Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 05, 2013

Hadashi de Bara wo Fume

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 05, 2013





  Bu günlerde tembelliğimin doruklarındayım.Sürekli uyumamı boşver , bol bol abur cubur yememin sonucu   yaza kadar kocaman olacağım. Bunun yanı sıra en sevdiğim Amerikan dizisi olan “Pretty Little Liars” da sezon finaline girdi, hazirana kadar yok… Bu sıkılıp bunalmalar sonucu kendimi japon mangaları okurken buldum-tabi Türkçe çevirisini okuyorum-.Aslında özel bir dersanede İngilizce dersi alıyorum ama havalardan mı nedendir bilinmez bir türlü adapte olamıyorum.İngilizce okuyup iki saat sözlükle uğraşmak işime gelmiyor açıkçası.



  Neyse asıl konumuza gelelim…Yine böyle tembelliğimin doruklarında olduğum bir gün canım sıkıldı ve rastgele bir manga açtım ama manga tamamen Türkçe’ye çevrilmemişti.Çeviri en heyecanlı yerinde bitmişti!Bir hafta daha sadece 1 bölüm için beklemem gerekiyordu!En sonunda kendimi tutamadım ve başladım merak ettiğim bölümleri çevirmeye…
  Bu bahsettiğim manga “Hadashi de Bara wo Fume”.Buradaki kız karakterimiz fakir , abisi ve abisinin cami avlusundan v.s. bulduğu üç küçük çocukla yaşıyor.Abisinin kumar borçları ve para ihtiyaç duyması sonucu anlaşmalı bir evlilik yapıyor.Konu standart..Hatta sonuna kadar okumaya devam ederseniz Türk sinemasından bir parçaymış gibi de… Ama oldukça güzel bir hikaye J



12 yorum:

  1. bu mangayı takip ediyorum ama hepsi türkçeye çevrilmemiş sonunu merak ediyorm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu söylersem tüm heyecanı kaçar.Sabırlı olmalısın:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet anımsatıyor biraz ama güzel bir manga:)

      Sil
  3. ben bu mangaya bayıldım çok eğlenceli iyi ki yine tavsiyene uymuşum teşekkürler :D
    dün başladım okumaya ve tr çevirisi olanları bitirdim :D ingilizcesini okumaya devam ediyorum baya meraklandım allahtan dili çok kolay sanki türkçe okuyomuş gibi oldum bundan sonra manga okumaya devam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım :) İyi okumalar :)

      Sil
  4. Ben yeni başladım mangalara...24 colors diye bi manga...ilk bölümünü bitirdim :) bunu da okucam..başka var mı ?? Önerin bana :) teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. 26 bölümden sonra devamı çoıkmadı 2 hafta geçti üstünden meraktan çatlıyorum devamının olduğunu bilen birisi varsa link ata bilirmi veya söyleye bilirmi lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ingilizce biliyorsan yabancı sitelerden okuyabilirsin sonunu yazardım ama okumak isteyenler için kötü olur:)

      Sil
  6. Okuyacağım!
    Bir manga var tavsiye ederim...Oldukça hoş ve duygusal.Ama duygusallık aşırı ve ağlatacak derecede bence.
    Adı Miunohri to Swan.:3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hiç bana göre değil duygusal şeyler; uzun süre etkisinden çıkamıyorum :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!