Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Eylül 04, 2016

Shein siparişi #8

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 04, 2016
Yine yeniden merhabalar! Hazır kargolarım art arda gelirken, fırsatı da yakalamışken art arda alışveriş yazılarımı yazmaya başladım.Aslına bakarsanız kargolarım geleli, bir haftayı geçti.Ben mi ne yaptım? Şu gün yazacağım bu gün yazacağım derken gezdim, hem de delicesine :) Bu sene bana bir şeyler oldu, sürekli gezmek istiyorum.Ev kuşu Sawako şu anlık tarihe karıştı.Bakalım ne kadar daha sürecek böyle :)

Genellikle K-dramalarda gördüğüm bu tür önü dümdüz gelen şapkalar dikkatimi çekiyordu.Hani birazcık daha genç olsam hiç çekinmeden sokakta bu şapkalarla dolaşırdım; çok cool durmuyorlar mı? Yine kuzenimle Marmaris semalarında dolaştığımız bir gün, şapkacıda tam k-dramalarda gördüğümüz şapkayı tarif edip sorunca, orada dur dedim! Ben sana bu şapkayı bulurum ve buldum! Yüzüm gözükmediği için tam duruşunu göremiyorsunuz ama duruşu çok havalıydı.İtiraf ediyorum, şapka gelir gelmez art arda bir sürü poz çekindim :))



Kimono sevgimden daha fazla söz etmeme gerek yok değil mi?Bu örgü tarzında ince salaş kimonoyu görünce hooop onu da sepetime ekledim.Kimono üzerime bir tık büyük gelse de salaş giyinmeyi sevdiğim için, öyle çok da dert edeceğim bir şey olmadı :)


Alışverişim bu şekildeydi ve en çok beğendiğim şey o şapka oldu.Bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler! :))

10 yorum:

  1. Kimono çok hosmus Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Şu yabancı sitelerden nasıl alışveriş yapıyorsun ya ben bir türlü güvenemiyorum. Konuyla alakasız olacak ama blog tasarımın müthiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk deneyim işkence gibi olmuştu.Acaba kargo gelmez mi?Ne zaman gelir diye :) Sonradan normal geliyor, takip bile etmiyorum artık kargonun nerede olduğunu :) Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Bu siteyi seviyorum ama kargo ücreti fazla :( güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu tür siteler öyle :( Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Kimonona bayıldım *-* O şapkaları çok seviyorum, muhteşemler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!