Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Eylül 26, 2016

Botoks Deneyimim

Sawako Kuronuma Pazartesi, Eylül 26, 2016

Oturdum, düşündüm düşündüm, en kısa başlık bu oldu; botoks deneyimim :) Botoks yaptırdım sayın izleyicilerim!Durun, durun, sakin olun! Dudağıma ya da orama burama değil, zaten ördek dudak lakabındayım ben ailemde, dudaklarım dolgun çok şükür.Konuyu dağıtmadan olayı anlatayım sevgili izleyicilerim ki benim gibi bu sorunu yaşayanlar, bu konuda bilgilensin :)


Benim bir rahatsızlığım var.Hani buna rahatsızlık demek de çok doğru değil çünkü bu durum tıpta hastalık olarak geçmiyor.Hatta birçok doktora göre bir lütuf! Fakat bu olayı yaşayan için tam bir işkence! Ne mi bu durum? Ben terliyorum! Evet her insan terler ne var bunda diye atılanları duyar gibiyim! Fakat ben normal terleyen bir insanın neredeyse 5-6 katı daha fazla terliyorum; ellerimdeki ter sanki damlatan bir musluk gibi şıp şıp akıyor yaz aylarında, hatta bazen terlemekten o kadar tahriş oluyor ki elimde su toplayıp patlamış gibi yaralar oluşuyor.Bu yüzden yaz çocuğu olmama rağmen yazdan nefret ediyorum fakat kışın da terliyorum;aşırı soğuklarla vücudum tepki verip terlemeye başlıyor.Sürekli üşüyorum, yazın da bol bol klima çarpıyor ve hasta oluyorum.Tokalaşma, renkli giyme kısmını saymıyorum.Evet, evet koltuk altlarımda aynı şekilde terliyor ama kışın o kadar büyük bir tehdit oluşturmuyor.


Araştırdın mı neden oluyor dediğinizi de duyar gibiyim.Genetik!Annemin amcasının kızında da mevcut aynı durum.Bütün tahlillerim temiz, hiçbir sorunum yok.Ve bu durumun tedavisi de yok.Senelerce gezmediğim doktor kalmadı.İyontoforez, tedavisi bile gördüm.Bilmeyenler için açıklayayım; su dolu bir kabın içine belli akımlarda elektrik veriliyor ve siz o suyun içine ellerinizi sokuyorsunuz.O tedavi ile terlemem bir ay boyunca durdu fakat bu sefer yüzüm, vücudum terlemeye başladı.Yani ter yön değiştirdi!Bir aydan sonra da hem eski terlemem geri geldi hem de vücudumda terleme kaldı.

Klipsleme yöntemi vardı.Onda da klipslenince ter başka noktalardan çıkabilme ihtimali varmış, gittiğim birçok doktor bunun hayatımı daha çok zora sokabileceğini söyleyince geriye tek botoks çözümü kaldı.Yalnız babam bir türlü kabul etmedi, botoksu tehlikeli gördü.Bu yaşıma kadar katlanan ben ani bir kararla bir gün botoks yaptıracağım dedim ve arkadaşıma bana güvenilir bir doktor bulmasını istedim.



Doktor bulundu fiyat her bölge için 600 denildi, hadi dedim koltukaltını da yaptırayım renkli kıyafetler giyerim.Fakat özel muayene yeri elime uyuşturucu kremler sürüldükten sonra el için fiyatın 800, koltuk altı içinse 1200 olduğunu söyledi.Tek kelimeyle sinir oldum!Ama ellerimi o an yaptırmaktan başka çarem olmadığı için sadece elimi yaptırdım.

Öncelikle uyuşturucu kremin elime sürüldüğü odada klasik müzik tarzında bir müzik çalıyordu.Aklıma direk Hannibal geldi.Hannibal müzik eşliğinde keyiflice kurbanlarını kesip, pişirip yiyordu.Arkadaşıma anlatıp güldüm, yanımda sadece o vardı.Sonra botoksun yapılacağı odaya geçtik, doktor girer girmez "Bu odada neden müzik çalmıyor, açalım" demesin mi, aha dedim Sawako gidişat kötü!

Elim aşırı terlediği için, uyuşturucu krem maalesef ben de etki etmedi.Doktor iğnenin yapılacağı noktaları flormar marka bir kalemle işaretledi, insan daha pahalı bir şey kullanır dimi? Ama pinti işte!Paragöz pislik! Neyse, devam edelim.


