Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ocak 16, 2017

Misafir Yazarlık 2

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ocak 16, 2017



Merhaba arkadaşlar!

Bloguma bir süredir misafir yazar alımı yapıyordum biliyorsunuz.Merak etmeyin hala misafir yazar almaya devam ediyorum ama bir önceki yazıda kendimi tam anlamıyla ifade edemediğimi düşünüyorum.Bu sorunu engellemek için yeni bir yöntem denemeye karar verdim.

Bana aşağıdaki konu kategorilerinde yazılarınızı yollayabilirsiniz.

*Kozmetik-Bakım
*Herkese hitap edecek denemeler, makaleler, eğlenceli yazılar (Kişisel yazıları kabul etmiyorum)
*El yapımı hobileriniz, uğraşlarınız, farklı yemek-tatlı tarifleriniz
*Bayan olmak zor zanaat başlığı altında yazmak istediğiniz konu
*Yaşadığınız şehrin pek bilinmeyen yemekleri (Türkiye'yi tanıyalım başlığı altında)
*Yaşadığınız şehrin değişik adetleri ( Yanılmıyorsam Bursa'nın bir köyünde, düğün için bütün erkeklerin aynı gömlekleri giydiklerini görmüştüm.Sebebini hala bilmiyorum.Bu başlıkla kendi kültürümüze ait yeni şeyler de öğrenebiliriz)

Yukarıda seçtiğiniz başlıklardan herhangi biri hakkında bana yazı yollayabilirsiniz.

Dikkat! Daha önce kendi blogunuzda yayınladığınız içerikleri ve kopya içerikleri kesinlikle kabul etmiyorum.Yazının bloguma özel hazırlanmasını istiyorum.

Lütfen seçtiğiniz konuyu, Türkçe kurallarına uygun olarak blog adresiniz ve bilgilerinizle birlikte mail atın ki ben de yazınızı değerlendirebileyim.Bana yazı göndermek için bir blogunuzun olmasına gerek yok; isimsiz olabileceği gibi, isminizle de yayınlayabilirim.Mesela bir takipçimin göndereceği bir mail beni fazlasıyla da mutlu eder :)


Bana göndereceğiniz yazıları bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bekliyorum.Sevgiler...  :)

 Misafir yazarlık nedir ve ne işe yarar?
Misafir yazarlık, en basit tabirle, başka bir blogda kendinize ait bir yazıyı paylaşmaktır.Yazının sonunda blogunuza ait link olacağı için o yazıyı okuyan herkes sizin blogunuza da ulaşacaktır ki bu da blogunuza olan trafiği attıracak ve daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlayacaktır.


1 yorum:

  1. Ne güzel düşünmüşsün keşke benimde yazı yeteneğim olsaydıda bende yazsaydım :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!