Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ocak 31, 2017

Far Away Love / 2016

Sawako Kuronuma Salı, Ocak 31, 2017

Chu Xia, asıl kızımız, ablasının oğlunu terk etmesi üzerine yeğenine sahip çıkan ve ona annelik yapmaya çalışan genç bir bayandır.Yeğenini sanki kendi oğluymuş gibi büyütür, hatta yeğeni ona "anne" diye seslenir.Onun bu seçimi maalesef ki hayatını kötü etkiler çünkü kimse çocuk sahibi bir bayanla birlikte olmak istemez.İş seçerken gece geç saatlere kadar çalışmayı, şehir dışına seyahat etmeyi kabul etmez.Hayatı, iki kız ve bir erkekten oluşan arkadaş grubu, yeğeni ve işi etrafında dönmektedir.




Chu Xia, bütün romantik komedi dizilerinde bizi delirten asıl kızların olduğu gibi, kimseyi kıramaz kendini de savunamaz.Bu yüzden sık sık zor duruma düşer.Yeğenini, okuldan kaçarken gördüğü bir gün yolun kenarındaki bir bisikleti alıp onu takip etmesiyle, polis tarafından yakalanması bir olur.Ödünç aldığı bisiklet, ülkenin en pahalı bisikletidir ve bu bisiklet asıl erkek karakterimiz Shen An'a aittir.

Asıl kızımız, defalarca Shen An ile karşı karşıya gelir ve her defasında yanlış anlaşılır.Shen An onun bir hırsız olduğunu düşünür, bir metres...Bir türlü asıl kızımızın gerçek yüzünü göremez.Açıkça nefret eder ondan.Zaten başkalarının kocalarını çalan metreslerden kim nefret etmez ki?


Asıl kızımız ile Shen An arasındaki bu kötü ilişki, asıl kızımızın en yakın arkadaşının Shen An ile tanışıp ona aşık olmasıyla daha zorlu bir ilişki halini alır.İlk başlarda kızdan hiç etkilenmeyen Shen An, kızın çektiği mesajlardan etkilenip aniden nişanlanma kararı alır.Yalnız bilmediği bir şey vardır; mesajları çeken asıl kızımızdır.



Diziyi bir kısmı Türkçe çeviri bir kısmını İngilizce çeviri ile izleyerek bitirdim.Bazen romantik komedi, bazense dramatik unsurlar barındırdı.Dizi 36 bölüm olunca, ne yalan söyleyeyim arada da sıkıldım.Bir ara ne saçmalıyor bunlar deyip son bölümüyle aklımdaki boşlukları doldurdum.Çok harika, olağanüstü bulmasam da standartlarımın üstünde bir dizi oldu.İzleyin, birçoğunuz benden çok beğeneceksiniz :)



Buradan sonrası spoiler içerir.Okumayın heyecanı gitmesin..


Çin dizilerinde bölüm sonunun geldiğini bir türlü anlamıyorum.Pat diye bitiyor "hönk" diye ekrana bakakalıyorum.


Asıl kızımızın, Shen An'a aşık olan arkadaşının ölmesini yönetmenin kolaycılığı olarak buldum çünkü kimse aşık olduğu adamı eliyle arkadaşına sunmak istemez.Yönetmen onlar arasında yazdığı mükemmel arkadaşlığın bozulmaması için bunu tercih etti diye düşünüyorum.


Asıl kızımızın diğer süslü arkadaşı, yavrum ne çekti o adamlardan!Herbiri birbirinden manyak, herbiri birbirinden saçma!Kız hep üzüldü, dimdik ayakta durdu! En çok ona acıdım dizi boyunca...


Shen An'ın yanındaki mıymıntı kız, ya şimdi dürüst olalım kimse görüştüğü adamın yanında öyle yapışkan bir tehlike görmek istemez.Kızın amacının ne olduğu zaten bir km öteden belli! Akılsız Shen An, nasıl bunu fark etmezsin?!


Dizi başlarken "Bu çocuk asıl kızımızın mı?Öyleyse kimden?" diye başladım.Sonra öğrendim ki onun değil de ablasınınmış!"Aha!" dedim "Bu dizi kötü bitecek, çocuk kesin Shen An'la ablasının çocuğu".Dediğim de çıktı, ablasıyla Shen An tanışıyormuş ve Shen An'ın ilk aşkı ablasıymış.Fakat Shen An, sonrasında ilk aşkının, asıl kızımızın ablası olduğunu öğrendi hatta "Çocuk benim o zaman" dedi ama çocuğa karşı hiç meyil etmedi.Dedim "Shen An, yavrusu neyin peşindesin sen? Yıllarsa ilk aşk deyip deyip başını dağlara taşlara vuraraktan sonracığıma kendini deli gibi işe adayaraktan taş kalpli adam oldun da çocuğu görünce bir heyecan yapsaydın bir zahmet!" Ama yok Shen An, anca asıl kızımızın peşinde dolandı.Sonra öğrendik ki aslında Shen An, asıl kızımızın ablasına platonik aşıkmış, yani pek bir alakaları yokmuş.Sevgili senaristimiz tabi bunu son bölümde bize gösterdi, neden illa mutlu son yazacak işte...İyi de bu mutlu son biraz fazla zorlama olmadı mı?Shen An, neden "Hiçbir şey bildiğin gibi değil!" diye itiraz etmedi, doğru yoksa 36 bölüm nasıl olacaktı?


Tabi senarist bu mutlu sonla da yetinmedi!Asıl kızımızın ablası ve Shen An'ın annesini bile can ciğer yaptı.Hey senaristciğim kendine gel, tamam mutlu sonu seviyoruz ama salak değiliz! Sen git kızın bütün hayatını mahvet sonra kız seni affetsin! Biz de yedik :/


Son olarak asıl kızımızın yeğeni, son sözüm sana!Bu kızcağız seni yıllarca büyütmüş! Anan olacak o kadın öyle ya da böyle hayatınızda olmamış.Anneni gördün hemen teyzeni sattın, hiç korumadın onu...Oysa ben seni farklı tanımıştım bölümlerce... :)



4 yorum:

  1. Vaaay çekik gözlü arkidişlerin büyük aşkı :D

    YanıtlaSil
  2. park hae jin cheese in the trapten sonra takip ettiğim bir oyuncu oldu. Oyunculuğu gerçekten başarılı, bu dizisi de güzel görünüyor Park hae jin'in Çince konuşması bir garip gelecek kesin ama izleyeceğim ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!