Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ekim 05, 2016

Kitap Yorumu: Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ekim 05, 2016

Bu kitap hakkında ne söylesem ne yazsam bilmiyorum.Kitap toplam 58 sayfadan oluşuyor, aralarda yağlı boya kıvamında resimler de mevcut ama konuyu tam anlamıyla anlamış değilim.

Her şeyden önce, yazarımız çok hazır cevap.Bir kelime söyleyip onu başka bir olaya öyle bir bağlıyor ki zekasına hayran kalıyorsunuz.Ama konu tam olarak oturmuyor, okuyucunun aklında.Sanki her şeyi anlatmak istiyor ama çekindiği için üstü kapalı anlatıyor gibi.



Müzeyyen var, Müzeyyen'in kocası bir de kızı hah bir de yazarımız var.Yazarımız anladığım kadarıyla Müzzeyyen ve kızına sahip çıkıyor, Müzeyyen'in kocası yokken.Ayrıca fazlasıyla aşık Müzeyyen'e anlattığı kadarıyla Müzeyyen çok zeki biri, belki de yazar öyle düşünüyordur bilemiyorum.


Yazarımız, hikayesinde de yazar, sokakları dolaşıyor, kendi hikayesini yazmayı istiyor ama tam anlamıyla vurucu bir hikaye bulamıyor, her düşündüğü sanki bir başka hikayenin konusu gibi...

Yazarımız, Müzeyyen'i seviyor ama Müzeyyen'in onu pek de umursadığını söyleyemem.Müzeyyenle evli mi yoksa dost hayatı mı yaşıyor ya da Müzeyyen arkadaşı da yazarımız kendi kendine mi kuruyor bilemiyorum, ama sonu hüsran oluyor.

Bu kitabı okuduysanız eğer, bana ne düşündüğünüzü lütfen anlatın.Çünkü kitap bittiğinde boş boş kitaba baktım, hani vakit öldürmelik bir kitap gibi geldi bana.Tamam yazar çok akıllı, hazır cevap da ama konunun üstü kapalı ben sevmem böyle şeyleri kitaplarda net olacaksın adamım! Kitabın amacını anlamak isterim en çok :)

14 yorum:

  1. Kitabı okumadım ama filmini duydum Erdal Beşikçioğlu oynamıştı hatta. Yalnız hocam dost hayatı yaşamak nedir, bir an okurken sanki içine ananem kaçmış gibi hisettim:), sesli güldüm sabah sabah :D
    Sevgiler, Seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun kelimeyi bulamadım çaktırma :)) O kadar altın günü görmüş insanım ben, bırak kelimeyi kullanayım :D

      Sil
  2. Aynı şeyleri düşündüm ben de. Bu neydi şimdi dedim bitince. Zaten kurcalarken bitti kitap. Hiçbir şey anlamadım. Yazarı da sevmedim müzeyyeni de...

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Ben sevebilirdim, bir sonu ya da bir amacı olsaydı :)

      Sil
  4. Kitabı okumadım ama filmi izledim. Filmde Erdal Beşikçioğlu'nun oyunculuğuna ve sesine kapılıp gidiyorsunuz. Ama filmde konu kitaptakinden baya farklıymış haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmine göz atabilirim belki de ama kitabı amaçsızdı :)

      Sil
  5. hani altini cizdigim anlamli buldugum yerler de oldu ama bi turlu akici gelmedi bana o yuzden gecen seneden beri hala bitmemis bir kitap olarak duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hazır cevap yazar, akıllı da ama kitabın bir amacı yok gibi geldi bana :/

      Sil
  6. Filmini izlemiştim ben... Kitabı olduğunu bilmeden...
    Sonradan öğrendim ama bir süre geçsin öyle okuyum dedim...

    Şimdi senin yorumlarını okuyunca sanki biraz uzaklaşmışlarmı ki kitaptan dedim...
    Filmini izlemeni tavsiye ederim ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi beğenilmiş anladığım kadarıyla ama kitap çok saçmaydı, akıllıca ama saçma, amaçsız...

      Sil
  7. Kapı kilidinin çıkardığı sesler yüzünden bile yeniden okuyabilirim. Farklı bir kafaydı, sevmiştim. Filmi var izlerseniz pekişir. İyi akşamlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllıca, evet farklı bir kitap ama neden bahsettiği neye bağladığı amacının ne olduğu belli değil. O yüzden kitabı sevmedim belki filmi sevebilirim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!