Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ekim 06, 2016

XP Nudes 2 Far Paleti

Sawako Kuronuma Perşembe, Ekim 06, 2016

Selam gençlik! :) Makyaj kültürü BB krem, lipstick, rimelden öteye gitmeyen ben bu aralar iyice makyaj malzemelerine sarmaya başladım.Aslına bakarsanız, makyaj malzemeleri hep ilgimi çekiyor ama bir türlü beceremiyordum, hala çok becerdiğim söylenemez, hem de onlarca video izlememe rağmen :) Mesela hala tam anlamıyla dumanlı göz makyajı yapamıyorum bir tarafı güzel olurken diğer tarafı bir türlü ona uyum sağlamıyor :)


Göz farlarına çok para vermeyi sevmiyorum.Bunun ilk sebebi ise yeni yeni göz farı kullanmaya başlamam hani benim için çok da vazgeçilmez ürün değiller.Belki  de öyle çok çok sevdiğim far paleti olmadığından ya da beğendiğim far paletlerinin fiyatlarının 200ün üzerinde olmasından :)



Son zamanlar Xp markası bloggerlar arasında yükselişe geçti.İtiraf ediyorum ilk kullandığım eyeliner Xp markasına aitti, soyulma özelliği, kolay temizlenmesi bir de çok uygun fiyata olması çok cazip geliyordu.İlk aldığım eyelinerı güzel çıkarken ikinci eyelinerı hep gözümün içine aktı, ayrıca  hiç kusura bakmasınlar berbat kokuyordu! Gözüme zarar gelebilir diye tanınmış markalardan eyeliner almaya karar verdim.


Xp markasını bilmeyenler için bu marka Sakarya'da genel olarak Tahtakale tarzında kozmetikçilerde bir de çarşamba pazarında satılan bir marka.Hani insana çok da güvenip alayım imajı uyandırmıyor :) Neden gidip göz farını aldın o zaman diyebilirsiniz; çünkü göz farlarının cildime çok da zarar vereceğini düşünmüyorum  :)


Xp Nudes 2 far paletini ben bir kozmetikçiden 18 liraya aldım, en ucuz tekli farın bile 7-8 TL civarında olduğunu düşünürsek bu fiyat benim gibi hem bu renklere aşık hem de göz farına çok para vermek istemeyenler için cazip.


Nudes 2 far paletinin, simli farları hem çoğu kişinin severek kullanacağı renklere sahip hem de pigment olarak fiyatına göre çok çok iyi.Fakat aynı şeyi mat olanlar için söyleyemeyeceğim, varla yok arasında pigmente sahipler.


Simli olan farlarını sabah erken saatlerde sürmeme rağmen, bazsız, akşam saatlerine göz kapaklarımda kalıyorlar.
Fakat bazı simli renkleri, fırçayla sürerken de elle sürerken de pul pul kalıyor ve dökülme yapıyorlar.Altta resimde gördüğünüz gibi.




Paletin flaşsız çekimi;



Paletin flaşlı çekimi;



Bu palet bittikten sonra büyük ihtimal aynı paletten bir daha alırım.Bu fiyata hem de sevdiğim renklerde far paleti bulmam imkansız gibi bir şey :) 


Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu markaya ait kullandığınız herhangi bir ürün var mı? 


Not: Kaşımın dağınıklığına lütfen takılmayın :)

8 yorum:

  1. paleti hafta sonu 10 TL'ye gördüm de almadım .-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni kozmetikçideki amca biraz kandırdı farkındayım ama renklerine bayılıyorum hatta birçok kişi renkleri sleek markasındaki farlara benzetiyor ve nereden aldığımı soruyorlar :)

      Sil
  2. Ben de biraz biraz denedim paleti :) Biraz daha kullanayım bakayım memnun kalacak mıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sevebilirsin, tek kötü yanı tozutması yoksa benim yağlı göz kapaklarımda kalıcıklıkları da gayet iyi :)

      Sil
  3. Bu markayı hep görürüm ama hiç almak istemedim. Gözlerim çok hassas farlar benim baş düşmanım alerji konusunda. Korktum alamadım. Ama paletin rengine bayıldım. Ben de alıp denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim ve göz kapaklarım hassas.Mesela daha dün makyaj temizleme suyu yerine ıslak mendille sildim diye kıpkırmızı oldu gözüm ama far bir sıkıntı yaratmadı çok şükür :)

      Sil
  4. İtiraf etmek gerekirse üniversitede hiç makyaj yapmayan ben üniversite bittikten sonra makyaja merak sardım:)Sanırım bunun nedeni youtubedaki makyaj kanalları:) Bende de thebalm voyage palet nude dude ve naked 3 paleti var:)Ve simli farlar tozlanıyor.Sanırım tozlanma sorunu bütün simli farlarda var.Bu yüzden bir de meet matte trimony almak gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhömm öhöömm farlara çok para vermem diyen ben trimony i aldım :)) Mat ve o kadar pigmentli bir ürün bulmam çok kolay gözükmüyordu çünkü :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!