Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Eylül 05, 2016

Born Pretty'den gelen güzellikler #11

Sawako Kuronuma Pazartesi, Eylül 05, 2016
Üşengeç benden yeniden bir alışveriş yazısıyla merhabalar! Uzun süre önce gelen Bornpretty kargomu yazmayı her defasında erteleyip erteleyip sonunda unuttuğum doğrudur :)

Bornpretty'nin takılarını her defasında ne kadar çok sevdiğimden bahsetmişimdir.Sitede bulduğum farklı kolyeler, bileklikler ile dikkat çektiğim, nereden aldın sorusuna da yurtdışı internet sitesinden aldım deyip geçiştirmişliğim çoktur.Gerekmedikçe detaya girmiyorum, aynısından çevremdeki herkeste olursa hiçbir orjinalliği kalmayacak gibi geliyor:)

Bornprettyden bu kez sonsuz işaretli bu bilekliği aldım.Bileklik tam bileğime göre oldu ve bu durum oldukça hoşuma gitti.



Yine bir bileklik daha aldım; çok beğenerek aldığım bu bileklik maalesef bana fazlasıyla büyük gelmekte :(



İnci detaylı kolyeleri severim.Bu kolyeyi de, ilk nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama beğenmiştim.Sitede de karşıma çıkınca hemen alayım dedim.



Sazanlama atladığım bir durum daha.Bazen gerçekten çok hızlı hareket edip hata yapabiliyorum.Ürünün detaylarını okumadan  görsele göre aldığım kolye(?) bir kendin yap kolye çıktı.Ben de içine evdeki kaktüsten bir parça koparıp koydum fakat bir türlü kapağını kapatamadım; sanırım silikonla yapıştırmam gerekiyor.Pek sevmedim anlayacağınız.



Alışverişim bu şekildeydi.Aldıklarımı nasıl buldunuz?


Not:Diğer Born pretty alışverişlerimi görmek için tıktık.Bir de alışverişlerinizde %10 indirim için SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın! :)

4 yorum:

  1. Ayyy! hepsi çok çirkin, takma sen onları, bana yolla, sen çirkin olma ben olayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha, dimi ya? Bırak tercihlerimle çirkin olayım, sonuçlarına katlanayım:D

      Sil
  2. Hepsi çok şekerler ama benim favorim ikinci bileklik oldu.Büyük oldu demişsin gerçi ama eline kadar çekince çok hoş durmuş :))
    Güle güle kullan!❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bileklik çok güzel ama çok bol, belki biraz büküp sabitlersem hoş durabilir :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!