Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Kasım 16, 2016

Himalaya Herbals Ceviz Özlü Scrub Deneyimim

Sawako Kuronuma Çarşamba, Kasım 16, 2016


Selam gençlik! :)

Elimdeki bütün peeling ürünlerini tüketmemin ardından yine bir peeling ürünü almaya karar vermişken sosyal medyada sık sık Himalayanın Scrubını duymaya başladım.Aslına bakarsanız Himalayanın bu ceviz özlü scrubı Görkem Karman sayesinde meşhur oldu ve Sakaryadaki tüm gratislerde bir anda tükendi.Şans eseri ürünü bulunca hemencecik bir tane kaptım.

Himalayanın bu Ceviz özlü Scrubının içerisinde ceviz kabuğu parçacıkları, elma buğday özü yağı bulunmakta.Erkek kardeşimle scrubı dener denemez bayıldık.Su ile yıkadığımız nemli cildimize ürünü kullandığımızda cildimizi yağdan ve ölü deriden arındırdığını gördük.Benim özellikle sevdiğim nokta ise alt dudağım ve çenem arasındaki yağlanmayı azaltması oldu.Çünkü her ne ürün kullanırsam kullanayım o bölgedeki yağlanma devam ediyordu.İlerleyen günlerde ise burun çevresine dokunduğumda gerçekten siyah noktaların elime geldiğini fark ettim.



Ürünün tek sevmediğim tarafı ise kokusu oldu.Açıkçası benden başka herkes, deneyen kuzenim ve kardeşimden bahsediyorum, kokusunu çok sevdi ama kokusu beni çok rahatsız etti.Hani kayısı çekirdeğinin içi yenir de bazıları acı çıkar, korkunç bir tadı vardır ya hah işte bana onu hatırlattı.

Ben ürünü cildimin kış aylarında daha hassas kıvama gelmesinden dolayı haftada bir kez kullanmaya karar verdim.11,90 gibi fiyatıyla kesinlikle bulununca alınması gereken ürünlerden, bir de birazcık cildi kurutuyor, sonrasında nemlendirmek gerekiyor.Ben gül suyuyla cildimi silip cildimi nemlendiriyorum ve harika sonuç veriyor :) Peki siz bu ürünü denediniz mi?Ya da şu günlerde bulunmaz hint kumaşı sayılan bu ürünü bulabildiniz mi? :)

14 yorum:

  1. gerçekten himalaya ürünlerini ben de sever oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü çok güzeller :) Bu arada baya geç oldu cevap :))

      Sil
  2. ah himalayanın peelinglerinden her hangi birini bulsam alacağım da bulamıyorum :D :D eline sağlık, çok güzel bir yazı olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bulunuyor çünkü hem ucuz hem de çok güzeller :)

      Sil
  3. Bulabilsem ben de deneyeceğim ama bulamadım ki keratayı Yorumların için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem uygun fiyata hem de güzel olunca hemen bitiyor :) Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. markanın diğer peelingi var elimde o bitince buna bakacağım..

    YanıtlaSil
  5. Ben de istiyoruum *-*
    Bu markanın her ürünü güzel de olmayabiliyor denemek lazım gerçekten.
    Yorumun için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak bu markanın her ürünü beğeniliyor :) Okuduğun için ben teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Özellikle bi ürünü var ki(beyazlatma etkili olan) çok fazla sivilce yapıyor fakat yine de çoğu ürünü güzel.

      Sil
    3. Onun hakkında bilgim yok ama bir kil maskesi var, yok satıyor Sakarya'daki Gratislerde :)

      Sil
  6. bende kayısılı olanı aldım ama kullanımı hakkında bilgim yok hani diğer peelingler gibi soyularak mı çıkarılıyor yoksa yüzde masaj yaptıktan hemen sonra direk yıkanıyor mu ya da bekletmemiz mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer peelingse elindeki ürün temiz ıslak yüze diğer peelingler gibi masaj yaparak uyguluyoruz :) Peel of mask yazıyorsa üzerinde o soyulabilen maske, ondan bulamadım bir türlü :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!