Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 16, 2013

Korelilerin Beyaz Tenlerinin Sırları

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 16, 2013



Hepimiz Koreli kızlarımızın beyaz ten tutkusunu biliyoruz ama aslında sanıldığı gibi beyaz tenli değillerdir.Beyaz tenli olabilmek için birçok yöntem denerler.Neden mi? Çünkü beyaz ten onlar için masumiyetin ve asaletin simgesidir, genellikle kırsal kesimlerde köylerde yaşayanlar beyaz tenli olmazlar.Peki beyaz tenli olmak için neler yapıyorlar;



Pirinç Suyu:Pişmemiş pirinçleri suda ıslatın ve bekletin.Bir süre sonra temiz su beyazımsı bir renge bürünecek, o suyu dökmeyin!Çünkü o suyu yüzümüze uygulayacağız.Daha etkili olması için yıkamayın bırakın kalsın -zaten pirinç kokmaz:)-.Pirincin içinde bulunan bir madde bizi güneşin etkilerinden bir nebze koruyacaktır.Unutmadan pirincin içinde C vitamini vardır.


Pirinç Maskesi:Bu yöntemde ise ilk önce pirincimizi öğütüyoruz-nasıl öğütülecek inan ki bilmiyorum-.Daha sonrasında içine su veya süt koyarak macun kıvamına getiriyoruz.Bu karışımı yüzümüze maske şeklinde sürüyoruz.



BB Kremler: Güneşten koruyorlar aynı zamanda cildin yenilenmesini sağlıyorlar.Aynı zamanda eğer çok sorunlu bir cildiniz yoksa ciltteki çoğu kusuru örter-göz altı morlukları,güneş lekeleri-.Bitkisel içeriklidir.Akne,sivilce kapatır,tedavi eder.Korelilerin çoğunun yağlı ciltli olmasından dolayı yağlı cilde uygundur.Bu özellikleri duyduğumda deli gibi her yerde missha bb krem aradım ama yoktu.E-bay'dan da sipariş edemedim-gümrükte el konuluyormuş-.Bir tanıdığımız yurt dışına gitti, sipariş ettim bulamadı.İnternette de sahtesinin dolaştığını duyduğum için sipariş edemedim.Çok bahtsızım :( Her ne kadar başka markaların bb kremleri raflarda yerini alsa da hiçbir kremin missha kadar önerildiğini duymadım.



Beyazlatıcı kremler:Tahmin edin bu kremlerin ana maddesi ne?Tabiki pirinç! Bu kremler Koreli kızlarımızın vazgeçilmezlerinden biri...Beyazlık onlar için çok önemli olduğundan,çoğu makyaj malzemesi beyazlatıcı etkilidir.Bu tür kremlerin Türkiye'de adını daha duymadık ama yakın zamanda burada da duyulmaya başlar.



Yarım çay bardağı hindistan cevizi sütü üzerine bir çorba kaşığı ananas suyu ekleyin.İkisini karıştırdıktan sonra yarım saat yüzünüzde bekletin.Soğuk suya batırılmış bir pamuk yardımıyla her gün birer kez uygulayın.Hindistan cevizi içinde bulunan sıvı cildin ölü derilerden arınmasına ve yaşlılık belirtilerini azaltmaya da yardımcı oluyormuş :)





81 yorum:

  1. Ya, bi' kalksınlar gitsinler! Manyak mıdır nedir bunlar?!
    Hem güneşi gerçekten kavuran bir ülkedeler, hem kışın kardan nasibini bol bol alıyorlar -ki kar çok güzel yakar/bronzlaştırır insanı- hem de beyazlaşacağım diye yapmadıklarını bırakmıyorlar.
    Şu kızların saça-doğal görünmek uğruna iki saat harcadıkları makyaja-beyazlaşmak için yaptığı maskelere harcadığı zamanı ve eforu ilime-bilime harcasalar düşünce gücüyle atomu parçalarlar.
    Manyaklar! Evet.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunu okurken çok güldüm:)) Ama haklısın.Millet olarak takıntılar beyazlamak,sarışın-mavi gözlü olmak için her yolu deniyorlar.Büyük ihtimal Amerika hayranlığından kaynaklanıyor,dizilerinde de bu apaçık ortada:)

    YanıtlaSil
  3. Amerika'ya o kadar hayranlarsa gidip patatese-burger'e sarsınlar, baldır-bacak-kalça büyütsünler. Kimchi veya Kimbap ile olmaz.
    Ayrıca ben, kızın bileğine yapışıp oradan oraya sürükleyen bir Amerika'lı görmedim bugüne dek :)
    Öpüşmeyi öğrenerek başlasınlar işe. Öyle dudakları birbirine değdirip kamerayı farklı açılardan evirip-çevirmekle olmuyor o işler :)
    Çok dertliyim bu salak Kore'lilerin yüzünden, çooook! :)
    Bi' de, içim şişiyor her dizinin sonunu itina ile mahvedip bir türlü bağlayamamalarına.

