Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ocak 18, 2017

Ölene Kadar / 2017

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ocak 18, 2017


Türkiye'de son yıllarda dizi sektörü kalitesini arttırdı farkında mısınız?Mesela şu sıralar Hayat şarkısı favorim, her salı kaçırmadan izliyorum :) Aslında Flames Of Desire' den uyarlama olmasına rağmen o kadar kaliteli bir uyarlama yapmışlar ki aslını açıp izlemek içimden bile gelmiyor ama belki karşılaştırma yapmak için izleyebilirim.Yeter dizisine bayılıyordum bir ara fakat gittikçe kalitesini düşürüp saçma sapan bir final yapınca hayal kırıklığı oldu benim için...

Ölene kadar, fragmanını izlediğim an dikkatimi çekmişti.Çünkü intikamlı,düşmanlı filmleri severim bir de başrol oyuncuları Fahriye Evcen , Engin Akyürek  ve Sarp Levendoğlu olunca insanın daha çok  dikkatini çekiyor.


İtiraf ediyorum Engin Akyürek'in "Fatmagül'ün suçu ne?" adlı dizideki rolünü bir türlü aklımdan silemiyorum, aslına bakarsanız diziyi sadece birkaç bölüm izledim ama hangi dizide, filmde görürsem göreyim aklıma hep o karakter geliyor ve ısınamıyorum.

Ne yalan söyleyeyim Fahriye Evcen'e de "Yaprak Dökümü" adlı dizide sinir olmuş ve nasıl ünlü oldu bu kız diye düşünmüştüm ve evet o diziyi de birkaç bölüm izledim.O zamanlardaki lise edebiyat öğretmenimiz diziyi izlememizi yasaklamıştı ama "Çalıkuşu" adlı dizide pek şirindi ve evet onu da tam anlamıyla izlemedim :D Ama bu sefer haklı bir sebebim vardı çünkü kitabını okumuş ve hayallerimdeki öykünün bozulmasını istememiştim :) 


Sarp Levendoğlu'na "Emret Komutanım" adlı diziden beri hayrandım.Hatta Birce Akalay ile evlendiklerinde kısa süreli suratım asılsa da sonrasında ikiliyi birbirine çok yakıştırmıştım.Fakat birkaç gün önce boşandıklarını hatta Sarp'ın aldatma ihtimalinin olduğunu öğrenince hemen hem cinsim Birce'yi tutup Sarp'a olan hayranlığımı bıraktım.Şimdi Sarp oturmuş ağlıyor, başını dağlara taşlara vuruyordur "Sawako artık benim hayranım değil" diye.. :))

Şimdi gelelim "Ölene Kadar" adlı diziye... Öncelikle dizinin ismi konusunda hiç yorulmamışlar, akıllarına ilk gelen ismi yazmışlar ya da öyle duruyor bilemiyorum :)

 Dizide Engin Akyürek "Dağhan" adlı karakteri canlandırıyor.Dağhan, doktorluk eğitimini tamamlarken sevdiği kızın hamile olduğunu öğrenir.Bu durum onu fazlasıyla heyecanlandırır ve hemencecik evlenme kararı alırlar.Fakat şöyle bir sorun vardır; Dağhan'ın sevdiği kız zengin bir adamın kızıdır ve kızın babası hiçbir şekilde bu evliliğe olumlu bakmaz.

Sarp Levendoğlu dizideki kötü karakter.Eskiden olsa onu bu role yakıştıramazdım ama şu son haberlerden sonra tam da aklımdaki kötü adam profiline uydu.Dağhan'ın sevgilisinin babasının ortağının oğlu rolünde :) Biliyorum çok karışık oldu ama onların dizideki isimlerini hatırlamıyorum :D Kötü karakterimiz'in hakkında çok önemli bilgiden Dağhan'ın sevgilisinin babası haberdardır ve o bilgiyi ortağı yani kötü karakterimizin babasına söyleyeceğini söyler.Tabi bu da kötü karakterimizi huzursuz eder.

