Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Haziran 16, 2018

Rich Man Poor Woman / 2018

Sawako Kuronuma Cumartesi, Haziran 16, 2018


Selam gençlik!Eskisi kadar izlemesem de instagram keşfetime düşen diziden paylaşılan bazı bölümler dikkatimi çekince hemen onu hafızaya atıp boşluk bulduğumda izleme kararı aldım.İsmine bakınca dizi ne kadar tanıdık dedim ve bir süre sonra nereden tanıdığımı hatırladım ama önce dizinin konusuna geçelim :)

Kim Bo Ra, yani asıl kızımız, son sınıf öğrencisidir ve çeşitli firmalara iş başvurusunda bulunur.En büyük yeteneği ezber kabiliyeti olmasından ötürü okulunda oldukça başarılıdır fakat bu ezber kabiliyeti maalesef iş başvurularında etkileyici bir sebep olarak görünmez ve asıl kızımız her seferinde reddedilir.


Lee Yoo-Chan, Next-One  adlı bilişim şirketinin kurucusu ve aynı zamanda ceosudur.Karakter bozukluğunun yanı sıra insanların yüzünü unutmak gibi bir rahatsızlığı vardır.Piyasa şartlarına göre oldukça iyi maaş vermesi ve asıl kızımız Bo Ra'nın da işsiz olması asıl kızımızı Next-One şirketine iş başvurusunda bulunmaya iter.Fakat büyük bir problem vardır.Lee Yoo Chan her ne kadar başarılı olsa da karakter açısından oldukça problemlidir.İnsanları aşağılamaktan asla geri kalmaz, iş başvurusunda bulunan asıl kızımız da buna maruz kalır.

Lee Yoo Chan için asıl kızımız ezber tanrıçası olan çöpten başka bir şey değildir.Mülakatta herkesin içinde Bo Ra'ya ezber tanrıçası olarak hitap eder ve Bo Ra sinirlenip adının  ezber tanrıçası değil Kim Bo Hoon olduğunu söyleyip çeker gider.


Lee Yoo Chan donup kalmıştır.Çünkü bu isim yüzünü bir türlü hatırlayamadığı, onu terk eden ve her yerde tırım tırım arayıp bulamadığı eski sevgilisidir.Tabi ki asıl kızımızı bir yolunu bulup işe alacak ve o isimle arasındaki ilişkiyi çözmeye çalışacaktır.Kim Bo Ra aslında kimdir? O ismi nereden biliyor ve Lee Yoo Chan'ı nereden tanıyordur.


Diziyi beğendim.Hem adından hem de konusundan tanıdık gelince daha önce izleyip yorumladığım Japon dizisi Rich Man Poor Woman  ile konusunun neredeyse aynı olduğunu ve bu dizinin uyarlama olduğunu fark ettim.Bence oldukça iyi bir uyarlama olmuş. Bir de bitmiş olsa daha çok beğenecektim, bölüm beklemek tam bir ızdırap!

Buradan sonrası spoiler içerir.

Yalnız asıl kızımız Bo Ra'nın ve Lee Yoo Chan'ın tanışma hikayesini beğenmedim.Bana hiç de masum gelmedi.Bo Ra, resmen canını acıtmak intikam almak için o ismi kullandı.Yaşları tutmadığı için o kız olmadığının farkındaydım ama o kızdan sonra başka daha güzel hikayeleri olabilirdi ya bir romantik ilişkileri olabilirdi.Kim Bo Ra'nın tanımadığı bir insana aşık olması da saçma geldi, seneler geçmiş yakınından geçmiyor ama aşık! Bence bu dizinin açığı olmuş.Onun dışında dizi oldukça güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!