    YanıtlaSil
  4. Onlardaki amaç masum aşkı canlandırmak, öpüşme sahneleri sanırım ondan öyle:))Aaa fast food yerler mi onlar hiç?Ünlülerin şişman haline baksan 36-38 beden halleri gösterilir.Genellikle 0 bedenin üstü onlarda şişmandır,vücut ölçüleri önemli onlarda:))Dizi sonlarına gelirsek o konuda ben de dertliyim!Hala sonunu anlamadığım, pat küt bağlanmış ya da yorumu izleyicinin hayal gücüne bırakan diziler var:)

    YanıtlaSil
  5. Bence beyaz olmak istemeleri çok güzel en azından koreliler bazıları gibi cildini solaryuma girerek karartmıyorlar.Tamam insan kendi teninde olursa daha iyi ama ben korelilerin hepsinin kremlerle beyaz olduklarına inanmıyorum kesinlikle genetiktir ama makyaj konusunda çok fazla makyaj malzemesi kullandıkları ve onlarda 38 bedenin ve 45-50 kilonun üstündekiler kilolu sayıyor olmaları doğru olabilir ama kesinlikle milletçe samimi insanlar olduklarına inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tenleri beyaz değilmiş,Kore'de yaşayan bir Türk'ün yazdığı siteden öğrenmiştim :) Onlarda sarı saç mavi göz takıntısı olduğu için de beyaz tenli olmak istiyor olabilirler.Çünkü oldukça bakımlı bir milletler ve beyaz tene çoğu saç rengi daha uyumlu olur.Bir de beyaz ten daha masum durur esmer tene göre,onlarda masumluk seksiliğin üstünde :)

    YanıtlaSil
  7. Bence bir insanın bu yöntemlerde ten rengini değiştirmesi çok saçma eminimki %100 işe yaramıyordur kalkıpta esmer bir insan pirinç maskesiyle vs beyaz olur mu ya ne saçma hem vücudunun hangi bi yanına uygulayacaksınki. Ayrıca Amerika özentisi olduklarını hiç sanmıyorum bizim bile birçok dizimiz direk Amerika'dan alıntı ama onlarda henüz böyle bir şeye rastlamadım ve gerçekten her dizide kendi giyim yemek kültürlerini fazlasıyla yansıtıyorlar öyle ki çevreme bakınca kore dizisi izleyipte onların kültürüne hayran olmayan bir genç kız göremiyorum bu da kültürlerine derinden bağlı olduklarını gösterir. Bir de güneş ışınlarının ciltte çok olumsuz etkileri varmış bu nedenle yalnızca koreliler değil tüm uzak doğululular azıcık bir düneşte şemsiyeyle dolaşır uzun kollu giyerler bence bu daha çok sağlık takıntısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu cidden denedim ve bir ay içinde bir değişiklik (3 ton kadar açıldı) de gördüm. Kaldı ki bu yazı daha çok Japonlar için geçerli. Cidden çok uzun zaman önce Japonlar her gün saatlerce pirinç tarlalarıyla ilgilenmek zorunda oluyormuş çünkü para açısından da dünya bilr daha gelişmemiş, geçinmek için çabalamalılarmış. Saatlerce güneş altında kalmalarına rağmen esmer değillermiş çünkü vücutlarının bir kısmı pirincin özelliğini bıraktığı sudaymış ve banyolarını bazen bu tarlalardaki sularla yapmak zorunda oluyorlarmış. Yıllarca insanların pirinçle beslenmiş bu suda bedenlerinin durduğunu düşününce bir geyşanın teninin bembeyaz olduğu gerçeği kaçınılmaz.

