Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Nisan 14, 2013

Full House (2004)

Sawako Kuronuma Pazar, Nisan 14, 2013



   Han Ji-Eun bir yazardır.Full House babası tarafından yaptırılmış ve ona miras bırakılmıştır.Bir gün yine romanını yazarken arkadaşı ve kocası onu ziyarete gelirler ve ona hediye olarak tatil ayarladıkları söyleyerek onu tatile gönderirler.Saf karakterimiz Han Ji-Eun çok sevinir ve hemen kabul eder.







  Uçağa bindiğinde  ünlü oyuncu Lee Young-Jae ile karşılaşır.Sürekli uçakta onunla konuşmaya çalışır ve onu sürekli rahatsız eder :)




   Uçak tutması sonucu miğdesi bulanan Han Ji Eun, Lee Young Jae'nin üzerine kusar ve onu delirtir.Uçaktan inip otele gittiğinde kandırıldığını anlar ama artık çok geçtir.Otele geldiğinde kendisine Min Hyuk yardımcı olur ve ona oda ayarlar.Sorunlu bir tatilin ardından evine dönen Han Ji Eun evinin arkadaşları tarafından satıldığını öğrenir.Hem de Lee Young Jae'ye! (böyle arkadaş mı olur ya!böyle arkadaşlarım olsa ağız burun dalar,hırsımı alamayıp üzerlerinde tepinirdim:@ ) Bu konuda Lee Young Jae ile konuşmak için restorana giderler ve burada Min Hyuk ve Lee Yong Jae'nin asıl sevdiği kızla karşılaşırlar.






   
   Lee Young Jae aşık olduğu Hye Won'a duygularını açar ama onun Min Hyuk'a aşık olduğunu bir kez daha görür.Basının da bulunduğu bu partide bu olayın hırsıyla da Han Ji Eun'u öper ve resimleri çekilir.Zavallı kızımız neye uğradığını şaşırır...


   Bu olayların sonrasında Han Ji Eun ve Lee Young Jae arasında bir sözleşme imzalanmıştır.İkili evlenecektir ve bunun gerçek olmadığından kimsenin haberi olmayacaktır.Ji Eun ev temizliği, yemek v.s. her şeyden sorumludur.Eğer kurallara uyarsa evini tekrar alacaktır.







   Zamanla Ji Eun, Young Jae aşık olacaktır.Ama  Young Jae hala Hye Won'a aşıktır.Hye Won ise Min Hyuk'a,Min Hyuk ise Ji Eun'a...Anlayacağınız aşk dörtgenini oluşturduk. :D 






   Beni dizide en çok sinir eden kahraman şüphesiz ki Hye Won oldu.Filmin içine girip kızın saçını başını yolmak istedim.Hye Won aslında Min Hyuk'a aşık ama Young Jae evlenince yalnız kalmayayım diye sürekli çağırıyordu.Favori kahramanım Ji Eunu üzüyordu!









   Biraz da dizi repliklerinden paylaşım yapayım:)










   Daha fazla spoiler vermeyeyim:)Diziyi izlemeyenler mutlaka izlemeli...Romantik komedi türünde eski ama harika bir dizi... Yazarken ben de tekrar izlemeye karar verdim.Hadi bakalım İyi Seyirler:)





23 yorum:

  1. bu dizi çokk güzellll kızın üzerine kusması çok komikti:D:D

    YanıtlaSil
  2. bu dizi gercekden cok guzel cok seviyorum bu diziyi favori dizilerimden bi tanesi inanmazsan belki bu diziyi 10 defa izlemisimdir belkide cok zateh Bi Rainin tum dizi ve filimleri harika du dizinin dah cok sevdiyim yeri kizin ona sevdiyini soylediyi yeri bide sonu

    YanıtlaSil
  3. Ben burdaki kıza bayılmıştım.Özellikle de yukarıda paylaştığım multiplayer olayı beni çok güldürmüştü :)

    YanıtlaSil
  4. süper bizi izlemeyen kalmamıştır inşallah

    YanıtlaSil
  5. İkinci göz ağrım "Personel Taste"den sonra istediğim ikinci kore dizisi. Bu kızın güzelliği beni benden almıştı doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizisi izleyen her kişinin mutlaka izlemesi gereken bir dizi, klasikleşmiş durumda :)

      Sil
    2. Kesinlikle... Personel Taste, Full House ve My Girl mutlaka izlenmesi gereken 3 dizi :)

      Sil
  6. 1.boys over flowers
    2.faith
    3.hyde jekyll and me

    YanıtlaSil
  7. hyun bin oppamı hyde jekyll and me dizisinde görmek güzeldi.
    hyde jekyll and me dizisini şiddetle tavsiye ederim
    hayatımda öyle güzel dizi görmedim
    kurgu süperdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız buradaki Rain, sanırım hatlar karıştı :)

      Sil
  8. sawako kuronuma bir anime idi izledim çok güzeldi kazehaya-kun falan izlerken çok eğlendim tabii senin anime önerilerinden görüp açtım çok güzeldi tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. personel taste çok beğenmemiştim lee min ho oppam var diye izledim yoksa hayatta izlemezdim ordaki kız beni deli etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kız gayet sevimliydi, o diziyi de severim :)

      Sil
  10. ilişki durumu:karışık türk versiyonu adamlar uyarlamış her sahnesini koreliler daha sempatik türk dizilerinde olmuyor o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Türk versiyonu da iyi hatta şu an şu yorumu yazarken bu diziyi izliyorum :) Asıl kıza da yavaşça ısınıyorum sanki :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Mutlu son diyeyim, daha fazla spoiler vermeyeyim :)

      Sil
  12. Kore versiyonunu özlemedim başlamayı düşünüyorum.ama kesinlikle Tayland versiyonunu da kesin izleyin çok güzeldi oyuncuları çok iyydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayland versiyonunun çok beğenildiğini ben de duydum :) Ama konuyu bildiğim için izlemek gelmiyor içimden :)

      Sil
  13. Tayland versiyonun da bazı yerler değiştirilmiş farklı sahneler var birebir uyarlanmamis o yönden izlenildiginde sikilinmayacak bir versiyon olmus tabii sen bilirsin yinede :) Kore versiyonunu da izledim simdi kıza bayıldım oldukça guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen izlerken Türk versiyonunun da Kore versiyonundan farklı olduğunu fark ettim :) Sanırım her versiyonda değişiklik katıyorlar :)

      Sil
  14. bu diziyi izlemek isteyenler show tv ilişki durumu karışığı izlesin. Aynısı :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!