Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ağustos 03, 2016

Şiddetten korkan, korkak Sawako!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ağustos 03, 2016


Ben el bebek gül bebek büyütülmüşüm, geçen gün bunu fark ettim.Aslında çok cesur sanırdım kendimi, tabi korkusuzca art arda korku filmi izlemek ne kadar cesurca sayılırsa.Oysa ki ben kavgalardan, küfürlerden, şiddetten korkarmışım.Şiddetten kim korkmaz ki...

Her zaman, bir insanın sesini yükseltmesi beni rahatsız eden bir şey olmuştu.Sırf bu yüzden birçok arkadaşımla arama mesafe koymuş hatta tarz olarak yüksek sesle konuşanlara bile kızmıştım.Ama fark ettim ki aslında ben etrafımda çok da büyük kavgalar, tartışmalar görmemişim.

Geçen günkü olay dedim ya işte o gün  gece onikiye doğru birinin yüksek sesle küfürlerini duydum.Allah biliyor, ya memleket olayları yüzünden birileri tartışıyor ya da sevgili muhabbeti diye düşündüm.Tabi çaktırmadan da camdan dışarı baktım ama kimse yoktu.Zaten çok da sürmedi.

Sonra kaldığım yerden devam ettim hayatıma ta ki bir saat sonraya kadar! Birden etrafta küfürler savrulmaya, gürültüler çoğalmaya başladı.Sorun şu ki gürültü çok yakından geliyordu.Hani bizim yaşadığımız yerde de öyle her gün olay yaşanacak bir ortam yok, herkes birbirini tanır; sakin sessiz bir yer.

Neyse, küfürler ve gürültünün ardı arkası kesilmedi.İkinci katta oturduğumuz halde sanki pencere önünde kavga varmış gibi geliyordu.Korktum, camdan uzaklaştım, bakamadım ya biri diğerini silahla vurmaya kalkışırsa ben de zarar görürsem diye...


Hemen koridora çıktığımda babamın, annemin de yataktan kalktığını gördüm.Üst kat komşumuzun "yapma, hayır" diye çığlıklarını duyunca gürültünün yukarıdan geldiğini anladık ve daha çok korktuk.Babam ve birkaç komşu hemen yardıma gittiler ama küfürler, gürültü aralıksız bir saat devam etti, tüm site olayı gördü, duydu.Sonra olay duruldu, polisler geldi, hiçbir sorun yoktu.O bağıran, hayatım boyunca duymadığım küfürler sallayan kişi kuzu kesilmişti.

O olayda esnasında ne mi oldu, ne mi yaşandı? Şu an bilmiyorum.Ama birçoğunuzun düşündüğü gibi aile içi şiddet vakası değildi. İşin trajikomik tarafı olayı çıkaran kişi, misafir; evin hanımın erkek kardeşi, psikolojik sorunlarını atlatsın diye misafir etmişti.Bunlar sadece ayrıntılar...


Doğru düzgün uyuyamadım o gece.Zaten hafif olan uykum ufak bir çıtırtı da bölündü; ya sinir krizi falan geçirip komşularımıza zarar verirse diye. Dizilerde, filmlerde izlediğimiz haberlerde duyduğumuz bu tür olayları her gün yaşayan insanlar var, Allah yardımcıları olsun. 

Bir de sağda solda, benim sevgilim yok benim evleneceğim adam sert olsun, beni dövsün diyen ahmaklar var! Var diyorum çünkü biliyorum bir tanesi de benim üniversiteden arkadaşımdı.Höyt desen korkar, bir de böyle şeyler isterdi hayatında.O kitaplarda, dizilerde okuyup gördüğünüz şeyler gerçek değil, uyanın!İnsan kendi yaşamasa bile 1 saatlik olayda bu kadar rahatsız oluyor, her gün olayın baş karakterlerinden biri olduğunuzu düşünün.Ne kadar çekici gelir bu size?

Kabul ben de kötü karakterleri severim ama yalnız dizi ve kitaplarda, heyecan olsun diye.Gerçek çok farklıdır, saçma sapan konuşup etrafta özenti psikopat sayısını arttırmayın.Her sene birçok kadın cinayeti yaşıyoruz ülkemizde, bir yenisi de siz olmayın! Bu da burada kamu spotu olarak not olsun. 

12 yorum:

  1. Ben de senin aksine bir o kadar gürültünün olayın eksik olmadığı bir yerde yaşıyorum. Silah sesleri duymadan bir haftamız geçmiyor. Bu duruma alışma korkutuyor beni asıl. 1 lira için adam öldürülen memleketimizde insanlar hala bile anlamıyor şiddetin ve savaşın ne kadar korkunç olduğunu. Yazık gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor, her an tetikte olman gerekiyormuş gibi hissediyorsun.O olay yaşandıktan sonra birkaç gün uyuyamadım, alışık olmayınca insan daha bir ürküyor :(

      Sil
  2. Çox gözəl yazıdır! Bad guy ancaq kitab və filmlərdə çəkilər :D Həyatda hər şey başqadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama her yerde bad boy diye delicesine çığlık atan çocuklar var :/

      Sil
  3. Karşı komşum Kızım Myna ile yaşıt ama erken yaşta evlenmiş, dünya tatlısı bir de boncuk gözlü kızı var. Bu komşumu kaç kere kocasının elinden aldık, aldılar bilmiyorum. Polis geldi kaç kere, kızcağız şikayetçi olmadı, olamadı. O hapse girerse ya da ayrılırsam bana çocuğuma kim bakar diyor... Böyleleri de var, Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailelere de kızıyorum ben, o kız belki daha evliliğin yükünü kaldıramayacakken bu yükün altına itiliyor.Yazık, günah...

      Sil
  4. okudukça birşeyler buluyorum kendimden ve seni çok sevdim benim tatliş yeni keşfettiğim bloggerım.

    YanıtlaSil
  5. Böyle düşünenleri anlamıyorum, nasıl şiddete meğillli kişileri isteyebilirler ? Dediğin gibi bu psikopatların sayısını daha da arttırıyorlar . Hani güçlü olsun beni korusun mantığı da değil (artık neyden koruyacaksa ) , ciddi ciddi dayak yemek istiyorlar , garip gerçekten . Bu arada da geçmiş olsun , olaylara şahit olmak bile insanı kötü etkiliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunun psikolojik bir rahatsızlık olduğunu düşünüyorum ya da eksiklik.Mesela böyle bir sevgili isteyen arkadaşımın babası onunla hiç ilgilenmiyor, babalık yapmıyordu.Hiç unutmam bir keresinde sabahın beşinde eve gelsem babam nereden geldin diye sormaz, demişti :/

      Sil
  6. İşlek bir caddede oturuyoruz ve sık sık kavgaya gürültüye şahit oluyorum. Hiç hoş değil ama bazı insanlar badboy tutkusuyla yanıp tutuşuyor kitaplarda okuyup fimlerde izlediklerini gerçek hayatta istiyorlar ama nasıl bir yanlış fikir olduğunun farkında değiller. Kesinlikle küçük görmüyorum veya aşağılamıyorum gerçekten üzülüyorum. Nolucak bu halimiz diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst katta olunca daha çok etkilendim, sanki olayın yaşandığı evdeymişim gibi oldu :/ Ben de eleştirirken çekiniyorum, yarın öbür gün evlenirim de öyle bir çocuğum olur diye :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!