      Sil
  8. ben esmerim.. ve beyaz lmayı gerçekten isterdim. bence haklılar. beyaz olmak masumiyeti simgeliyor ve bu da çok güzel

    YanıtlaSil
  9. Bunlar işe yarıyor şuan bir çok ünlünün yüzüne baktığımızda beyaz ve parlakken ünlü olmadan önceki hallerinde esmer oldukları görülüyor.Ayrıca bazı programlarda rastlamışsınızdır ünlüler beyaz tenliyken halkta yoktu.Bu yüzden bence saçma değil koreliler gerçekten cildine önem veriyor hatta bu yüzden çok uzun süre güneşte kalmıyorlar paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. arkadş hrseyden önce o ciltlerin beyazlğı dısında pürüzsüz ve ışıldamasına ayrı bir gıptayla bakıyorum. bu saf tenın , masum edası , ayrı bı tatlılık katıyor.mesala ilk basladgım bi dizide ilk bakısta erkek kız vs güzel veya yakısıklı gelmiyorken dizi sonunda hayranı olup çıkıyrm:)nedir bu ya arkadas:)

    YanıtlaSil
  11. Yarım domatesin iyice suyunu çıkartın. Sonra biraz unla krem kıvamına getirin. Bu karışımı hafta da 3 kez uygulayın. (10-15 dk.bekletin)Ben de işe yaradı . Gözle görülür bir fark var.

    YanıtlaSil
  12. Kızlar tam tersine benim ten rengm çok asırı beyaz hatta ten rengimi değiştirmek için neler nler kullandım belli değil. Ama onların gözleri yüzlerini çok canlı gösteriyor ben aynı zamanda kansızım bu yüzden benim göz altlarım çok çökük duruyo mor gibi bunun için bi çözüm varmı göz altı besleyici falan?? Yoksa onada mı pirinç :DD

    YanıtlaSil
  13. Beyaz tenli olmak o kadarda güzel değil ben beyaz tenliyim ama esmer olmayı tercih ederdim :)

    YanıtlaSil
  14. ben de beyazım yazın esmerdim şimdi açıldım nasılmı BEYAZ KİL insanı bembeyaz yapıyor inanamazsınız görseniz eski ve yeni beni esmer kız beyaz oldu :)))))

    YanıtlaSil
  15. Çok zahmetli iş be kim uğraşır ben korelileri çok doğal bulmuyorum zaten hep estetik hep estetik mesela kore estetik yaptırmada birinciymiş çin de sonuncu.Görüyonmu çinlileri küçücük gözleriyle nasıl geçiniyorlar ama korelilerin maşallah benden büyük gözleri var :) Çok takıntılılar be 48 kilodan fazlaysan şişmansın 30 yaşındaysan ajjumasın :) Bide anlamadığım neden bütün korei bayanlar 48 kilo kimin profiline girsem 48 cep 48 olmayanı ülkedenmi kovuyorlarrr:)

    YanıtlaSil
  16. oha evet bende beyaz kiklle :)

    YanıtlaSil
  17. oha evet bende beyaz kille

    YanıtlaSil
  18. ya ben cilt beyazlatıcı krem arıyorum ama istediğim gibi bi türlü bulamadım koreliler hangilerini kullanıyo bilen var mı???

    YanıtlaSil
  19. Beyaz kil nasıl beyazlatıyor ?

    YanıtlaSil
  20. Bir şey sorucam da pirinć beyazlatırmı gerçekten denedinizmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben denedim ama tüüüüm vücudumda kullandım ben ve cidden çok işe yaradı.

      Sil
  21. Gerçekten beyaz kil işe yarıyo mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskesinden sonra cilt kirlerden arındığı için illaki cilt biraz beyazlaşacaktır ama anlık, kirlenince yine eski haline döner.Onun dışında Korelilerin kullandığı makyaj malzemelerinin içinde cilt beyazlatma özelliği olan içerikler var onları kullanıyorlar ya da doğrudan cilt beyazlatıcı kremleri, onlar daha etkili bu konuda...

      Sil
  22. Pirinç duzenli kullanimda ciddi ciddi beyazlatır mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten araştırdığıma göre; Uzakdoğu'da pirinç tarlalarında çalışan kadınlar, su olmadığı için pirinçleri yıkadıkları suyla banyo yaparlarmış. Bütün gün güneşin altında çalıştıkları halde bronzlaşacaklarına beyazlayan kadınlar, uzmanların dikkatini çekmiş.Pirinç suyla birleşince ortaya çıkan 'fitik asit', hem cildin beyazlamasını sağlıyor hem de üstteki ölü deriyi atıyormuş. Dermalogica'nın kurucularından Jane Wurwand, Hindistan ziyaretlerinde de kadınların beyazlamak için pirinç tozu kullandığını fark edince pirinç suyu üzerinde çalışmaya başlamış.Pirinçler israf edildiği için bu kürün bir etkisi kalmamış.Kolay olduğu için pirinç unuyla maske yapıyorlar, ben denemedim ama beyazlattığı söyleniyor, ne kadar beyazlatır bilemem.