Krem etki etmediği için, acıyı sonuna kadar hissettim.Hatta ben hayatımda böyle bir acı hissetmedim, aşk acısı falan hepsi yalan!Bir de uygulama öyle mi bilmiyorum ama iğneyi batırdıktan sonra içinde çevirdi hayvan! Uygulama öyleyse bile hayvan!Ben orada acıdan çığlık atarken, o keyifle şarkı mırıldanıyordu.İşlem bittiğinde bildiğiniz korkudan tir tir titriyordum, ben zaten aşı iğnesinden bile korkan insanım! O 30 dakika sanki bana bir ömür gibi geldi.

Sonuç olarak ellerim iki, üç gün hiç terlemedi ama sonrasında terleme yine devam etti.Arkadaşım doktoru aradığında iki haftada botoksun oturacağı böylelikle tam etkisi görüleceği söylendi.Bazı durumlardan dolayı kontrole bir ay sonrasında gidebildim.Zaten kontrolde de para alınmayacağı ve terleyen noktalara rötuş yapılacağı söylendiği için çok rahattım.



Neyse, ben gittim kontrole ve terlememin aynen devam ettiğini söyledim.Doktor dozun az geldiğini ve tekrar bir işlem daha uygulamamız gerektiğini söyledi.Bundan ücret almayacaksınız değil mi dediğimde ne dedi tahmin edin; tabiki alacağız!

O an, nasıl delirdiğimi hatırlamıyorum.10 yıllık arkadaşımın şaşkınlıktan ağzı açık kaldı, doktor bir şeyler söylemiş ama ben duymadım bile.Bağırdım, bana böyle bir bilgi verilmedi, ben paramı çöpe mi attım, zaten 600 olan fiyatı 800 e yükselttiniz sesim çıkmadı diye...Sonra ne mi oldu? Paşa, paşa ücretsiz botoksu yapmak zorunda kaldılar.İnsanları salak yerine koyan, sözünün arkasında durmayan esnaf, klinik, hastane,o,bu yerlere saygım yok maalesef.


Zaten adam bana tam anlamıyla güven vermemişti.Fiyat olayında da düzenbazlık yapmaları beni çıldırtmıştı ama mecbur yaptırmıştım.Terlemem birkaç tık azaldı ama hala devam ediyor, bakalım bir ay sonra ne durumda olacağım ?


Maalesef botoks kalıcı bir çözüm değil, 6 ayda bir yenilenmesi gerekiyor.Umarım bu konuda sorun yaşayanlara yardımcı olabilmişimdir, bir de merak ediyorum devlet hastanelerinde bu tedavi yapılabiliyor mu ya da devlet bir kısmını karşılıyor mu?Bilen varsa yazarsa sevinirim, çünkü öyle az buz bir rakam değil bahsedilen :)  

27 yorum:

  1. Canım cok geçmiş olsun.Aslında ücreti artırdıklarında yaptırmamanı isterdim.Önceliği para olan kurumlar bence sağlığa önem vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar bıkmıştım ki bitsin artık diye hemencecik yaptırmak istedim :( Zaten bir sonraki sefer durağım kesinlikle orası olmaz :/

      Sil
    2. Umarım bir an önce kurtulursun bu dertten.

      Sil
  2. Bu durum senin için gerçekten zorlayıcı olmalı. Bu tür işlemler keyfi değil de tedavi amaçlı yapıldığında bence ücretler değişmeli. Her sene iki defa hem acıya hem o maliyete katlanmak çok zor. Umarım çektiğin acı ve ödediğin ücretin karşılığını verir bu uygulama.
    Kolaylıklar diliyorum sana. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ama hala bunu estetik bir durum sayanlar var :( Teşekkürler yorumun için :*

      Sil
    2. murt yaprağını haşlayıp için ellerinize de sürün herşeyin çaresi doğada

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Eskisine göre çok çok daha iyi çok şükür:) Ama hala arada terleme oluyor :/

      Sil
  4. merhab ben de çok terlerim, benimkide genetik, bir insanın yemek yerken kafası terler mi benim terliyor. sizin elleriniz herhalde çok terliyor benimde kafam ve omuzlarım, hatta koltuk altım göbek sırt bölgesine göre terlemiyor bile diyebiliriz. Ki kilolu yada yaglı bir vucut yapımdayok. bana da doktor botoks yaptırabilrsin istersen demişti, ama ben hiç yanaşmadım, onun yerine çantamda sürekli değiş atlet askılı yada tişört taşıyorum,hasta olmamak için. Umarım bir ay içinde etki eder botoks, ama etmezse de ter saglık göstergesidir demişti bir dokturum bana vucudunda hiç toksin kalmıyor demektir merak etme demişti, bende o zamandan beri sallamıyorum. Sana tekrar çok geçmiş olsun,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ellerim o kadar terliyor ki sonrasında yara oluyor, takılmayacak bir durumda değil o yüzden :( Evet toksinler gidiyor ama onlar giderken benim hayatımı felce uğratıyorlar :)

