Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Eylül 13, 2016

Gratis indirimi vs Sawako :)

Sawako Kuronuma Salı, Eylül 13, 2016

Selam gençlik! Daha öncesinde makyaj malzemelerine para vermeye kıyamayan, The balm aşığı olmasına rağmen her indirimde sadece bir ürün alan ben bu sefer kendimi aştım :) Tabi bunda Gratiste indirim olmasının büyük bir etkisi vardı.Bir süredir kendime alınacaklar listesi yapıyordum, böylelikle alacaklarımı unutmayacak hem de indirimden teker teker toplayacaktım :) Fakat yine de unuttuğum ürünler oldu, artık bir dahaki indirimi bekleyeceğiz.

Öncelikle kendime yine Gratis indiriminde Mary Lou ve Bahama mama almıştım.Bahama mamayı Marmaris'e gitmeden hemen önce almış ve ilk defa Marmaris'te kullanmıştım.Ürünü gören kuzenim çok beğendi ve ben de o ne kadar olmaz dese de alma sözü verdim.Sakarya'ya geri döndüğümde Mary Lou'nun da indirimde olduğunu görüp kendime bir de ondan almıştım ve dedim ki kendi kendime bir sonraki indirimden kuzenine hem Mary Lou hem de Bahama mama al.Tabi bunları alıyorsam bir de fırçalarını almam gerekirdi değil mi? :)



Hep kuzenime bir şeyler alıyor gibi gözüküyorum ama öyle değil.Aslına bakarsanız benim şu anki kullandığım eklips fırça takımını bana kuzenim almıştı.Ben Sakarya'da indirimde bulamayınca Marmaristen alıp bana yolladı hem de kendi çalıştığı maaşıyla :) Akıllım kendine de alacakmış ama ürün tek kalınca bana göndermiş.Hiç söylemedi bunu bana.Laf arasında geçince ben de ona fırçalardan almak istedim.Takımı Bahama Mama ve eyeliner fırçası için istiyordu.Fakat takımdaki fırça pudra fırçası ve Bahama mama için pek uygu değildi.Ben de ona kendime beğendiğim Eklipsin Real Tec. çakması açılı allık fırçalarından bir de ona aldım.Bunun yanında Mary Lou aydınlatıcı sürmesi için yelpaze ve çok beğendiği eyeliner fırçasını aldım.Hepsi çok uygun fiyatlara geldi.



Kız kuzenime hediyeler alırken nedense onun erkek kardeşi hiç aklıma gelmedi.Tabi bu durumu ancak annem söyleyince fark ettim.İndirimin son gününde onun için de Blade'in parfümünü aldım.Bir iş yapıyorsun tam yap Sawako dedim kendi kendime :)


Kuzenime The Balm'dan ürün alırım da kendime almam mı?! Bu konuda Balm'ın Betty Lou adlı bronz allığını tercih ettim.Kendisini hiç açmadığım için yukarıda yalnızca ambalajını görüyorsunuz.Bunun sebebi ise elimde Avon'un top allığı olması.Avon'u gömmek gibi olmasın ama salaklığıma doymayayım.Daha yeni yeni allık sürmeye başladım ve Avon'un şeftali tonlarında allığından aldım.Allığı sabah resmen palyaço gibi sürmeme rağmen aradan bir süre geçince yok oluyor, bazen de fırçaların içine giriyor ya o toplar deli oluyorum.Sanırım ona 25 gibi bir rakam vermiştim.Bu allığa da indirimde 34lerde bir rakam verdim.Hani bir laf var ya ucuz ürün kullacak kadar zengin değilim, hah işte çok doğru!Arada 10 lira var biri kaliteli, diğeri deyim yerindeyse çöp.



Dudaklarım kuruduğu için mat ruj kullanamıyorum.Ama The balm'da charming adlı beğendiğim kalıcı mat rujun indirimde olduğunu görünce dayanamayıp aldım.Mentollu yapısı ve kalıcılığı beni cezbetti ama kullanabilir miyim daha bilmiyorum.Kendilerini özel günler için saklıyorum, zira ilk önce suya dayanıklı ürünleri çıkaran makyaj suyu almam lazım :)



Ben her rimeli kullanamıyorum.Biraz beceriksizim galiba bu konuda :) Kullandığım rimelin kesinlikle tombik uçlu olması, bir de kirpiklerimi dökmemesi lazım. Kirpiklerim çok şükür uzun olduğu için rimellerden çok fazla beklentim olmadı, bu yüzden hep ucuz rimelleri tercih ettim.Tercihlerim her zaman indirimde olan Maybelline den yana oldu.Daha önce yukarıda gördüğünüz kırmızı ambalajlı rimeli kullanıyordum.