      Pirinç tozu cildi nasıl beyazlatır?
      • Pirinç, bol miktarda PABA denilen bir madde içerir. PABA yani “para aminobenzoik asit” cildin güneşten korunmasını sağlar. Bu enzim besin maddeleri yoluyla alındığında C vitamini seviyenizi artırır.
      • Pirinç aynı zamanda diğer 2 güneş koruyucu madde içerir: ferulik asit ve allantoin. Ferulik asit antioksidan bir maddedir. Bilim adamları ferulik asitin C ve E vitaminine eklendiğinde güneş koruma kapasitesinin 2 kat arttığını ortaya çıkarmıştır. Allantoin ise anti-enflamatuar özelliğe sahiptir. Allantoin güneş yanıklarını azaltır ve cildin onarılmasına yardımcı olur.
      Pirinç suyu veya maskesi sadece cildinizi beyazlatmaz, aynı zamanda kırışıkları da azaltıcı özellik gösterir.
      Japon Peelingi: Pirinç unu ve sıcak suyu karıştırıp krem yapın kalın bir tabaka olarak yüzünüze sürün 10 dakika sonra yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak ılık suyla yıkayın.Eğer denemeyi düşünüyorsun düzenli olarak kullanmalısın.Yakın zamanda ben de denemeye başlayacağım çok soru geliyor çünkü :)

      Sil
  23. Çok teşekkür ederim cok faydali oldu :)

    YanıtlaSil
  24. Acaba siz deniyor musunuz?
    Etkisi oldu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz denemedim ama denemeyi düşünüyorum :)

      Sil
  25. Evet beyazlatiyor ama baya kullanmaniz lazim zaman gerekiyo yani .ayrica bi krem var fair and lovely diye cilt sorunu olup beyazlasmak isteyenler icin ikinci haftanin sonlarina dogru cildinizin rengi hem aciliyo hemde purusuzlesiyor ve tum vucutta etkili gunes kremi kullanmanzda gerekmiyor.sabah aksam kullanmaniz gerekiyor.dogal bi urun suan kullaniyorum.ve cevremdeki herkes soruyo ne kullaniyorsun diyolar.cok memnunum fiyatida 45 tl tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fair and Lovely.. Bu ürünü nereden bulabiliriz?

      Sil
    2. Internet sitesinden ismini gir cikar zaten

      Sil
    3. Internet sitesinden ismini gir cikar zaten

      Sil
  26. Pirinç suyunu falan kac haftada gozle gorulur bir bicimde beyazlatir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tene gore degisiyor bn ilk haftada degisme oldu.

      Sil
  27. 3 ay düzenli kullansak koreliler gibi beyaz tenli olabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız düzenli olarak yorum atmandan beyazlama konusuna taktığını anladım, öncelikle Koreliler bembeyaz değil, film ve dizilerde gördüğümüz kadar da beyaz değil, pudrayla makyajla, beyazlatan makyaj ürünlerinin etkisiyle beyaz görünüyorlar tabi beyaz tenli olan istisnalarda vardır.Onun dışında ten rengini tamamen değiştiremezsin, geçici olarak hafif bir değişme olur ama kalıcı değil, teni beyazlatan kremler var piyasada onlar da vücuda zararlı, eğer çok takıyorsan makyajla birkaç ton beyaz gösterebilirsin tenini :)

      Sil
    2. O kadar da degil ama yine de tenin beklediginden fazla aciliyo

      Sil
  28. Evet ya aşırı bir bicimde taktım şu ise ya .Ama çok zor. Evet belirtmissin zaten beyaz degiller diye ama dizilerde gorunce oyle bembeyaz saniyorum işte :D Herneyse size çok çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  29. Esmerlik guzel bence ama puruzsuz olmali cilt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yaa beyaz isterdimm daha şık oluyo ayna dostunuz oluyo pirinç yararmı

      Sil
  30. ben 1 aydan fazla pirinç suyunu kullandım. Sabahları yıkıyordum yüzümü ama akşam yüzüm yağlanınca tekrar eski rengini alıyor. Kullandığında ten renginde açılma oluyor ama kalıcı değil.