Fahriye Evcen, dizide Selvi rolünde...Küçükken kalp rahatsızlığına sahiptir.Abisiyle yaşamaktadır ve abisi karanlık işlere bulaşmıştır.


Hepsinin bir araya gelmesi, kötü karakterimiz (Sarp) sayesinde olur.Kötü karakterimiz, babasının gerçekleri öğreneceğinden korktuğu için Dağhan'ın sevgilisinin babasını ortadan kaldırmayı planlar ve bunun için uygun zamanı bulur; Dağhan ve sevgilisinin düğün günü... Kötü karakterimiz kurduğu kumpasla Dağhan'ı sevdiği kızın babasını öldürmüş olarak gösterir.Dağhan ise o an, bir ilaç enjekte edildiği ve enjekte  edilen ilaç birkaç saat sonra kanında yok olduğu için hiçbir şey kanıtlayamaz.Üstüne üstlük Selvi'nin, Dağhan'ı suçlayan ifadesiyle Dağhan müebbete çarptırılır.


Aradan yıllar geçer, Dağhan tam tamına 11 senedir hapistedir ve sevdiği kadın onu suçlayıp terk etmiş ve kötü adamla evlenmiştir.Selvi ise yıllarca yaşadığı vicdan azabı doğrultusunda avukat olmuş ve Dağhan'ı hapisten çıkarmak için kanıtlar toplamıştır.Ve o gün gelir, Selvi Dağhan'ın suçsuz olduğunu kanıtlayıp onu hapisten çıkarır.Selvi, her şeyin son bulacağını düşünürken aslında her şey onlar için daha yeni başlıyordur. 


Dizinin kurgusu hoşuma gitti.Tabi bol bol klişe içeriyor; zengin kız, fakir çocuk gibi...Yalnız çocuk doktor geleceği parlak, zengin amcamız pek iyi yatırım yapamadığı için hem fakir ama gururlu damadından hem de canından oldu.Şaka bir yana, bundan sonra nasıl ilerleyeceğini merak ediyorum.Bana kalırsa Dağhan ve Selvi birbirlerine aşık olacaklar, hani klasik bu durumlarda böyle sonuçlanması gerekir.Peki Dağhan'ın çocuğu doğdu mu?Doğduysa işler baya kızışacaktır, bir de ilk aşk var tabi...Kötü karakterimize gelince acaba o kadar korktuğu babası hala yaşıyor mu ve sırrını öğrenecek mi? Bekleyip görelim o halde :)



8 yorum:

  1. bu sezon ortası yeni dizi de moda oldu galiba bir çok kanal yeni yeni dizilerin reklamlarını yapıyor...
    paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü tutan dizileri bayana kadar çektiler ve bir süre sonra izlenmesi düştü :) Şimdi de piyasaya yeni dizi sürüyorlar :)

      Sil
  2. Sarp vursun başını duvarlara..:) Biz Birce'den tarafız..:)

    YanıtlaSil
  3. Hımmm,güzel bir dizi gibi ama türk dizilerini pek sevemiyorum sakız gibi uzatiyorlar dizileri :( Hayat şarkısına bende bakıyorum ama arada bir ne yalan söyleyeyim :))Bu arada bu dizinin ismini ilk gördüğümde aklıma serdar ortaçın şarkısı geldi aklıma :D ölene kadar aşık olamazsin diye başlayan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :D Aslında bu diziyle uyumlu olabilir o şarkı :) Çünkü ben asıl erkek karakterinin Selvi'ye aşık olacağını düşünüyorum :)

      Sil
  4. TV`de zaten bir Hayat şarkısı var izlenecek bir de Poyraz Karayel. Bu dizinin başlaması iyi oldu bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerde de çok iyi :) Konusu kurgusu çekti beni :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!