Sonrasında herkesin ısrarla mavi ambalajlı yine Maybellineden Rocket adlı rimeli önermesi üzerine bu kez tercihim ondan yana oldu.Bir de ruj aldım kendime, kahve ile şeftali arası 630 nemli rujlardan. Sanırım fiyatı 12lerde bir şeydi, çok ucuza kaptım kendilerini :)



Gratis'in kendi markası olan Benri markasının kuru şampuanlarını ilk çıktıkları zamandan beri kullanıyorum ve oldukça memnunum.Hem fiyatı uygun hem de günü kurtarıyor.Saçlarım hafifçe yağlandığı zaman saç diplerime sıkıp parmak uçlarımla masaj yaparak yediyorum.Kesinlikle yeni yıkanmış etkisi oluşmuyor ama saçların mat ve temiz durmasını sağlıyor.Çok sık kullanmadığım için herhangi ters bir etkisini görmedim.Bir kutu kuru şampuanı 6 ay ya da 1 yıl gibi bir sürede bitiriyorum.Zor durumda kaldıkça kullanıyorum :)



Koltukaltı pedleri uzun zamandır gratise gelmiyordu.Kenarda, köşede kalmış iki paket görünce ikisini de kaptım.Bu koltukaltı pedleri özellikle ceketlerde ve özel günlerde harika bir kolaylık sağlıyor, ne kadar terlerseniz terleyin sizi ele vermiyorlar :)



Cildim karmadan yağlıya dönük olduğundan maalesef her nemlendiriciyi yüzümde kullanamıyorum, illaki su bazlı olması ve yağlı citlere uygun olması gerekiyor.Garnierın daha önce de kullandığım nem dengesi kremini indirimde bulur bulmaz hemencecik aldım.Cildi nemlendirirken yağlı bir his bırakmaması en sevdiğim özelliği.Kil maskesi yaptıktan sonra cildimin kuruyan noktalarına uyguluyorum.Oldukça memnunum.Geçen sene bu sıralar migroslarda 9 tl'ye, indirimde 5 tlye satılan bu krem bu sene 17 tlye satılmaya başlamıştı, meşhur olduysa demek ki. Neyseki ben 8 küsür TL ye kaptım bir tane:)



Deodrantları indirimde görünce önce kendime sonra kardeşime aldım.Akıllı kardeşim ona almayacağımı düşündüğü için kendi de deodrant alınca ortaya aşağıdaki gibi bir görüntü çıktı :)



Gratis'te 100 tlyi aşanlara hediye paketi veriliyordu.Benim de şansıma(!) erkek ürünleri çıktı.Fotoğrafta gördüğünüz blade faster parfüm, kapağı yoktu tester gibiydi, seyahat boş şişeleri bir de erkekler için gözaltı rolonu çıktı.Hepsi de erkek kardeşime gitti güle güle kullansın :)

En çok pişman olduğum konu Flormar markasından dudak kalemleri almamak oldu heh bir de yedek makyaj süngeri; ne güzel Real tec. makyaj süngeri indirimdeydi, kaçırdım :( 

Alışverişim bu şekildeydi.Sizce aldıklarım nasıllar, siz gratis indiriminden neler kaptınız? Blogta makyaja da mı el atsam napsam:))  

10 yorum:

  1. Yeni taşındığım yerde gratis yok maalesef. Eski evimin tam karşısında vardı indirim günleri güzel alışverişlerim olurdu. Özendim galiba :) Gayet açıklayıcı yazmışsınız. Bence bu işe de el atmalısınız :) Bu arada iyi bayramlar. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Makyaj bloggerlarıyla yarışamam bu konuda :)

      Sil
  2. Bende gratisten makyaj malzemelerimi aliyorum. Ama bi keresinde indirim anina denk geldim. Baya bi urun almistim. Kozmetikten tut sampuan dus jellerine kadar 200 tlye yakin bana niye hediye kuponu vermediler? 😭 sorucam onlara 😂 bende o kadar rimrlel kullandim hic biri bi ise yaramadilar. Ya aktilar ya topak yaptilar vs. Ama bu mavi renkli rocket maskaraya bayildim. Bi seneye yakindir onh kullaniyorum. Fondoten olarak ise loreal paris infallible 150 numaralisini kullaniyorum. Fondoteni yuze uygulamak icin fondoten fircasi aldim ama kullanamadim. Onun yerine 4lu pamuklar var onunla yuze yediriyorum.. Ve koltukalti pedlerini bende bayadir ariyordum ama bulamiyordum. Bi bakim gelmisse bende alim. Cunku surekli deodorant kullandigim icin terim alttaki kisa kollu atlete geciyo. Sarariyo. Sanki yillardir giyilmis gibi. O yuzden her ay abartisiz bi iki tane kisa kollu beyaz alteten aliyorum.O yuzden kiyafetlerin sagligi icin koltukalti pedlerden almam lazim. 😊 bu bahama mamalar ne oluyo? Her gittigimde dikkatini crkiyordu ama bi turlu bakmak nasip olmadi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fondöten olarak lorealin o serisini denemek istiyorum.Şu an max factor kullanıyorum ama pek de benim cilt tipime uygun değil :) Bahama mamalar hem bronz mat allık olarak kullanılıyor hem de yüz hatlarını belirginleştirmek için :)

      Sil
  3. söyle söyliyim dizi film alışverişte sana güvenimiz tam. e makyajda da güzel yazılarını merakla takip edecegimizden kuşkun olmasın :) Fighting!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaştan başlasam mı acaba :) Çok cesaretlendim, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hangi bankayı soydun ayol? Bu kadar alış veriş ancak soygunla finanse edilir :D Koltuka altı pedlerine bittim orası ayrı hikaye :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gizli birikimlerim olur :D Biraz onlarla vurgun yaptım :))

      Sil
  5. neler neler almışsın öyleee,
    Dünyalar tutmuştur kesin :D
    Neyseki hepsi zaten iki tanesinin fiyatı ediyor diye sakinleştiriyoruz kendimizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm serisinden normalde iki tanesinin fiyatına 3 tanesini alınca kaçıramadım :) Aklımda yılbaşı indirimi var, balm özel seriler falan çıkarıyor bir de oldukça uygun fiyata oluyorlar ya kaçırmak istemiyorum :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!