakışıklı Oppa'ların kalbini çalasın işşalla yareppim! :)))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. ekleyemiyorum bir türlü nerede hata yapıyorum bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ancak sorunu tam olarak nerede yaşadığını söylersen yardımcı olabilrim

      Sil
  3. Dediğiniz yolu denedim ama blogda gözükmüyor ve de çalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırasıyla adımları takip edersen olur, muhtemelen bir yerde yanlışlık yapmışsındır :)

      Sil
  4. Dediğiniz yolu izledim ama hiçbir değişiklik olmuyor:/

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Blogunu görüntüleyemiyorum o yüzden olup olmadığın kontrol edemedim, eğer olmazsa bana ulaş yardım ederim :)

      Sil
    2. Kodu kopyalayıp yapıştırdım ama blog da hiç bir şey olmadı!!! Yardım edin lütfen!

      Sil
  6. Omooo omoo çinguu çok tesekkürler ^__^ Sayende en şirin şarkılaeı ekledim :))) Sana da basarılar gercekten çok şirin bi blogun var :3333 Bu da benimki :D Yeni acmış olsam da http://darweyilehersey.blogspot.com/ :}}}

    YanıtlaSil
  7. Çok çok teşekkürler bende bloguma sonunda müzik ekledim:) beklerim;) http://seyhanturkmen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Oldu çok teşekkür ederim takip eder misin bide?

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Tam olarak nerede sorun yaşıyorsun, söylersen yardımcı olabilirim :)

      Sil
    2. Sawako Kuronuma, bize de yardımcı olur musunuz? :)

      Sil
    3. Benimde olmuyor birkaç tane gadget ekle var hepsini denedim yinede olmuyor yardımcı olur musunuz?
      Mesela yapıyorum herşeyi ekliyorum başlıkta koyuyorum müzik sağda solda gözüküyor ama ne çalıyor nede sitenin üstünde gözükmüyor

      Sil
  10. Merhabalar.. Öncelikle blogunuzun tasarımına bayıldım çok şeker çok cici bir blog :)
    Ben de bloguma müzik ekledim fakat bu müzik bağlantılarını youtube değil de bilgisayarımda olan şarkılardan veremiyor muyum? yardımınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim fakat sadece link ekleyebiliyorsun canım :)

      Sil
  11. Merhabalar.. sizin bilgilendirmeniz sayesinde siteme müzik çalar ekledim. çok teşekkürler.. birde bloguma adobe flashta çalıştığım bir banner'ı nasıl ekleyebilirim bu konuda bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adobe flash playerda hiç banner ve de nasıl yapılıp yüklendiğini bilmiyoum, ben genelde photoshop kullanıyorum daha sonra kaydettiğim resmi bir web adresine yükleyip oradan bloga yüklüyorum daha kaliteli gözükmesi için :)

      Sil
    2. peki bu adımı nasıl yapabilirim bana aşamalı olarak anlatabilir misiniz ben bu alanda yeniyim ve bilmediğim çok şey var eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim :)

      Sil
    3. Headerı oluşturduktan sonra, internet sitesine yükle, ben hızlı resim sitesini kullanıyorum.Yerleşimden üst bilgi kısmına gel ve yükleyeceğin resim kısmını web olarak seç, daha önce internete yüklediğin resmin direk adresini oraya kopyala ve kaydet ;)

      Sil
    4. swf dosyamı upload ediyorum ve bloguma yüklediğimde görünmüyor. görünen şey sadece içi boş bir çerçeve

      Sil
    5. Belki o dosya türünü desteklemiyordur, ben png olarak kullanıyorum.Ekran görüntüsünü alıp png olarak eklemeyi deneyebilirsin

      Sil
  12. Paylaşımınız için çok teşekkürler artık benimde bloğumda müziğim oldu :) Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  13. herşey yaptım şimdi ama ekledimde blogumu açtığımda neden olmuyor gözükmüyor yani etkileşime geçmiyor
    ben youtube kapandığı için izlesene den yaptım linkleri orda mı ysorun var acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ben youtube linklerini kullanıyorum, dns ayarları 8 8 4 4 diye değiştirdiğinde hiçbir sorun yaşamadan dinleyebiliyorsun ama izlesene hakkında hiçbir bilgim yok.Benim yaptığım gibi denersen çalacaktır ;)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Merhaba şu anda blogumda kullandığım hiçbir şeyi paylaşmayı düşünmüyorum ama olur da paylaşmayı düşünürsem blog ipuçlarından ulaşabilirsin :)

