Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 19, 2013

Inu X Boku SS / 2012

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 19, 2013




   Daha önce söylediğim gibi animelere bayılıyorum.Onlardaki gözler yüz ifadeleri kocaman başlar beni dizilerden daha çok etkiliyor :))Bu yüzden yine bir animeyle karşınızdayım:)



   Animemizin konusuna gelecek olursak asıl kız kahramanımız Shirakin Riricho, zengin bir ailenin üyesidir ve hiç arkadaşı olmadığı için kendini yalnız yaşamaya alıştırmıştır.Shirakin her zaman kız kardeşi gibi normal olmak istemiştir.Ailedeki tek özel güçlü kişi odur.




   Yalnız yaşamak için "Ayajashi Kan" olarak bilinen bir okula gider.Bu okul özel güçlere sahip kişilerin bulunduğu ve korunduğu yerdir.Shirakin Riricho gittiği "Ayajashi Kan" okulunda koruma istemez ama zorunlu olarak "Secret Service"den ona koruma verilir.


   Shirakin Riricho ilk başta Soushi'yi (özel koruma) istememesine rağmen zamanla onun  sadaketinden etkilenir.Soushi aslında Shirakin tarafından kurtarılan tilki ruhudur. Ve daha sonrasın da öğrenir ki küçükken mektuplaştığı kişinin yerine mektuplara Soushi cevap verir.



   Biraz da karakterlerimizi inceleyelim.Soushi hepimizin hayallerindeki erkeklerden...Yemek hazırlayan, temizlik yapan, ne dersen de kızmayan,ufak iyiliklerinizle bile mutlu olan melek gibi maşallah:D Tilki ruhu falan ama neysee:D


   Asıl kızımız  Shirakin Riricho'ya gelecek olursak...Kızımız her ne kadar sert ve yalnız yaşamaya alışmış gibi görünse de durum hiç öyle değildir.Ailesindeki tek özel güçlü kişidir ve güçlerini geliştirmek için sürekli eğitim almıştır.Normal çocuk gibi hayat süren kız kardeşine hep özenmiştir.Bunu babasına söylediğinde ise tepki almıştır :((


   Shirakin Riricho gittiği okulda birbirinden ilginç arkadaşlar edinecektir.Ve en önemli şey; Aşk! Shirakin Riricho ile Soushi arasında zamanla aşk oluşacaktır :)



   İzlemeyen herkese önerebileceğim bir anime izlemelisiniz!Oldukça eğlenceli!
İyi Seyirler!












5 yorum:

  1. Kamisama Hajimemashita gibi bu. Yine tilki ruhu, yine koruma.. Ve beyaz saç, kulaklar, kuyruk! Ama eminim ki Kamisama Hajimemashita kadar güzel bi anime olmadı olmayacak da.. Yine de izleyeceğim. Tomoe'min yokluğunu çekmemek için. Ayy oad 4'ü kim beklicek şimdi Ağustosa kadar?! Pff!

    YanıtlaSil
  2. Kamisama Hajimemashita'yı daha yeni bitirip yeni animelere göz atarken yine bir 'tilki' nin karşıma çıkması... ben Kamisamaya bayıldım tek kelimeyle bu yüzden bu bana biraz onu anımsattığı için ön yargılı olarak beğenmeyeceğimi düşünüyorum. En sevdiğim animlerden ilk sıraya bile koyabilirim. Gidin onu izleyin benden tavsiye! ��

    YanıtlaSil
  3. güzele benziyo ama kesinlikle tomoe nin yerini tutamaz

    YanıtlaSil
  4. Kamisama Hajimemashita'nın çakması. ilk bölümünü tamamlayamadım bile. Yarısında kapattım. Kamisama Hajimemashita benzeri bir anime ararken çıktı karşıma. bu kadar kopya ve çirkin versiyonuyla karşılaşacağımı düşünmemiştim. sadece "benzer" bir anime arıyordum ben ya!

    YanıtlaSil
  5. Sanırım herkes kamisama dan gelmiş buraya :D evet ben de benzer bir şeyler ararken buldum , umarım kopyası değildir :D bi tomoe nanami olmasa da merakımdan izleyeceğim, paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!