Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 10, 2013

Dengeki Daisy (manga)

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 10, 2013




   Genel olarak kitap okumayı severim-içinde dram olmadıkça-.Okumaya başladığım kitap eğer beni sararsa başından hiçbir güç kaldıramaz beni...
   Yaklaşık 3 ya da 4 ay önce başladım manga okumaya Misaki Ayuzawa bana önermesiyle...Dengeki Daisy benim ilk okuduğum manga ve hala Türkçe çevirileri devam ediyor-ilk başlarda adını aklımda dengedeki daisy diye tutuyordum :D -.






Mangamızın konusu:


   Ailesinden geriye kalan son kişi olan abisinin Teru'ya ölmeden önce bıraktığı tek şey sıkıntıda ya da kendini yalnız hissettiğinde "daisy"ye ulaşabileceği bir cep telefonudur. Abisinin ölümünün üzerinden yıllar geçmiştir ve artık Daisy ile arasında kopmaz bir bağ vardır. Teru'nun ne zaman başı sıkışsa Daisy yardımına koşmaktadır ama Teru Daisy'nin ne sesinin ne de neye benzediğini bilmektedir.

   Teru bir gün yanlışlıkla okulun camını kırar ve ödeyecek parası olmadığı için kimsenin görmediğini düşünüp olay yerinden uzaklaşır ama aslında gören biri vardır. O günden sonra Teru kırdığı camın parasını ödemek için kendisini gören okul hademesi Kurosaki'nin kölesi olmuşt
ur. 






   Teru sevimli liseli bir kız ve daima pozitif ...O kadar iyi niyetli ki bu iyi niyeti bazen başına iş açacaktır.Burslu olarak okuduğu okulda ona kötü davranmaktadırlar.Ama o her zaman Daisy'e hiçbir sorun yokmuş gibi mesaj atar(Sanırım Japon okullarında çok zorba var.Nerdeyse bütün lise film-dizi-anime -mangalarında iyi kızlar hırpalanıyor :( . )







   Kurosaki ise kaba kültürsüz bir hademedir.Ama bir hademe nasıl mükemmel derecede ingilizce konuşabilr ki?Hem nasıl olur da Daisy, Teru'nun yanında olmadığı halde her şeyi görüp anında müdahale edebilir?Kurosaki'nin sırrı vardır ve zamanla bu sır öğrenilecektir.Kurosaki aslında neyi saklamaktadır?Amacı nedir? Daisy kimdir yoksaa yoksaaa tamam sustum :) Spoiler vermemek için daha fazla bahsedemeyeceğim ama harika bir manga kesinlikle -okumayı sevenler için- İçinde bol bol kusursuz aşk ve komedi var.  :)



   İyi okumalar, İyi eğlenceler... :)







12 yorum:

  1. BEN MANGA OKUMAYA BAŞLAMAK İSTİYORUM FAKAT NERELERDE BULABİLİRİM BİLMİYORUM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde yeppudaanın manga bölümünden bakıyorum= http://www.yeppudaa.com/

    Onun haricinde yeppudaanın manga çeviri ekibinden olan kişilerin açtığı blog var= http://mabushimajo.blogspot.com/

    Bir de http://www.turkcraft.com/ var orası da güzeldir :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler sayenizde hadeshi de bara wo fume ye başladım dengeki daisye de en kısa zamanda başlayacağım blogunuzu zevkle takip ediyorum bir de herkesin çocukluğunda izlemiş olduğu kamikaze kaitou jeanne mangasını önermek istiyorum seneryosu bir yerden sonra bayağ bir farklılık gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manga okumayı seviyorum, üşenmesem daha da çok yer veririm blogda en kısa zamanda dediğin mangaya da göz atacağım :)

      Sil
  4. En kısa sürede bende okumak istiyorum.. tanıtımın için sağ ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, iyi okumalar umarım keyif alırsın :)

      Sil
  5. Mabushimajo'nun tatlı cadıları epey bi ilerledi bu mangada. Çok iyi gidiyormuş konusu sağlam kaynaklardan duydum :) bir türlü okumaya devam edemedim ama ahh Kurosaki ahhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuyordum, ingilizce çevirisi bir yerde tıkandı bıraktım :)

      Sil
  6. d&r da bi kaç tane anime serisi var bunlardan biri vampire knight okumanızı taviye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olmuş bu olay, teşekkürler bilgi için :)

      Sil
  7. Ehehe manga okumayı seviyorsan Strobe Edge'yi de okumanı öneririm bir de Orange da ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında uzun zamandır ara verdim manga okumaya.. Şu sıralar romanlara sardım, ama bu yorum burada dursun okumak istediğimde önerilerini göz atayım:) Teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!