Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ocak 23, 2017

Best Lover / 2016

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ocak 23, 2017


Asıl kızımız Ye Huan Ying, ağzında gümüş kaşıkla doğmuş diyebileceğimiz genç ve güzel bir oyuncudur.Fakat kibrinden yanından geçilmez, iticilikte en üst sıralarda yer almaktadır.Kameralar önünde gülümserken kameralar kapandığında gerçek kişiliğini ortaya çıkarır; bu iki karakterinin birbirinin zıttı olduğunu söylememe gerek yok değil mi?


Asıl erkek karakterimiz Yan Xie Cheng, fakir bir ailede yaşamaktadır.Tek sahibi oldukları ineği borçları nedeniyle satacakken şans eseri bir yönetmen tarafından fark edilir.Sıkı çalışıp seçmelere gittiği bir gün karşısında Ye Huan Ying'i görür.Daha bir gece öncesinde asıl kızımıza sarhoşken yardım etmesine rağmen asıl kızımız tarafından aşağılanır.


Yan Xie Cheng, asıl kızımız tarafından aşağılandıktan sonra daha sıkı çalışır ve ülkenin tanınmış ünlü oyuncuları arasında yer alır hatta asıl kızımızla aynı kırmızı halı da yürüyüp ondan ufak çaplı bir intikam da alır; asıl kızımızın eteği yırtılmış, Yan Xie Cheng'den yardım istemiş o da zevkle umursamayıp yolunda ilerlemiştir.Yan Xie Cheng, bununla da kalmamış, asıl kızımızla yer aldığı evlilik programında oskarlık oynayıp asıl kızımızı da kandırmış ve onu rencide etmiştir.


Fakat işler Yan Xie Cheng'in istediği gibi gitmez.Sorumsuz ve şimdilerde evli ilk aşkı sık sık gelip Yan Xie Cheng'i rahatsız eder ve bu görüntüler bir muhabir tarafından çekilip basına servis edilir.Neyseki sadece bayanın kolu görünmekte ve kim olduğu bilinmemektedir.Yalnız o bayan kolunda sadece iki kişide bulunan pahalı bir saat vardır.Tabi Yan Xie Cheng, asıl kızımızdan yardım ister ve reddedilir.Asıl erkek karakterimiz Yan Xie Cheng, ilk aşkını korumak için basın açıklamasında o bayanın asıl kızımız olduğunu söyler.

Asıl kızımız Ye Huan Ying, öncelerde çok kızsa da hastaneye yatırılan babasının isteği üzerine Yan Xie Cheng ile anlaşmalı evlilik yapar.Ve olaylar gelişir.


Dizinin konusu klişe :) Çok farklı aman aman hiçbir şey yok desem yeri ama bu tür evlilik anlaşmasının olduğu dizileri ben eğlenerek izliyorum; Full House da olduğu gibi.Bu diziyi de sevdim ve evet yine asıl erkek karakterimize uyuz oldum.Kendimi kızın yerine koyup 40 kere boşadım çocuğu, hıh sevimsiz şey :) Dizinin şu an birkaç bölümü Türkçe'ye çevrilmiş fakat ben dayanamayıp diğer bölümlerini ingilizce altyazılı izledim ve saat sabah dörde kadar uyamadım :) Çoğu romantik komedi severin seveceği bir yapıt, izlemelisiniz :)

Son olarak aşağıdaki selfieye bir bakın; asıl erkek karakterimiz Siwon'un Çin versiyonu gibi durmuyor mu? Dizi boyunca ben çok benzettim! :)


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben hala ayırt edemiyorum Uzakdoğuluları :))

      Sil
  2. son dönemde ne kadar moda oldu kore dizileri.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öncesinde çok daha popülerlerdi, son zamanlarda eskisi kadar değil :) Bir de bu Çin dizisi :D

      Sil
  3. Çin dizilerine yavaş yavaş alışıyorum sanırım bakarım buna :D
    Yalnız yazının başından beri düşünüyorum bu çocuğu ben nerede gördüm diye , süper junior da imiş , severim de keratayı , nasıl tanıyamadım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bir arkadaşım söyledi; o Super Junior üyesi diye :)) Demek ki gruptaki üyeler birbirine benziyormuş :))

      Sil
  4. Ana erkek karakter Zhou Mi Super Junior M'den ^_^ aslında çok sevimlidir ama... :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!