Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ekim 07, 2016

Siyah nokta bantları, siyah noktaları arttırıyor mu?

Sawako Kuronuma Cuma, Ekim 07, 2016
Merhaba gençler  :)

Bu zamana kadar kozmetik ve bakım konusuna blogumda çok yer vermesem de aklıma takılanları, kullandıklarımı sizle paylaşmaya karar verdim :) Merak etmeyin tam anlamıyla kozmetik blogu olmak gibi bir derdim yok, daha çok ne yapıyorsam bloguma aktarmak istiyorum.O zaman konumuza dönelim :)


Öncelikle daha önce birçok siyah nokta bandı denedim.İlk denediğim Nivea'nın T bölgesi bantlarıydı.İçerisinde burun, çene ve kaş arasına yapıştırmak için bantlar mevcut.Birçok kişinin beğenmesine rağmen burun da dahil hiçbir bandı bende işe yaramadı.Her seferinde bant tertemiz çıktı.Fakat daha büyük siyah nokta gözeneklerine sahip olan kardeşimde az da olsun temizlik yaptı.Yanılmıyorsam fiyatı 14-15 TL civarındaydı.



Bir sonraki denediğim Watsonsta satılan Kore markası kömür içerikli burun bandıydı.Fena değildi, aslına bakarsanız Nivea'dan çok daha iyiydi.Birçok kere aldım ta ki başka bir burun bandını keşfedene kadar.


Üçüncü olarak kullandığım ve hala da kullanmaya devam ettiğim Bimden yaklaşık 5 lira gibi bir ücrete aldığım Ritüel de Beaute aloveralı burun bandı tek kelimeyle harika çıktı.Ürün Güney Kore'de üretilmiş ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş.Oldukça da uygun fiyatta olunca her gördüğümde 5-6 kutu alıyorum.Benim gördüğüm kadarıyla ürün Bim ve Tedilerde satılıyor.


Peki siyah nokta bantlarından başka neler kullandım?


Herkesin merak ettiği soyulabilen siyah nokta maskesinden ben de kullandım.Missha'nın soyulabilen kömür maskesi maalesef boş para israfıydı, Ritüel de Beaute'nin burun bandı çok daha iyiydi.

Bu iğrençlik için beni affedin :)

Kil maskesi yaptım.Sanırım içlerinde en memnun kaldığım yöntem bu oldu.Aktar gibi yerlerden doğal kil alıp çamur kıvamına getirip hem peeling tarzında hem de maske olarak kullandım ve kesinlikle siyah noktaları temizliyor, cildinizdeki yağı da alıyor.


Kil maskesinin tek kötü yönü cildi kurutuyor, ben bu işlemin sonunda cildimi Garnier'ın parlama karşıtı Nem dengesi kremini kullanıyorum.Karma'dan yağlıya dönük ciltler için çok güzel bir ürün, yağlı bir his bırakmıyor.

Peeling ürünleri kullandım.Garnier Saf ve Temiz üçü bir aradayı senelerce kullandım.Hem yüzümü temizleyip hem de kurutmaması özelliğini sevdim fakat siyah noktalara pek bir faydasını görmedim.Onun dışında hem peeling hem maske yapılması ayrıca uygun fiyata olması beni cezbediyordu, hala da cezbediyor :)


Neutrogena'nın  Deep Clean Invigorating Foaming Scrub, Ferahlatıcı Peeling Jelini  kullandım.Çok çok sevdim, özellikle de ciltte bıraktığı o temizlik ve ferahlık hissini.Hani Garnier mı yoksa bu jel mi derseniz kesinlikle Deep Cleanın peelingini tercih ederim.


Nivea'nın yağlı ciltler için olan arındırıcı temizleme jelini denedim, hiç beğenmedim.Benim için çok gereksiz bir üründü.Yine Nivea'dan normal ve karma ciltler için olan  Aqua Sensation ürününü denedim, berbattı!Ürünün hem makyajı temizlediği hem de cildi temizlediği vaat ediliyordu.Fakat ürün makyajı doğru düzgün temizlememekle birlikte karmadan yağlıya dönük cildimi rahatsız edici derecede kurutuyordu.Ürünü bitirmeden çöpe attım.

Son olarak Loreal Paris'in Perfect clean köpük kremini denedim.Ürün ilk çıktığında Sakarya'da bulamayınca kuzenin taa Marmaris'ten alıp bana yolladı.Fakat Kuru ve hassas ciltler için olanını bulabilmiş sadece, ürünü kış aylarında kullandığım için bir sorun yaşamadım.Üzerinde bulunan cilt temizleme fırçası ya da aparatı o kadar yumuşak ki cildi tahriş etmeden temizliyor. Ürünün Sakarya'da aynısını sadece Cancan da bulmama rağmen maalesef yağlı ciltler için olanını hala bulamadım :( Fiyatı da yanılmıyorsam 17-18 TL civarındaydı.


Şimdi gelelim asıl konumuza "Siyah nokta bantları siyah noktaları arttırıyor mu?"  

Daha önce bir anket blogunda bu soruyu yönelttiğimde birçok bakım-makyaj blogu siyah nokta bantlarının siyah noktaları arttırmayacağını söylemişti.Fakat ben ve erkek kardeşim gözlemledik ki siyah nokta bantları siyah noktaları arttırıyor.

Peeling, kil ve maske gibi uygulamalarda bu sorunla karşılaşmasak bile siyah nokta bantlarında bu sorun gözle görülür bir şekilde yaşanıyordu.Bunun sebebini araştırdığımda ise bu tür uygulamalardan sonra tonik kullanmamız gerektiğini öğrendim.Fakat tonikler cildimizi tahriş ettiği için buna yanaşmadık.Ben tonik olarak doğal gül suyu kullanmaya başladım, ne kadar etki ediyor ya da kimyasal toniğin ne kadar yerini tutuyor bilmiyorum ama cildime doğal ya da doğala yakın bir ürün sürmek beni daha güvende hissettiriyor.

Sizce siyah nokta bantları siyah noktaları arttırıyor mu? Peki kullanıp memnun kaldığınız tonik markaları neler?Cilt tipinizle birlikte yorum atarsanız çok mutlu olurum :)


6 yorum:

  1. Ben Nivea'nın bantlarını kullanıyorum canım. 10 günde bir yapıyorum ve temiz çıkmıyor :) Yani alıp götürdüğünü görebiliyorum bantın üstünde minik minik. Ben memnunum. Sonrasında cilt temizleme suyuyla üstünden geçip nemlendiricimi uyguluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiçbir işe yaramıyor işte o bant :( Gözeneklerim çok büyük değil belki ondandır :/

      Sil
  2. Selam, Neutrogena alkolsüz toniği tahriş etmiyor+ nemli bırakıyor ve temizliyor. Gül suyu da iyi bir seçenek. Bir de Kore markası tonikler var. Hem derinlemesine temizliyor hem de cildi koruyor. İlk başta bana da gözenekleri açar gibi geldi burun bantlari. Ama bence bir kere temizlendikten sonra tekrar dolana kadar zaman geçiyor ve ilk banttaki gibi kir çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banttan sonra bir tonikle geçmezsek o gözenekler doluyor gibi geliyor bize şimdilik bu konuda himalayanın ceviz özlü scrupını deniyorum iyi geliyor bakalım :) Önerdiğin üründe aklımda kalsın :)

      Sil
  3. Bende bimde satılan siyah nokta bantlarından kullanıyorum bana da siyah noktaları artırıyor gibi gelmişti emin olamamıştım yalnız değilmişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o siyah nokta bantları çok çok güzel :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!