      Sil
  15. küçük ayarlarda yukarıda yazılan isimleri göremedim? :)

    YanıtlaSil
  16. tamam buldum ama adları değişmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aynılar :) Sadece Configure Setting demeyip kendimce küçük ayarlar ismini vermişim:))

      Sil
    2. şu auto'lu olan başka :)

      ama ben çalıştıramıyorum
      defalarca yükledim siteme
      olmuyor! :(

      Sil
    3. Tam olarak nerede sorun yaşıyorsun?Listeye eklediklerin çalmıyorsa youtube engelinden olabilir ( engelin kalkıp kalkmadığını bilmiyorum) eğer engel kalkmamışsa dns yi 8 8 4 4 yaparsan şarkılar çalacaktır :)

      Sil
    4. Yapamadım youtube dan aldım linki aynen yapıştırdım iligili alana ama olmadı.

      Sil
    5. Kullandığın şablondan kaynaklanıyor olabilir :)

      Sil
  17. Ya bende nereyi kopyalayacağımızı anlamadım. Bir türlü beceremedim yapmayı. Her yeri kopyaladım ama yanlış yaptım herhalde. Nereyi kopyalayacağız tam olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün ayaları yaptıktan sonra Configure setting seçeneğinin altında done çıkıyor, ona tıklıyorsun ve karşına bir kutucuk çıkıyor "

      Sil
    2. Evet ama şimdi farkettiğim asıl sorun blogger>yerleşim>gadget ekle'ye tıklayınca HTML Java Script diye bir şey çıkmıyor :(((

      Sil
    3. Gadget ekleye tıkladığında bir pencere açılıyor ya, onun sol kısmında temel yazan kısmı seç ve aşağıya doğru ilerle şimdi baktım yerli yerinde duruyor :)

      Sil
    4. Sonunda yapabildim, çooook teşekkürler :)

      Sil
  18. olmadı yaptım herşeyi ama müzik cubugu çıkmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget olarak html bloguna eklediysen çıkması lazım...Belki html eksik kopyalıyorsundur :)

      Sil
  19. merhabalar, sorun sanırım dinamik görünüm kullandığımızda kaynaklanıyor. Klasik görünüme aldığımızda herhangi bir problem çıkmıyor. İşte arkadaşlar dinamik görünümde oluşan bu problemi nasıl çözeriz. Düşünmemiz gereken nokta bu. Hadi bakalım, alternatif fikirleri olanlar paylaşsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sorunun dinamik şablonlardan kaynaklandığını düşünmüyorum çünkü dinamik şablonla sorunsuzca kullanmıştım..Hala da sorunsuz kullanan birçok kişi var :)

      Sil
  20. canım bu html kodu cıktı ama sonrasını nasıl yapıcam anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerda yerleşim sekmesine gelip, gadget ekle'ye tıkla..Açılan sayfa da Html/jawa s. bul ve ona tıkla boş küçük bir kutucuk açılacak oraya o html kodunu yapıştır :)

      Sil
  21. Canım herşey güzel çok sağol da html kodunu tam olarak bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Html kodları bütün işlemleri yaptıktan sonra "done" a tıklayınca çıkıyor :)

      Sil
  22. HTML KODUNU BULAMADIM NASIL BULAACAĞIM BİR FİKRİN VAR MI :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün işlemleri yaptıktan sonra "done"a tıkla yeni açılan sayfada kutucuk olacak, onun içerisindekiler html kodları ;)

      Sil
  23. bu yazı için saol çok işime yaradı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan girince oluyor çok teşekkür ederim ama mobilden girince müzik çalmıyor auto start özelliği açık otomatik başlaması lazım ama hiçbir şekilde çalmıyor ne yapmalıyım

      Sil
    2. Tablet ve telefonda çalışmıyor maalesef :/

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Bütün ayarları yaptıktan sonra en sonunda çıkacak işlemleri dikkatli yap :)

      Sil
  25. çok teşekkürler :) bilgisayarda oldu müzikte otomatik başlıyor ama telefondan girince müzik başlamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet ve telefonda maalesef çalışmıyor özellik :/

      Sil
    2. başka biryol ile yapsak çalışma imkanı varmı?

