Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Nisan 30, 2013

Delightful Girl

Sawako Kuronuma Salı, Nisan 30, 2013




Dizimiz Choon Hyang'ın polisten , Mong Ryong'un da kavga etmek isteyen çocuklardan kaçmasıyla başlıyor.Mong Ryong bir polis şefinin çocuğu ve babasıyla arasının harika olduğu söylenemez.Ayrıca Mong Ryong kendisinden yaşca büyük birine aşıktır.Bunu tam ona itiraf edecekken onu bir başkasıyla görür.Hiçbir şey diyemeden gider.





Daha sonrasında Lee Mong Ryong şehire  etrafındaki dikkatini çeken şeylerin resmini çekmektedir.Sung Choon Hyang ise yolunu kısaltmak için okulun duvarından atlar ve Mong Ryong'un üzerine düşer.Mong Ryong bu sırada istemeden de olsa Choon Hyang'ın uygunsuz bir resmini çekmiştir ve asıl kızımız bunu görünce deli olur.Telefonu yere atar.Mong Ryong bu olayın üzerine telefon parasının ödenmesini ister.Tabiki asıl kızımız bu duruma pek yanaşmaz.Bunun üzerine Mong Ryong bir arama yapmak için asıl kızımızın telefonu alır ve taksiyle kaçar :D





Asıl kızımız ne kadar uğraşsa da Mong Ryong telefonu geri vermeyi kabul etmez ama asıl kızımız oldukça akıllıdır.Gider ve yere attığı telefonu tamir ettirir.Bu telefon onun  telefonundan daha kalitelidir.Bunu duyan Mong Ryong bir şekilde onu bulur ve telefonunu geri alır.


Tüm bunlar yetmezmiş gibi Mong Ryong, asıl kızımızın lisesine transfer olmuştur.Asıl kızımız okul birincisidir, Mong Ryong'un da aklı beş karış havadadır;300 kişinin içinde 280.dir -yine bir kız üstünlüğü,bana böyle şeylerle gelin :))-.




Ama bu Mong Ryong egolarının tavan olmasının yanı sıra kavga meraklısıdır da.Hemen bir kavga çıkarır.Zavallı ama bir o kadar da akıllı kızımız kavgayı ayırmak için oraya yanaşır.Fakat... yanlışlıkla düşer ve kavga eden diğer taraftaki çocuğun pantolonunu aşağı indirir.Akıllı ama sakar ne yapalım idare edeceğiz :) Bu arada asıl kızımızın annesi pavyon tarzı bir yerde     çalışıyordur.Bundan dolayı onu rahatsız ederler.Aptal ama bir o kadar da cesur olan asıl erkek kahramanımız onu korur-aferin artık gözüme girdin-.Kavga ederken polisler gelir ve onu yakalarlar.Babası da gelir tabi ve ona tokat atar.O tokadı atması gereken sahne bu olmamalıydı! :( 

Her neyse, artık eskiye göre bu iki kahramanızın arası daha iyidir.Asıl kızımız ek iş yaparken gölde kayıkla temizlik Mong Ryong onun kayıktan düşmesine neden olur ve asıl kızımız hastalanır.Sınıftan diğer iki arkadaşıyla asıl kızımızı ziyarete gelirler.

Ben bu çocuğa aptal diyorum diye bana kızanlarınız olacak belki ama gerçekten aptal!Dolaptaki içkiyi başka bir içeçek sanarak içer ve asıl kızımızın yanında uyayakalır.Bunun sonrasında da bu ikili evlenmek zorunda kalacak ve işler git gide karmaşık hal alacaktır.Bazen dram bazen komedi  en çok da romantizmin bulunduğu bir dizi...İyi Seyirler!!:)





8 yorum:

  1. çok eğlenceli bir dizi idi. başrol uyuncularına diyecek yok sonuda güzel bitti.....

    YanıtlaSil
  2. izlemedim ama yorumlar iyi :D

    YanıtlaSil
  3. Çok kaliteli bir diziudi bence. Bu diziyi dizisiz bir zamanda art arda izlemiştim o yüzden daha bi etkilendim heralde 1 günde bitirmiştim nerdeyse çok ağlamıştım ya son bölümlerde:(( Hong sisters ın en son izlediğim dizisi bu bütün dizilerini en az 2 kez izlemişimdir bu senaristin bu diziyi de aynı şekilde 2 kere izledim. İlk dizisiymiş bu senaristin ama çok başarılıydı bence. Yalnız başrolleri bu diziden başka öyle iyi bi dizide görmedim halbuki çok başarılı bir dizi. Ben başrolleri pek gözüme hoş görünmediği için hep ötelemiştim diziyi 2014 de izledim sanırım ama pişman oldum. İzlemenizi öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen başrolleri çekici gelmeyen diziler birçok dizinin pabucunu dama atabiliyor, işte bu da öyle bir diziydi:)

      Sil
  4. Aşkı bu kadar güzel anlatan sayılı Kore dizilerinden biri.. Herkes izlemeli bence benim en sevdiğim dizi diyebilirim. Ostları mükemmel ötesiydi özellikle. Dizi Kore'nin ünlü efsanesi Choon Hyang efsanesinden esinlenerek yapılmış. Ben iki kere izledim, kıymeti bilinmeyen kaliteli bir dizi. 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok genç, kız ve erkek oyuncuyu beğenmeyip izlemiyor ama aslında çok kaliteli bir dizi :) Fark edenlerden olduğun için şanslısın :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!