Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Şubat 09, 2017

Fahriye Evcen, Burak Özçivit'e İranlı ünlü manken Mahlagha Jaberi'yi instagram hesabından engelletti!

Sawako Kuronuma Perşembe, Şubat 09, 2017

Geçtiğimiz günlerde Burak Özçivit, Fahriye Evcen ile instagram hesabı üzerinden birlikte resimlerini paylaşınca büyük yankı uyandırdı.Herkes Burak, ilk defa birlikte resimlerini paylaştı diye konuşurken ben anlam verememiştim. Ya Fahriye zaten yıllardır sevgilisi, bunu saklamıyorlar, evlenme teklifi de edildi. Hepimiz de gördük, "eee bu neyin tribi böyle" dedim, durdum ama çok üzerinde durup araştırmamışım. Oysaki pazar günleri kumandayı kaptığım gibi magazin haberlerine bakarım, tabi bunda pazar sabahı izlenecek pek bir şeyler olmamasının da etkisi var. Neyse konumuza dönelim. 

Burak Özçivit'in eklediği resmin bu kadar dikkat çekmesinin nedeni bir resmine İranlı ünlü bir modelin " Yakışıklı" gibi bir yorum yapmasının ardından paylaşılması. Sonra bu model Burak Özçivit tarafından engellenip " Burak profesyonel değil beni engelledi" diye röportaj vermesi üzerine instagram hesapları İranlılar tarafından hakaretler ile doldurulmuş durumda. 


Herkes Fahriye Evcen' in Burak Özçivit'e bu modeli engellettiğinde hemfikir. Kızın günahını almayın, belki de Burak kendi öz iradesiyle engelledi! Olamaz mı olabilir :)) Düşük bir ihtimal ama :D

Canım Fahriye hayranın değilim ama sana birkaç lafım var:O kadar göz önünde bir ünlüsün, sadece Türkiye'de değil birçok Arap ülkesinde İran'da da biliniyorsundur muhtemelen.Bu kadar üne sahip biri olarak eğer kızı sen engellettiysen en iyisini yapmışsın! Ben de olsam ben de aynısını yapardım! Ne bu samimiyet? Ne manağğ yakışıklı falan? 

Yok efendim özel hayatını bilmiyormuşmuş, haberi yokmuşmuş biz de yedik! "Yakışıklı " demesini biliyorsun, iki Google a bakmıyorsun. Hıhı evet! Hayır birlikte olduğunu bilmiyorsan, o mesajla resmen yürüyorsun demek ki biz Türk kızları bu yorumdan bunu anlıyoruz. İran'da bu mesajın resmi bir havası varsa bilemiyoruz! 

İran'daki kötü yorum yazan instagram kullanıcıları olayı kıyaslamaya vursalar da bu kadar kızacak bir durumun olmadığı kanaatindeyim. Sıradan bir İranlı yazsa o mesaj o kadar dikkat çekip, rahatsız etmezdi.Sen hem ünlüsün hem de herkesin dikkatini çekeceğini bildiğin halde Türkiye ve daha birçok ülkede ünlü olan bir oyuncunun resminin altına bu yorumu yazacak kadar hayransın ama EVLENECEĞİ sevgilisinin olduğunu bilmiyorsun.Çelişkiler?! Hayır yani bunu ünlü bir Türk model senelerdir sevgilisi olan, EVLENME yolunda ilerleyen bir İranlı oyuncunun resminin altına yapsa adamın sevgilisi "Aaaa ne kadar tatlı" mı diyecek, profesyonellik bunu mu gerektiriyor? İran'daki ünlüler profesyonellik adına bu kadar genişlerse bilemiyorum.

Ayrıca söylemeden edemeyeceğim, makyajlı veya makyajsız Fahriye Evcen oldukça güzel bir kadın, bunun milletle ırkla alakası da Yok. Göz var nizam var ;) 

Son olarak Fahriyeciğim tam bir Türk kızısın. Bunun hakkını tamamen vermişsin! 

Arkasındayız değil mi kızlar? :D

Aşağıdaki resmi gördükten sonra güzellik karşılaştırması yapmayalım isterseniz kızlar.Mahlagha Jaberi'nin estetiksiz ve estetikli haliymiş :)




6 yorum:

  1. Güzellik çok göreceli bir kavram ama bu modelin bu kadar çabayla dikkat çekecek bir güzelliğe sahip olduğu bir gerçek. Dış güzelliğine güvenerek böyle başkasının sevgilisine musallat olan insanları asla anlamıyorum. Dünyanın en çirkin en kötü insanları resmen. Çok doldum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modeli pek sevemedim, çok plastik gibi geldi bana :/ Belki de reklam yapmak istemiştir, sayelerinde Türkiye de tanınır duruma geldi :)

      Sil
  2. Profesyonellik falan orasini bilemem. Ama bir gercek var ki daha alimsiz bir kadin sirf ayirmak icin bir seyler yapsaydi bu kadar dikkat cekmezdi. Kiz guzel, niyetini tam belli etmese de sakat oldugu belli. Bence bu tur olaylarda kadinlar erkeklerine guvenmedigi icin engelleme vb durumlara gidiyorlar. Saglam kazik meselesi yani. Ama yine de ne yapalim yine ne yazacak acaba diye kuskulanmaktansa profesyonel degilim ne yapayim yani Onemli olan nasil rol yaptigim falan deyip de gecebilir. Hakki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yorumu yazan bence özel mesaj da çekmiştir :) belki de tüm resimlerini sıradan beğenip Burak'ın mesaj çekmesini beklemiştir, kim bilir? :))

      Sil
  3. Valla aynisi yaparim ben :) fahriyeyide cok severim. Hakli burakda engellemis olmanihtimalini goz onune alirsak oda hakli basi bagli malumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Kızın Burak beni engelledi hiç profesyonel değil demesi çok saçma değil mi? :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!