      Sil
  26. Bütün işlemleri yapıyorum Tumblr user: go to Customize appearance > Edit HTML yazıyor. Blog olmuyo malesef :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde hata yapıyor olmalısın, tumblra mı eklemeyi denedin yoksa?

      Sil
  27. Sağolun çok sağolun çok uzun zamandır arıyordum sonunda yaptım bi sorum olcak sağ altta bi kedi var :D onu nasıl yapcaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın ama kediyi paylaşmıyorum..Blogum için yaptım onu :)

      Sil
  28. Çok teşekkür ederim blogumu yeni açtım ve sayende müzikte ekleyebildim . Acaba blog'umu güzelleştirmem için önerilerin var mı? Şuan oldukça sade de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ipuçları sekmesine tıklarsan yardımcı olacak konuları bulabilirsin:)

      Sil
  29. çok teşekkür ederim senin sayende blogumu düzenliyebiliyorum :D

    YanıtlaSil
  30. otomatik çalma gibi bir seçenek yok mu, play e basmak gerekiyor bu şekilde çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yazmıştım aslında Auto play i işaretlersen otomatik çalar :)

      Sil
  31. cidden çok yararlı oldu benim için. ben de yeniyim de dün gece baya uğraşmıştım senin blogun sayesinde bişeyler yapabildim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. gadget ekle diyorum sonra html falan bulamıyorum ya :( yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget ekle demeden önce yukarıdaki adımları sonuna kadar yapman lazım, en son html kodları çıkıyor :)

      Sil
  33. diyelimki 5 müzik seçtik sonradan bir tane daha eklemek istediğiizde tekrardan bu işlemi yapmak mı zorundayız hani bunu başka bir kısa yolu varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyebiliyorsun kayıtlı kalıyor ama bazen de siliniyor, değişiklik yapamıyorsun orasını tam olarak anlamış değilim :) Değişiklik yapmak istediğinde olmazsa ayarları sıfırlayıp tekrar yap ;)

      Sil
  34. az önceki sorumun cevabını kendim buldum yinede teşşekür ederim

    YanıtlaSil
  35. blogumdan kaldırmak istiyorum ama nasıl kaldırcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklediğin gadgeti kaldırman gerek, tek tek gadgetlerin içine bak..İçerisinde SCM Music Player yazan gadget music player in gadgetidir :)

      Sil
  36. Link açılmadı? 0_- Done'a da tıklanmıyor ayriyeten. Yardım edersen çok sevinirim. ^-^ "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce kontrol ettim, sorunsuz açılıyor..Başka bir tarayıcıdan tekrar denemeye ne dersin? :)

      Sil
  37. Çok açıklayıcı bir şekilde anlatmışsınız. Çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. Yeniden scm playera yukarıda bahsettiğim gibi gireceksin, şarkı listen sıfırlanmamış olarak çıkarsa sonuna ekleyip htmlini alırsın, yoksa sıfırdan yapman gerekmekte :)

      Sil
  39. ya ben bütün dediklerinizi takip etim müzik adlarını ve linklerini de yaptım ama aşağıda done butonu yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir tarayıcıdan yeniden denemeye ne dersin ? :)

      Sil
  40. Bendede çalmıyor.Senin dediğin işlemlerin aynısını yaptım.Kopyaladıktan sonra done dedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle sorunlar olabiliyor, blogunda ekli dursun sorun geçtiğinde çalmaya başlayacaktır

      Sil
  41. Çok güzel bir bilgi paylaşımı çok teşekkürler ben yaptım ve oldu. Ancak bir sorum olacak sonrasında farklı müzikler koymak yada eklemek istersek tekrar baştan silip mi yeniden yükleyeceğiz??? Yani herhangi bir değişiklik istersek ne yapacağız örneğin renk değişimi de buna örnek??
    Cevaplarsanız çok mutlu olurum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye tekrar girdiğinde şarkı listen sıfırlanmış olarak çıkarsa baştan yapman gerekli..Yalnız ayarları sıfırlayıp baştan yapmanı öneririm, bazen yapılan değişiklikleri algılamıyor çünkü..

