Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Ekim 08, 2016

My Little Princess / 2016

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ekim 08, 2016

Selam gençlik! Bu sıralar pek televizyon ya da bilgisayara yanaşamasam da fırsat buldukça izlediğim bir dizi vardı; My Little Princess

Aslında dizinin çevirisini Tayvan drama yapmaya başlamıştı, sonrasında viki ingilizce çevirileri durdurup diziyi kaldırınca ben de bilgisayarın karşısında kalakaldım!Deli gibi ne olacağını merak ediyordum ve dayanamayıp saatlerce araştırma yaptım; ingilizce çeviri yapan bir site bulabilmek için.Siteyi buldum bulmasına ama uzun süre ingilizce çeviriler gelmedi ve ben de diziyi söylediklerinden hiçbir şey anlamadan izledim hem de finaline kadar! Ne kadar sevdim artık siz tahmin edin :)


Dizinin genel kurgusundan bahsedecek olursak;

Asıl kızımız, prenseslik kompleksine sahip bir genç kız; güzel, kültürlü, başarılı ve hırslı.Herkesin karşısında dik duruşu ve asaletiyle tanınmasına rağmen aslında o gizli gizli kitapçıda manga okuyan, minnoş yürekli biri.Bir de sırları var, zengin bir ailede büyümesi, fake çantaları bir bakışta anlamasına rağmen o aslında babasının metresinin kızı, fakat fakirlik nedeniyle babasının karısına, üvey annesine, verilmiş ve herkes gerçek annesinin o olduğunu sanmıştır.



Asıl kızımız, üvey annesi ne derse yapmak zorundadır.Üvey annesi despottur ve seçme şansı vermez.Şimdiki görevi ise annesinin seçtiği kişiyi kendine aşık edip onla evlenmektir, fakat bir karışıklık olur ve asıl kızımız partide piyano çalan genci, etkilemesi gereken genç zanneder çünkü her ikisi de beyaz takım giymiştir.



Asıl kızımız yaptığı yanlışın farkına varır fakat etkilemesi gereken kişi küçükken tartıştığı ve onun kötü biri olduğunu düşünen biridir.Asıl kızımız ne yapsa ona yaranamaz.Her daim yanlış anlaşılır.

Asıl kızımız, üvey anne, etkilenmesi gereken genç arasında gidip gelirken yıpranır ve ona peluş kocaman bir ayıcık yardımcı olur.Peki bu ayıcık kimdir?

Dizi romantik komedi türünde harika bir dizi.Bazen çıldırıp, karakterlerin ağzına terlikle vurmak istiyorsunuz bazen ay canım ya deyip sarılmak, bazen de ne yapıyor bu aptal diye söyleniyorsunuz ama izlemeye devam ediyorsunuz.Bir yere kadar ingilizce çeviriyle izleyip sonrasında da sadece görüntüleri izlememe rağmen bunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum, vakit bulunca da Tayvan dramadan altyazılı izleyeceğim inşallah :)Tavsiyemdir göz atın.  



6 yorum:

  1. bu dizi aslında tayvan değil tayland dizisi. ben de çevirisinin bitmesini bekliyorum çünkü başroldeki Mike D'angelo nun hayranıyım^^ Tayland dizilerinden sadece onun dizilerini izliyorum, bütün dizilerini izledim, süper bir adam. İnsanların ne dediğini anlamadan bile sevdiysen eğer, çeviri bitinceye kadar sabredersem, içimdeki Mike hayranlığıyla diziye bayılıcam demektir^^ Ellerine sağlık, bu diziyi yazan kimseyi görmemiştim çok sevindim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Çin dizisi diye hatırlıyorum.Oyuncu Taylanddan ama dizi Çin diye biliyorum :) Dizi çok çok güzel :)

      Sil
  2. Benim de listemde bu dizi bakalım ne zaman izleyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  3. Sawako dün izleyecek bir şey bulamadım bu yazıyı gördüm, ilk çin dizim oldu , mike d. angelo için başladım , onu kiss me ve full house'dan beri seviyorum çünkü ^^ dün başlayıp bugün bitirdim dizi bir içim su gibi aktı gitti, çok şeker zaman geçirmelik güzel bir diziydi. kızımız da gerçekten prenses gibi güzel bence! bu arada ingilizce altyazı sitelerde çıkmış en olmadı youtube'da bulabilirsin videoları kaldırmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark ettim canım ama bu seferde sonunu biliyorum diye hiç izleyesim gelmedi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!