Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Eylül 03, 2016

Romwe siparişi #9

Sawako Kuronuma Cumartesi, Eylül 03, 2016
Selam gençlik! Yoğunluğumun maksimum seviyeye ulaştığı şu günlerde bu kadar mutlu olmam absürt değil mi? Sanırım abuk subuk şeyler düşünecek vaktim olmadığı için bu mutluluk! Galiba eski Pollyanna Sawako geri dönüyor, hadi hayırlısı! Maşallah diyelim lütfen! :))

Yavaştan yavaştan indirimlerden makyaj malzemeleri kapan ben, artık koleksiyonu yapmayı bırakıp işi faaliyete dökmeye karar verdim.Eskiden BB krem, rimel ve dudak rengi ruj üçlemesinde gidip gelirken, şimdilerde ufaktan ufaktan makyaj yapmaya başladım.Hala profesyonel değilim ama bence umut vaat ediyorum :)) İnstagramlarda yabancı makyaj vloggerlarını takip ederken hep,şu diş fırçasına benzeyen makyaj fırçası dikkatimi çekmişti.Romwede ürünü görünce hemen sepete attım.Ürünü hiç denemedim, yıkayıp fırçasına baktığımda tüylerinin kullandığım fırçalara nazaran çok sert olduğunu fark ettim ve verdiğim tepki şu oldu; "peeling yaparım bunla ben" :))




Bir sonraki ürün yine makyaj bloggerlarında, vloggerında gördüğüm fırça yıkamak için olan bu aparat.Ürünü sevdim, hem ucuz hem pratik; fırçalarımı taraklı kısmına nazik nazik sürterek yıkıyorum, tabi bebek şampuanıyla :) İtiraf ediyorum, makyaj süngerimi de bu şekilde yıkadım, temizlemesi kolay oldu ama aşınmalar meydana geldi.En iyisi sadece fırçalarda denemek :)



Vücudumla barışık değilim.Çok büyük sorumlarım yok ama basen yapım yüzünden asla kalem eteği kendime yakıştıramıyorum, şişko gibi görüyorum kendimi.Elbiseyi çok sevdim, resimlere bakınca da yakıştırdım ama giyerken rahat olamıyorum.Kendisini 0 beden vücut ölçülerine sahip olan kuzenime yollamaya karar verdim; kıza ne giyse yakışıyor :)



 Marmaris'e gittiğimde ısrarla omuz detayı olan şile bezi elbise aradım.Maalesef elbiselerin her biri ip askılıydı.Sonuç yine bulamadım ama kuzenime jest yapıp bu şile bezi şeker rengarenk ponponlu elbiseyi aldım.Ürün iç gösteriyor, günlük giyime pek de uygun değil ama kuzenim Marmaris'te yaşadığı için plaja giderken çok rahat kullanacaktır.Güle güle giysin :)


Aldıklarımı nasıl buldunuz? :)

Not: Kuzenim, benim gerçekte sahip olmadığım kız kardeşim gibi ve iyilik kelimesinin canlı kanlı örneği.Hani bazı insanlar olur ya onları mutlu ettikçe mutlu olursunuz, sizin için değerlidir.İşte o da benim için öyle :) Her kuzenimi seviyorum ama ne bileyim o birkaç tık önde geliyor :)

8 yorum:

  1. sawako sen süpersin:)hep böyle mutlu kal inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz mutlu kalırız :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende Romweden aldıklarımı yazmıştım yeni yazımda :) Gerçekten shein ve bu çok başarılı bi iş yapıyolar aldıkça alası geliyo insanın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerime uydukları sürece sorun yok :) Bir de uymadıklarında yüz ifademi gör :))

      Sil
  3. Blogunuzu yeni yeni okumaya başladım ama ne aldıysanız kuzeninize veriyormuşsunuz gibi hissediyorum:) Samimiyetiniz hissediliyor.Çok imrendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü o da öyle :) Mesela bu yaz aynı odada kaldık.Ben yastığı sert buldum diye kendi yastığını verdi, öğrenci olduğu halde çalışırken bana son makyaj fırçası takımını hediye aldı.Kendisine de lazım olmasına rağmen :) Böyle bir insandan bir şey sakınır mısın?

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!