      Sil
  42. Merhaba bu blog şablonunu nasıl yapıyorsunuz bi kaç kere daha karşılaştım bu tarz çizimli tasarım şablonlarından ama ayarlarda bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şablon benim tasarımım, şablon tasarlıyorum; ayarlarla yapılacak iş değil..

      Sil
  43. Merhaba öncelikle bu yararlı bilgi için teşekkür ederim, yüklemeyi yapıyorum hatta blogumda da müzik çalıyor ama sol üst tarafta çıkan youtube videosu da beraberinde geliyor onun bir çözümü var mıdır yardımı olabilir misiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım, müzik çalardan olduğuna emin misin?

      Sil
    2. Bug falan oldu sanırım az önce tekrardan belirttiğin gibi ekledim bu sefer sol üstte arka fonda şarkının videosu çıkmadı :/ ne karın arısı varsa çözemedim de :( kafasına göre oluyor sanırım -.-'

      Sil
  44. dw kullanıyorum. bodoslama kopyalayınca olmadı. nasıl çözebiliriz?

    YanıtlaSil
  45. Hehehehe teşekkür ederim . Şimdilik nolur nolmaz diye 5 tane müzik ekledim iki saat hangi kodları giriyorduk diye uğraştım hepsini kopyalamak aklıma gelmedi niyeyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan, zamanla kodlarla uğraşmaya alışırsın :)

      Sil
  46. Ya Allah razı olsun çoooook teşekkürler elleriniz dert görmesin inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) İşine yaramasına sevindim!

      Sil
  47. Merhaba,güzel bir paylaşım olmuş fakat kaç kez denememe rağmen listeme yeni müzikler ekleyemedim yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun için music playerın ayarlarını sıfırlayıp en baştan eklemen lazım :)

      Sil
  48. Sorunsuz bir şekilde uyguladım, şahanesin!

    YanıtlaSil
  49. merhaba bende ekleyemeyenlerdenim :( bütün adımları izledim ama bir türlü olmuyor nerede yanlışlık yapmış olabileceğimi de bilemiyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar dene, bir yerlerde hata yapıyor olmalısın :)

      Sil
  50. Ya ben yapmıştım olduda sonra tasarımı değştirdim müzik çalar kalktı tekrar aynı şeyı yaptım bu sefer eklenmedi müzik çalar napmam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru kopyalıyorsan eklenir ama internet tarayıcının geçmişini silip tekrar denemen faydalı olabilir :)

      Sil
  51. bloğumda artık şarkı var :) sizin sayenizde. teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. Bir şey sorabilirmiyim bu blogu nasıl yaptın cevap verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi program kullandın mı benim de blogum var ama güzel değil seninki çok güzel olmuş cevaplarsan sevinirim :)

      Sil
  53. merhaba benim blogum önceden bu şekilde müziği ekleyip kullanabiliyordum fakat dinamik görünüme geçince müzik kayboldu farklı bir müzik ekleme yolu varmıdır yoksa eski uygulamayı blogumda çalmanın bir yolu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu tür eklentilerin bir çoğu dinamik görüntüde çalışmıyor :/

      Sil
  54. en son yazdığınızı yapamadım nasıl olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak nereyi anlamadığınızı anlamadım.Yukarıda anlattığım şekilde ilerlerseniz hiçbir sorun olmaz :)

      Sil
  55. Ya bu muzik farkli bir sekmeye tikladigin anda yeniden mi basliyor

    YanıtlaSil
  56. ben yaptım oldu da ama blogger sayfasında url ekle yerine yerleştirdiğim de geçersiz karakter içeriyor diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Url de yanlışlıkla Türkçe karakter kullanmış olabilir misin?

