Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Eylül 18, 2016

PLL: Spencer'ın babası kim?

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 18, 2016

Pretty little liars dizisinin tutkunu olduğumu artık bilmeyeniniz var mı? Diziyi izlemek nedensiz mutlu ediyor beni; senaryodaki akıcılık, gizem beni kendine çekiyor işte :) 

İzleyenler bilir dizide A, şu, bu derken sezonlar geçti A' nın kim olduğunu öğrenemedik. Her defasında yeni bir sırla "Yok artık!" diye tepkiler verdik. 

İlk sezonlar Alison'un ikizini beklerken, Spencer'ın yaraladığı kişinin aslında sadece Alison'a benzeyen Bethany olduğunu öğrendik. Sonrasında Cece ve Jason'un ikiz olduğu iddia edildi, Alison'un annesine etmediğimiz hakaret kalmadı. Sonra öğrendik ki onlar ikiz değilmiş, asıl ikiz olanlar Alison'un annesi ve onun kız kardeşi  Mary Drake'miş. 

Mary Drake, Cece'nin annesi çıktı çıkmasına da Cece de A çıktı. Eee dedik şimdi ne olacak, bitti dizi?

Cece'nin ölümüyle dizinin aslında bitmediğini, asıl arka planda başka biri olduğunu anladık.Spencer'ın da son bölümde Mary Drake'in kızı aynı zamanda Cece'nin kardeşi çıkmasıyla hepimiz büyük bir şok yaşadık.

Açıkcası ben Spencer'dan daima şüphelendim.Sadece ondan değil ailesinden de... Spencer, ailenin hep geri plana atılan çocuğuydu. Her daim ablası Melisa'nın gölgesinde kalıyordu, onun iğnelemelerine göğüs geriyordu.Annesi ve ablası tarafından sert eleştirilere maruz kalıyordu. 

Ama sonra Melisa'nın, Spencer'ı kurtarmak amacıyla Bethany'i gömdüğü ortaya çıkınca demek ki kardeşini seviyor, ona yardım etti diye düşündüm.Fakat Spencer, Mary Drake'in kızı çıkınca belki de Melisa yardım etmek zorunda olduğu için yardım etmiştir diye düşünmeye başladım. 

Peki neden Spencer, Hastingsler tarafından evlatlık alınmıştı? Acaba Jason yerine Cece yani Charles mi Mr Hastingtendi? 

Peki neden A, Spencer'ın ölmesini istiyordu.Mr Hasting Spencer'ın  gerçek babası olabilir miydi? Peki neden Cece kardeşine eziyet etti.

Bana kalırsa Spencer'ın şimdiki babasıyla Mary Drake'in ilişkisi oldu ve bu ilişkiden dünyaya Spencer geldi. Cece, gerek ruhsal karmaşaları gerekse kimsesiz büyümenin etkisiyle Spencer'ı kıskandı. Annesini bulabilecek kadar yetenekliyse elbette kardeşini de rahatlıkla bulabilecek yetenekteydi. Kitaptaki kurgu ne kadar değiştirilirse ben yine de sonunda Spencer'ın kitaptaki gibi kişilik bozukluğu yaşadığını, yaptıklarını hatırlamadığını düşünüyorum. 

Mary Drake'in pek sağlıklı bir insan olmadığını söylersek ki Cece de ruhsal açıdan pek sağlıklı değildi. Böyle bir aileden kusursuz bir Spencer çıkması muhtemel değil, zaten Bethany olayında da Spencer'ın hatırlamadığı sahneler mevcuttu ki yazar mantığıyla düşünürsek kitaptaki gibi Spencer'ı A çıkarma derdinde olacaktır. Zaten birçok kişi kitap değiştiği için Spencer'dan şüphelenmekten vazgeçti, vurulmasıyla da iyice masumlaştı pekala şaşırtıcı çıkacaktır A çıkması. 

Peki neden Spencer'ın ölmesi isteniyor? Noel kahn, babası evlatlık verdiği için babasını korumak için işin içinde bence. Hatta, Hanna'yı kaçırtan ve ona bu işkenceyi yaptıran da Spencer bence.Bunun için sebebi çok, aşık olduğu Caleb Hanna'yı sevmeye devam ediyordu ve kardeşi Cece öldürülmüştü.Spencer ile Alison'ın yıldızı hiç barışmadı, Alison'ın da bir şekilde işin içinde olduğunu düşünüyorum ama şu noktada tam anlamıyla senaryoyu oturtamıyorum.Bekleyip göreceğiz :) Sizin bu konuda teorileriniz varsa yazmaktan çekinmeyin, ocak ayına kadar bol bol tartışabiliriz :)

10 yorum:

  1. Ben en son 4. sezonda bıraktım diziyi. Neler olmuş böyle???? Hayretle okudum doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara diziyi bırakma konusunda çok düşünmüştüm, gidişat kötüydü ama sonrasında çok iyi topladılar :)

      Sil
  2. Pll izlemiyorum ve şu yazdıklarını okuyunca "anne gafam yanıyo" moduna girdim :). Allah kolaylık versin ne diyim :D.

    YanıtlaSil
  3. 2-3 hafta önce okul alışverişi yaparken annem bana The Pretty Little Liars serisinin Kalpsiz adlı kitabını almış. Benimde nedense konusu ilgimi çekmemişti. O diziyi çok seven bir arkadaşım vardı. Doğum gününde hediye ettim. Çok sevinmişti. Neyse hayırlısı belki dizisi izlerim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tüm seri bittikten sonra kitaplarını okumayı düşünüyorum :) Göz atmalısın diziye ;)

      Sil
  4. Neler olmuş öyle dizinin bu kadar karışacağını hiç düşünmemiştim😱😱😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finalini bekliyorum şimdi :) Çok çok güzel oldu, umarım final de güzel olur ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!