Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 10, 2013

Ma Boy (2012)

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 10, 2013






   Dizi toplam 3 bölümden oluşuyor ama oldukça başarılı bir dizi... Eğer devamı getirilseydi kesinlikle tutardı.Dizi senaristi benim isyanlarımı duymuş olacak ki, bu sefer bir erkek kız kılığına giriyor :D






   Okuldaki bütün erkekler İrene'nin hayranı ama İrene hiç konuşmadığı için  sesini duyan kimse yok. Yine bir transfer öğrenci olayı; daha önce kanser tedavisi gören bir kızımız hayranı olduğu starın olduğu okula gelir ve İrene'nin oda arkadaşı olur :) Ama hayranı olduğu star da İrene hayranıdır :))



.


   Transfer öğrencimiz ne kadar uğraşsa da İrene ile konuşamaz, hatta İrene hayranı erkeklerin tepkileriyle karşılaşır.Bir gün İrene'nin peruğunu düşürmesiyle gerçekler ortaya çıkar.Artık okulda bu sırrı bilen sadece iki kişi vardır;İrene ve oda arkadaşı...





  Dizideki en güzel kızımız bu çocuk...Bence oda arkadaşı olan gerçek kızdan bile daha güzel:) Konusunu okumasaydım onu gerçek bir kız sanabilirdim. :D Her ne kadar 3 bölüm olsa da mutlu sonu araya sıkıştırmışlar. Bu da dizileri mutsuz bitiren ve sonunu hayal gücümüze bırakan senaristlere örnek olsun!!!! :)





   Göründüğü üzere erkek hali de fena değil hakkını yememek lazım...:)





   Dizimiz, kısa ama güzel bir dizi...Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim İyi seyirler!



10 yorum:

  1. çok güzeldi dizi erkğin kız hali daha güzeldi keşke daha uzun olsydı:((((

    YanıtlaSil
  2. Evet uzun sürse tutulabilirdi.Konusu çoğu Kore dizilerinden farklı :)

    YanıtlaSil
  3. BEN BU DİZİYİ ÇOK BEĞENDİM. DİZİ TÜM KORE DİZİLERİNİN ÖZETİ GİBİYDİ. ÇOCUĞUDA KIZI DA ÇOK BEĞENDİM. EN SON BLADE MANDE YAN OYUNCU ROLUNDEYDİ. ÇOCUĞU ÇOOOK BEĞENDİM. KIZDA GÜZEL OYNADI. İNSAN İZLEDİKÇCE TADI DAMAKTA KALAN CİNSTEN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sevmediğim yanı kısa olması onun dışında ben de çok beğenmiştim :)

      Sil
  4. FİLM ÇOK GÜZEL acaba filmin devamı var mı ?

    YanıtlaSil
  5. Kim So Hyun şimdi 16 yaşında... Hiçbir rolünde öpüşmedi doğru düzgün. Ailesi izin vermiyodur. Kim Sae Ron 12 yaşında (İnfinite) Woohyun ile öpüşmüştü. Yaşlarını hiç belli etmiyorlar. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok küçüklermiş :) O kadar ayrıntı bilmiyordum, öğrenmiş oldum.İyi yapıyormuş bence ailesi ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!