    YanıtlaSil
  31. Prinç maskesi ne ya öyle yüzüne sütlaç yapıp mı sürüyo onlar :D
    Bi de ben normalde beyaz tenliyim ama güneş dolayısıyla biraz karardım tam olarak kararmak da değil de kızardım diyelim güneşe alerjim var da ondan işte her neyse yapsam işe yarar mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım bunun için ya güneş kremi ya da güneşten koruma faktörü içeren bb kremler kullanmalısın.Ben buğday tenliyim, kızarma olmuyor ama güneş lekelenmeleri olduğu için bb krem kullanmayı tercih ediyorum :)

      Sil
  32. ben denedim princ suyuyla cildime maske yaptım bir hafta. daha yumuşak oldu cildim ve beyazlaştı. beyazlaştı derken. eski cilde göre daha parlaktı. öyle bildiğinz beyazlaşma değill..

    YanıtlaSil
  33. MeRhAbA ^_^
    Bu yazı için teşekkür ederim.
    Bende koreliler gibi 38 ürün olmasada 4 ürün falan kullanıp pirinç maskesi yaptım. Tabii 3 gün falan... Arkadaşlar fondotgen sürdüğümü zannediyorlardı. *_* Ama yüzümü yıkıyordum sadece. Şimdi bile eskiye göre iyiyim :)
    Birde bu site için teşekkürler. Çok güzel

    YanıtlaSil
  34. Yanıtlar
    1. Pirinç unuyla maske yapabilirsin ama etkisi büyük olmaz...

      Sil
  35. Kızlar sivilceler için ne yapmalıyım bir sürü sey denedim,yardımcı olabilir midiniz lütfen:)

    YanıtlaSil
  36. Ben hem pirinç maskesini hemde pirinc suyun u kullaniyorum ve etkisini de gordum cevremden de olumlu yorumlar aldim hem yuzumu temizliyor hemde yumusak yapiyor tavsiye ederim hergun kullaniyorum once pirinc maskesini 10 -15 dk durdurup sonra yikiyorum ve purinc suyunu suruyorum cook guzel oluyor

    YanıtlaSil
  37. Peki biz bu pirinçleri suda beklettikten sonra ne yapacağız?

    YanıtlaSil
  38. Bu koreli kızları anlamakta çok zor nede3nm masum ve tatlı olmak için bu kadar çaba harcıyolarsa hem zaten koreli kızların estetiğe yatırdığı parayı toplasak dünyada aç kalmaz arkadaş yazıkk!!

    YanıtlaSil
  39. Yanıtlar
    1. gerekli malzemeler;

      1 avuç pirinç unu,
      1 çay bardağı süt,
      Tabak ve kaşık,
      Karışımı sürmek için bir fırça.
      Öncelikle pirinç ununu tabağa koyup yavaş yavaş sütü ilave edip bir yandan da karıştırıyoruz. Maske kıvamına gelinceye kadar sütü eklemeye devam ediyoruz. İyice karıştırdıktan sonra cildimize fırça yardımıyla uygulayıp 20-30 dk. bekleyıp duruluyoruz

      Sil
  40. Muhteşem , hemen denemeliyim :) Dendikten sonra yorumumu yazacağım İnşallah ben biraz buğday tenliyim , Ben lee min jung'un big dizisindeki haline bayılmıştım yüzü parlıyor resmen melek gibi , çok hoşuma gidiyor , çok masum

    YanıtlaSil
  41. Koreliler çok taş :) Dakota Rose'a bakın internetten koreli teni pamuk gibi bende diyorum bu Asyalılar napiolar da boyle melek gibi oluyorlar. Denedim ben bunu buğdaydım vampire dondum bildiiniz. :D herkese oneririm deneyin. Ben soyle yaptim gece pirincin suyunu suratima surdum sabah kalkinca suratim purussuzdu gunese de cikmayinca iyice beyazlasio ama yuzunuzu cok kirletmeyin aksam yine eski haline doner :(

    YanıtlaSil
  42. Koreliler çok taş :) Dakota Rose'a bakın internetten koreli teni pamuk gibi bende diyorum bu Asyalılar napiolar da boyle melek gibi oluyorlar. Denedim ben bunu buğdaydım vampire dondum bildiiniz. :D herkese oneririm deneyin. Ben soyle yaptim gece pirincin suyunu suratima surdum sabah kalkinca suratim purussuzdu gunese de cikmayinca iyice beyazlasio ama yuzunuzu cok kirletmeyin aksam yine eski haline doner :(

