Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 24, 2013

One Direction B.A.P Posterini Parçaladı !!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Temmuz 24, 2013




One Direction grubu "Best Song Ever" adlı şarkılarının klibinde B.A.P adlı  Kpop grubunun posterini parçaladılar. Hem de grubun kırmızı eşofmanlarını photoshop ile mor renge çevirerek ve kendi kafalarını resme photoshoplayarak! Belki farkedilmeyecek sandılar ama bu durum Kpop severlerin gözünden kaçmadı.





Bu olay karşısında birçok Kpop hayranı B.A.P grubunu tanımasalar bile onlara yapılan bu saygısızlığa sessiz kalmadılar.Tepkilerini twitter, facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinde gösterdiler.Birçok Kpop hayranı One Direction grubuna misilleme olarak grubun posterlerini yırttı..




Klipte 3:25 deki görüntüde açık bir şekilde B.A.P posterini parçalıyorlar.






Twitter Tagları : #oneDdonttouchBAP   #oneddonttouchourlove
Facebook'da Koreantürk tarafından açılan etkinliğin sayfası: https://www.facebook.com/events/666251660070780/

İmza Kampanyası : http://imzakampanyam.com/-onedirectionozurdile-imza-kampanyasi

Açıkçası B.A.P adlı Kpop grubunu pek iyi tanımasam da One Direction grubunun böyle bir şeyi yaparak klip çekmesi tamamen  gruba yapılmış bir saygısızlık! Bakalım ilerleyen günlerde bu olayın sonuçları ne olacak....




25 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. One directionun şarkısı kalkacak ve yönetimde tutuklandı çok mutluyum

      Sil
  2. 1D B.A.P grubunun ne ses ne de başka bir açıdan rakibi bile olamaz ki ben onlarıda severdim.Saygısızlık!

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar birşeyi atlıyorsunuz bap posterindeki kişiler 5 kişiydi ve 1D nin yüzü vardı normal olarak kendi posterlerini yırtmış oluyorar bu kadar büyütmemizin manası yok lütfen :/

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar yanlız birşeyi atlıyorsunuz fotoğraftakiler B.A.P değil 1D fotoğrafda 5 kişi var ve yüzler 1D ye ait ondan dolayı 1D kendinin fotoğrafını yırttı olayı bu kadar büyütmeye gerek yok zaten fotodakiler 1D :/

    YanıtlaSil
  5. Farkında mısınız bilmiyorum ama birsu demirci gayet doğru bir noktaya değinmiş. One Direction kendi posterini parçalamış oluyor. Fakat siz One Direction'un posterini değil üztüne üstlük poster"ler"ini parçalamışsınız. Sizce kim özür dilemeli? Hala One Direction'un mu özür dilemesi gerektiğini düşünüyorsunuz..

    YanıtlaSil
  6. Şöyle düşünün; sizin ve arkadaşlarınızın bulunduğu bir resmi alıyorum, photoshopluyorum, üstüne üstlük tüm dünyanın görebileceği bir videoda parçalıyorum benim amacım ne olabilir?Hiçbir grubun fanı ya da antisi değilim, alakam da yoktur zaten... Ben bu yazıyı kimsenin tarafını tutmadan yazdım, biraz tarafsız olalım...

    YanıtlaSil
  7. Özür dilemesi gereken kim bilemeyeceğim ama O 1D posterlerini burdakiler değil Koredeki fanlar yırtıp yayınlıyor burda heber paylaşıyoruz bu olaylar Türkiyede değil korede oluyor fikirlerinize birşey diyemem hepinize saygı duyarım fakat olayların nerde olduğunu hatırlayarak düşüncelerinizi beyan edin bunları yapan Türk fanlar değil birbirinizi kırmayın lütfen

    YanıtlaSil
  8. EĞER CİDDİ AŞIRI CİDDİ BİR OLAY OLSAYDI YÖNETİMLER ARASINDA TOPLANTI OLURDU !!

    YanıtlaSil
  9. Olay bayaa büyüdü 1D severleri bap a laf atmaya başladı kız fln diyorlaf korecanların asıl sorun ettikleri bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraftakinin bap olduğu çok beli 1d çekmemiş ondan yapmış bence ^_^

      Sil
  10. Cidden sizin gibi profesyonel yorumculardan bunu beklemezdim. Ne biliyim sizin farklı olduğunuzu sanmıştım. Ama sizde olayı bilmeden konuşuyorsunuz. Klibi doğru düzgün izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. Umarım (?)

    YanıtlaSil
  11. Burada 1D nin yaptığı ayıp şudur bence evet resmi shoplayıp kendi yüzlerini koymuşlar ama orada dalga geçtikleri tarz kimin ? B.A.P nin. Yani tamam kore fanlarının da 1D posterlerini yırtması bazılarına göre sert kaçmış olabilir ama bizim sosyal medyadaki uğraşlarımız haklıydı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama şunu atlıyorsun iki posteri de incelersen shoplu olan posterde hepsinin kafası platin sarısı ve kıyafetleri mor tek aldıkları şey duruşları yani büyütecek bir şey yok diğerlerinin de dediği gibi kendi resimlerini yırttılar.

      Sil
  12. Bence klipteki stilist one direction için poster hazırlıyor onlar da bunun taklit olduğunu bildikleri için yırtıyorlar

    YanıtlaSil
  13. birsu demirci ne bilipte konuşuyosun büyütmemizin manası var b.a.p grubu aynısını yapsa siz büyütürdnü ama değil mi abarttı da olmazdı zaten yürü git şurdan dengesiz ce de konuşma burda tabik de saygısızlık var özür dilemesi gerekir one direkşin hayranısınız anladık çok üstüne giidp korumayın belli oluyor zaten b.a.p giib başrılı grubu yapılış tüm korecanlar için yapılmıştır zaten one direkşini başından berihç sevmemiştim böle yapınca iyice nefret etttim bende ne kadar dergimde resimleri varsa yırtıp yaktım parçaladım yine de sinirimi almadım ama yanında da kalmadı onları o aşağılık grubu korumayın ne mal oldukları ortada zaten

    YanıtlaSil
  14. B.a.p grubunu ne kadar tanımasamda bu olay kime yapıulmış olursa olsun yinede bir saygısızlık,kıskançlık ve seviyesizliktir eğer bir Koreli bunu yapmış olsaydı yine benden aynı tepkiyi görürdü normalde 1D yi sevmm ama bu olay onlara yapılmış olsa ben yine aynı tepkiyi verirdim bende directioner olan arkadaşlarda bu olaydan dolayı 1D yi korumayı bıraksınlar 1D nin yaptığının yanlış olduğunu kabul etsinler.

    YanıtlaSil
  15. Evet yanlış bir şey olduğunun farkındayım. Duyduğumda bende çok üzüldüm. Bir BABY olarak sizden ricam; Lütfen kimse birbirini kırmasın. Ne directioner'ı ne BABY'si. Rica ediyorum. Teşekkürler yazı için. ^^

    YanıtlaSil
  16. bir kore fanının aynı zamanda abd ing.deki gruplarında fanı olmasına karşıyım ya nasıl idare edilir ki ikisi bir anda !

    YanıtlaSil
  17. B.A.P ye laf attırmam! kıskançlıktan ne yapacaklarını şaşırdılarr be!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söylüyosun hala 1D yi korumaya çalışıyolar bende bir kore hayranıyım ve ne olursa olsun saçma sapan seyler

      Sil
  18. 1D çok ayıp etti çok sinirlendim gerçekten ben kpop seviyorum böyle bir şey en çok benim gibi kpop severlere yapılan bir saygısızlık

    YanıtlaSil