Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Ekim 02, 2016

Gerçek dostu olmalı insanın...

Sawako Kuronuma Pazar, Ekim 02, 2016

Ben hiçbir zaman başkalarının hatalarından ders çıkaran biri olmadım, hep duygusal davrandım. Zaten duygusallığım yüzünden çektim ne çektiysem. Hayallerimin yıkılışını, güvendiğim dağlara kar yağışını izledim. İyi ki izlemişim!

Bu güne kadar yaşadığım bütün kötü olayları iyi ki yaşamışım! Tekrar yaşamak ister miyim  diye sorarsanız kesinlikle, hayır. Fakat bu günkü karakterimin şekillenmesinde o yaşadıklarımın etkisi var. 


O zamanlar hata yapacağımda birçok dost olarak adlandırdığım ama tosttan farkı olmayan bir çevreye sahiptim. Sawako, şunu yapma sawako bunu yapma diye kendince uyaran, yanlışlarımı yüzüme vurup kırgınlığımı arttıran, hak ettin bunu deyip çekip giden ama her hatalarında kendi yanlarında olunmasını isteyen! 

Ben hep uyarın ama bırakın yanlış yaparak öğreneyim diyendim. Aklımda acabalar kalsa, geçmişe çakılı kalsam daha mı iyiydi? 

Ben hep gerçek dostlarımı uyardım ve dedim ki yanlış da yapsan doğru da ben senin hep arkandayım. Gerçek dostluk böyle olmalıydı değil mi? Yoksa ben demiştimci tostçuk her yerde bulunabilirdi;) 

Bütün gerçek dostlara selam olsun;)

Not: Tost ve dost kelimesini söyleyiş olarak benzettim, yoksa arka planda büyük bir ima yok :)


4 yorum:

  1. Dediğiniz gibi dost sandığımız kişilerin tost çıktığını anlayınca biraz üzülürüz. Ben bunu şuana kadar binlerce kez yaşadığım için artık üzülmüyorum, hatta teşekkür ediyorum. Çünkü hayattaki zorlukları, saçmalıkları ve sinir edici şeyleri öğretiyorlar. Ben hata yaptığım zaman her zaman şöyle derim: Hata yapmışım belli ki öğrenmem gereken şeyler var veya bir nedeni var ki yapmışım. Ayrıca ben şu sözü çok seviyorum: Her iyilikte bir kötülük, her kötülükte bir iyilik vardır. Neyse lafı çok uzattım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir musibet bin nasihattan daha iyidir diye boşuna dememişler :) Nasihat verenlerin bilgisi ve kendilerinin ne kadar uyguladığı da önemli benim için yoksa ciddiye alamıyorum tavsiyelerini :)

      Sil
  2. O tostlardan bende de çok vardı, yol verdim gittiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi, ben de öyle yaptım. Az insan çok huzur ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!