Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ekim 18, 2016

Romwe siparişi #10

Sawako Kuronuma Salı, Ekim 18, 2016
Selam gençlik! Ne giysem bilmiyorum havalarının geldiği şu günlerde kendi çapımda ufak tefek depresyonlar yaşamamdan mı bilmiyorum, kendimi alışverişe verdim :) Ben alışveriş yaparak rahatlayan insanlardanım, önce birikim yapar sonra da acımadan harcarım.Bu ay ve geçen ay kozmetiğe fazla bütçe ayırsam da bir sonraki ay bütçemi kıyafetten yana kullanmayı düşünüyorum.Kış geldi gelmesine ama benim giyecek hiçbir şeyim, oturmuş bir tarzım bile yok.Bu tarzı oturtmanın zamanı geldi o zaman! :)  

Romwede de çok sevimli gömlekler görünce bu benim olmalı dedim!Seviyorum sevimli şeyleri ama olmadı :) Her zamanki gibi kol boyu kısa geldi belki kolları katlayarak kullanabilirim :) Onun dışında cep kısmındaki zürafa işlemesine yakasındaki o yaprak detayına bayıldım, kumaşına bayılmadım :( Ne olurdu ki biraz daha kalın olsa, içime ne giysem gösterir bu kumaş :/Kuzenime gidecek kendisi, kol boyu da ona uyar :) 




Bir sonraki seçimimi de gömlekten yana kullandım.My little princes dizisindeki bir oyuncunun üzerinde kollarında çizgi detayları olan bu gömleği beğenmiştim, sitede de görünce alayım dedim.Kesinlikle kumaşı istediğim kalınlıkta ama naylonumsu, sakın pamuk falan sanmayın.Üstüme bir tık büyük gelse de giyebileceğim ölçüde kendileri :)


Alışverişim bu şekildeydi, bir sonraki siteden de benzer alışveriş yaptım ama ani bir kararla tarzımı tamamen değiştirme kararı aldım:) Onu da müsait olduğumda yazarım.Maymun iştahlıyım kabul ama artık değişim zamanı :)

4 yorum:

  1. Gayet zevkli parçalar sawakocum:)diğer yazıyı merakla bekliyorumm

    YanıtlaSil
  2. Sawakocum nedense senin internetten aldigin giyim tarzini pek begenmiyorum. Yani ayni ürünü internetten degil de burdan alsan gerek kalibi olsun gerek kumasi olsun daha bicimli olacak kiyafet ustunde. Ama sen israrla internet alisverisini seciyon :) ben iki kere o hataya dustum daha tovbe ettim. Biri yabanci bir siteydi begenip istettigim cantalarin neredeyse hemen hepsi beklentimin cok alti cikti. Bir aya kalmadan da kulplari koptu. Halbuki fotolara bakinca ne hos diyorsun. Yine kiyafet alisverisim gerek kumasi gerek kalibi olsun hic hosuma gitmemisti. Sen de aldigin urunlerin cogunu ya annene ya da kuzenine veriyon ama hic pişmanlık duyup almamazlik etmiyon valla helal olsun :) yilmiyosun pes etmiyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üşengecim :) Kıyafet konusunda normalde de zorluk çekiyorum mesela daha dün kotondan bir palto beğendim 38 bedeni bana devasa geldi.36 bedeni de sadece bir mağazada görünüyor mağazada da koliler açılmamış iki gündür haber bekliyorum ha haber gelse bile 36 bedenin de bol ya da kolları kısa gelme ihtimali var :( Sevdiklerime bir şeyler vermekten gocunmam çünkü onlar da bana alıyorlar :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!