Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Ocak 15, 2017

Bu aralar ben #10 - Geri dönüş :)

Sawako Kuronuma Pazar, Ocak 15, 2017

Yine yeniden ben! Döndüm, biliyorum defalarca ortadan kaybolup sonra yeniden geri döndüm ama bu sefer kararlıyım bu dönüş tam dönüş olacak :)

Bir şeyler yazmak isteyip yazamamak kötü bir şey!Bir de benim gibi düşündüklerinizi herkesin bilmesini istemiyorsanız, daha doğrusu tanıdığınız insanların.Bu bir nevi güçsüz hissettiriyor beni, belki saçma ama öyle işte! O yüzden sevgili tanıdıklarım buradaki yazılarımı okuyorsanız, lütfen okumamış numarası yapın :)) 
Artık 2017 deyiz, hani küçükken her bir doğum gününe sayılan günler, haftalar bir ömür gelir ya büyüyünce hiç öyle olmuyor, su gibi akıyor zaman. Çok olumsuzdum geçtiğimiz senelerde ve fark ettim ki olumsuz düşünceler olumsuzlukları çekiyor, korktuğunuz şeyler başınıza geliyor.O yüzden 2017de bol bol olumlu düşünmeye ve kızmamaya karar verdim, çok suratsız bir insan oldum ben bile kendime katlanamayacağım yoksa :) 

Elalem ne der düşüncesi senelerce beni yedi bitirdi.Başkalarının oluşturduğu o saçma sapan kalıplara sığmaya çalıştım, hem de onlar bu kalıpları umursamazlarken. Mutlu olmadığım bir şeyi yapmayacağım, herkesin beni sevmesi gerekmiyor birazı da nefret etsin değil mi ? :) 

Spora başladım.1 ay kadar pilates yaptım, sonrasında gittiğim saatin iptal olmasıyla bir de zumbaya bakayım deyip zumbadan devam etmeye karar verdim.Şu aşamada tepinip zıplıyorum, bir de sen zaten zayıfsın neden geliyorsun diyen insanlara açıklama yapmak zorunda kalıyorum.Hayır yani spor yapmak için illaki kilolu mu olmak gerekiyor? Hayır, hayır kızmıyorum :)) 2017 mutlu bir yıl olacak, olduracağım! :)


Artık pelteğim, diksiyonum yerle bir :) Takıntılı biri olduğum için dişlerimi yaptırmaya karar verip kendimi bir ton zorluğun altına attım.Pişman mıyım? Hayır ama oldukça zorlu süreçmiş.Şu aşamada üst damağımda hareketli aparey var ve bu konuşmama oldukça engel oluyor, detaylarını bu tür tedavi yaptırmayı düşünenler için yazacağım :) Takipte kalın.


Eve kedi almaya karar verdim.Tabi bu fikrimi destekleyen sadece biricik erkek kardeşim oldu.Annem kesinlikle hayır derken babam suratını asmakla yetindi ama yılmadım!Aylarca Sezen Aksu'nun şarkısından bir kesit söyleyerek duygu sömürüsüne başladım "Bir kedim bile yok anlıyor musun?" Etki etti mi tabiki hayır :) Baktım duygu sömürüsü işe yaramıyor, bezdirme tekniğine geçmeye karar verdim.Nasıl mı? Bu sahnede biricik erkek kardeşime gaz verip geri çekildim.O da üstün dırdır yeteneğiyle hem annemi hem babamı bezdirdi.Annem tamam alın derken babam sükunetini korumaya devam etti :)) Allah yardımcımız olsun :)

Alışveriş yapmak mutlu ediyor beni :) İkizler burcu olmanın kararsızlık özelliğini tamamen taşıyorum.Bu durumdan en çok da yakın arkadaşım B, muzdarip! Gösterdiği hiçbir şeyi ilk başta beğenmeyip sonra tekrar aynı yere sürükleyerek onu götürüp gösterdiklerini almak şu sıralar en büyük hobim :)) 

Bloggerın yeni kontrol panelinden hiç hoşlanmadım, düzenlemelerin her seferinde bir adım ileriye gitmesi gerekirken bloggerın düzenlemeleri sanki hep geriye gidiyormuş gibi. Bloggerlığın önünü kesmeye çalışıyor olabilirler mi? :)


Tutunamayanları okumaya çalışıyorum.Evet, evet okumaya çalışıyorum.Hep okumak istediğim ama kalınlığından bir türlü cesaret edemediğim bir romandı.Okumaya başlayınca da zorlanmaya başladım, ayrıntıları sevmiyorsanız gerçekten çok zor.Ama pes etmek yok o kitap bitecek, seneler sürse bile :)


Hayatımda hiç yapmadığım kadar makyaj yapmaya başladım.Ama hala göz makyajı konusunda berbatım, ne yaparsam yapayım olmuyor; bir göz diğerine hiçbir şekilde uyum sağlamıyor.Neyse yılmak yok, 2017de onu da olduracağız! :) Pozitiflik hat safhada olacak bu yıl, Pollyanna bile yok artık deyip başını dağlara taşlara vuracak :))

Şu an radyoda  Sertab Erener Kendime yeni bir ben lazım şarkısı çalıyor, acaba bu evrenin bana bir mesajı olabilir mi? :))
Bu da 2017'nin ilk yazısı olsun o halde :) 


4 yorum:

  1. Hoşgeldin verdiğin kararlar doğrultusunda ilerlersin inşallah :) senin adına çok mutlu oldum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah umduğumuz gibi olur her şey :) Hoş bulduk :)

      Sil
  2. O halde yeniden aramıza hoşgeldin güzel insan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!