      Sil
  5. Yaa inanamıyorum gerçekten ne kadar pislik düzenbaz insanlar bunlar.. Oh iyi yapmışsın. Hem kendisi az işlem yapıyor hem dr az gelmiş bir daha.. Madem uyuşturucu krem işe yaramıyor o zaman iğneyle uyuştursalarmış keşke diş uyuşturur gibi. Çok sinir oldum olurken. Çok geçmiş olsun canım inşallah değer de geçer terlemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, eskine göre çok iyi ama tam anlamıyla bitmedi.Buna da şükür :) Sanırım o işlem sırasında uyuşturucu iğne kullanamıyorlar, araştıracağım bu konuyu başka mecralarda :)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun okurken iğneleri hissettim resmen:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan, hayal edebileceğinden çok daha kötüydü.İkincisinde elimde kan izleri oluşmuştu :(

      Sil
  7. Ne yaşamışsın öyle? Geçmiş olsun çok. Bizim ailede de aşırı terleme var ama biz bunu strese falan yorduk hep. Bu tedavi yöntemlerini ilk senden duyuyorum. Allah bilgi almamı sağlayan parmacıklarını terletmesin bi daha ☺ Hastanede ne iyi yapmışın.ne demek bi daha para istemek?Oh ama iyi olmuş onlara.
    Neyse eline koluna sağlık inşallah bi sorun kalmaz artık��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanlar sadece çirkeflikten anlıyor maalesef, en başta beni bu konuda uyarsa tamam diyecektim ama aptal yerine konulmaya katlanamam :)

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun, bu nasıl bir dolandırıcılıktır anlamadım yani.. Gerçekten çok sinir bozucu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli bir müşteri kaybettiler, ne de olsa 6 ayda bir bu işlemi yaptırmam gerekiyor :)

      Sil
  9. Hırsız her yerde hırsız bu bir hastanede doktor olsa bile. İnsanları suistimal eden tüm kurumlara nefret besliyorum pis düzenbazlar. Madem o ihtimal var baştan uyarsana doz az gelecekse daha yüksek doz uygula. Şahsen ben kasten dozun az uygulanmış olabileceğini bile düşünüyorum. Yeniden gelsin de bir daha kazıklayayım düşüncesiyle. Ayh sinirlendim yine. Çok sevindim Sawakocum papuç bırakmamışsın o adi insanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşım lazer epilasyonla dudak üstündeki tüylerin tek seferde bitebileceğini, güzellik merkezlerinin daha fazla para almak için süreyi uzattığını söylemişti.Annesi bu işi yapıyordu.İşin mantığı bu, o para helal mı olur haram mı orası tartışılır :)

      Sil
  10. İnşallah bir yolunu bulursun da düzelir Sawako Unni. Gerçekten çok üzüldün T.T Ve o doktora diyecek sözüm yok -,-

    YanıtlaSil
  11. Tereson adında bir ürün var gratis de ben kullanmadım ancak kullanan herkes memnun.Araştırıp uygunsa kullanmanıza fayda olabilir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koltukaltları için kullanıyorlar o ürünü ama ellerden emin değilim, indirim zamanı alıp deneyebilirim :)

      Sil
  12. Ay aynı şeyler bende de var benim de elim ayağım ve kol altım çok terliyor.ozellikle elin teelemesi aşırı rahatsız edici telefonu elime alamıyorum ekran yerden maf oluyor ellerim sürekli nemli tek iyi yanı bu sanırım 😀 ve benimki hem su topluyor hem de parmak araları su toplamıştı patlamış gibi kırmızı kırmızı yaralar oluyor. Doktor terkur diye bi krem verdi ama hiçbir işe yaramıyor tabi. Yaşamayan bilmiyor gerçekten çok rahatsız edici bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız o ilacı bana da verdiler hiçbir işe yaramıyor.Botoksu denedim o da 6 ay işe yaramadı, tekrar randevu alıp test yaptırmayı düşünüyorum :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!