    YanıtlaSil
  43. valla ben beyaz tenliyim yaz geldi güneş kremsiz gezdim hafif karardım bi deniyim dedim FAYDASI GERÇEKTENDE VAR fakat esmerlerde işe yaramaz anca cildini parlatır ben hele daha kullanıyorum cildim bi parladı yumuşadı eski ten rengime döndü maskesini hele denemedim sadece suyunu yüzüme sürüm beklettim BEYAZ TENLİLER İÇİN SÜPER FAKAT ESMERLERDE ÜZGGÜNÜM AMA PARLATMAKTAN BAŞKA BİŞİ YAPACAGINI SANMIYORUM :d

    YanıtlaSil
  44. Yanıtlar
    1. Adam misin da tuylendirecek? Kadin isen suratinda tuy bulunmasi cok anormal birsey. Hastalik olabilirmi o canim? Pirincten tuylenmez surat.

      Sil
    2. o iş şekerlilerde oluyormuş

      Sil
  45. merhaba, öncelikle ellerine sağlık, çok güzel bir site olmuş..bu yazında missha diye bir üründen bahsetmişsin..internette araştırdığımda w2beuty.com diye bir sitede buldum..sence bu site güvenilir mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağda Bu blogda ara kısmına W2beauty yazarsan oradan yaptığım alışverişler ve indirim için kullanacağın kod çıkar :)

      Sil
  46. ben denedımm hıc bır etkısı yok gecıcıı hepsı ayrıca yaglı cıltlerede tavsıye etmıyorum yuzumde sıvılce yaptı

    YanıtlaSil
  47. Bence çok fazla eleştirdiniz. Beyaz tenli olmak isteyebilirler onların ülkesi ve kendi tercihleri. İstediklerini yaparlar sizin bedeninize bişey olmuyo sonuçta. Kendilerine bakıyolar ve bence bu iyi bişey. Herkes güzel gözükmek ister. Makyajla veya maskelerle dış görünüşe birçok insan önem veriyo. Ve bencede bi bakımada önemsenmeli. İnsan temiz ve bakımlı olmalı ayrıca kendine bakmalı. Ona bakılırsa burdada bi çok insan saçlarını sarıya falan boyuyo. Yani burdaki kızlarda fazla dış görünüşe önem veriyolar. Belki onlarınki aşırı gelmiş olabilir. Ama burda Liseye başladığın anda hatta 8.sınıftan itibaren makyajla gezen çocuklar var Lise 1 deyim tuvallette herkes kapatıcı , pudra , eyeliner , rimel sürüyolar. Bedene gelincede zayıflar ve bencede çok hoş gözüküyolar bacakları bedenleri bence gayet de güzel. azar azar yiyolar. Bazıları gerçektende takıntılı orda beden konusunda ama ordaki herkeste 0 beden değil yani. Siz Esmersiniz diyelim Beyaz tenli olmak istiyosunuz. Sende olmayan başkasındaysa bu sana daha güzel gelir. Beyazlarda Esmer olmak ister. Mesela gözlerimin bende çekik olmasını isterdim benim gözlerim öyle olmadığı için o daha güzel geliyo bana. Daha sevimli falan. Herneyse bence o kadarda eleştirmenin bi anlamı yok herkes güzelleşmek için bi çabası var.

    YanıtlaSil
  48. Cidden mi ? Ben sadece çok yüzlerini yıkadıklarını ve hindisatan cevizi yağıyla mı bir yağla suratlarını yıkadıklarını duymuştum :)

    YanıtlaSil
  49. Benim takıldığım nokta da şu oldu; kimyasallardan kaçınmaya çalışanlar için acaba pirinç suyu doğal bir güneş koruyucu olarak kullanılabilir mi ki? Bi kombinasyon da oluşturulabilir ama neyle nasıl?

    YanıtlaSil
  50. Kızlar yabancı bir videoda izlemiştim pirinçin organik olması gerektiğinden bahsediyordu.Birde pirincin suyunu aldık diyelim kaç gün bekletmemiz gerekiyor bir süresi varmı yada buzdolabında bekletilmesimi gerekiyor ben denemeye başladım üç gün oldu beyaz tenliyim yüzümü temizlesin canlandırsın ümidiyle kullanmaya başladım ama kokusu ve dibine beyazlık çökmesi tedirgin etti doğrusu :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!