      Sil
  57. Çok teşekkürler, emeğinize sağlık :) :)

    YanıtlaSil
  58. Ya Allah razı olsun cidden ne muradınız varsa versin şu kandil günü. Gerçi kandil geçeli bir iki saat oldu ama... :D
    Çok işime yaradı ya cidden sağ olun ^_^

    YanıtlaSil
  59. Çok teşekkürler elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  60. Peki yukarıdan olmasini istiyorum nasil olacak?

    YanıtlaSil
  61. Dediğiniz yolları yaptım uyguladım ve suan cok hoş müzikler çalıyor bloğumda ama bazen reklamlar giriyor onlara çözüm varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden öyle bir şey yoktu sanırım reklam almaya başlamışlar :/

      Sil
  62. Yaaaaaaaaaaaaaaaa yerim seni yaaa çooooook teşekkür ederiiiiiim <3 <3 <3 ♥

    YanıtlaSil
  63. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İLK BLOĞUMU AÇTIM VE BİLGİNİZ ÇOK İŞİME YARADI GERÇEKTEN . ^^

    YanıtlaSil
  64. Ya olmuyor yapamadım. Done'a bastım oradaki kodu aldım ama nereye kopyalayacağımı bilmiyorum. Hangi gadget butonuna ekleyeceğiz? yerleşim deyim hepsine ekledim ama olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget ekleden herhangi birine eklediğinde çalışması lazım, muhtemelen bir yerde hata yapıyorsun.Yukarıdaki adımları en baştan daha dikkatli uygulamayı denemelisin :)

      Sil
  65. Senelerdir bana ait iki blogda kullandığım bu yöntem yaklaşık üç aydır çalışmıyor...

    YanıtlaSil
  66. dediğiniz gibi yaptım ve oldu çok teşekkürler :) :)

    YanıtlaSil
  67. Çok teşekkür ederiiiim *-* İyi varsınız ^____^

    YanıtlaSil
  68. Bende deniyorum deniyorum olmuyor.HTml kodunu yapıştırıyorum ama çalmıyor.eklenti çıkmıyor

    YanıtlaSil
  69. Bu işi chrome dan denedim explorerdan denedim olmadı.scm ayarlarını sıfırladım tekrar tekrar yaptım olmadı.Şablonu basit şablon olarak yükledim yeniden herşeyi baştan yaptım olmadı.Nerede hata yapıyorum bilmiyorum yardınmcı olursanız sevinirim.Bu arada blog adımla şuan yazamıyorum çünkü ödev gereği şuan kimseyle paylaşmamam gerekli bir hafta sonra paylaşıcaz.Formasyon için bu ödev.İki gündür uğraşıyorum olmuyor kafayı yicem.Siz buradan yazarsanız ben görebilirim.mail adresimi ve şifremide verebilirim bakmanız için.şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  70. çok iyi ama müziklerin başında yer alan reklamlarda müzigin başında çkıyor bu durumu nasıl engelleriz

    YanıtlaSil
  71. Merhaba, bu yazı gerçekten çok işime yaradı. Sayenizde blogumda müzik çalıyor ancak bir sorum olacaktı. Bu müzik çalma olayı sadece bilgisayardan girildiğinde mi oluyor? Yani telefondan girdiğimizde olmuyor sanırım :(

    YanıtlaSil
  72. Ben bunu bloğuma çoktan yaptım harikalar :) :)

    YanıtlaSil
  73. sımdıde sayfa acıldı musıc yukarıda ama calmıyor

    YanıtlaSil
  74. Ben mher şeyi tamamladım, fakat müzik otomatik olarak başlamıyor. Sizce şablon ile mi alakalı ?

    YanıtlaSil
  75. Merhaba, müzik eklentisi yapmaya çalışıyorum fakat olmuyor. yazı 2013 tarihli olduğundan birşeylerin değişmiş olabileceğini düşündüm. html java bölümüne ekliyorum fakat blogta eklenti de çııkmıyor müzikte çalmıyor. yardımcı olabilir misin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!