Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ağustos 18, 2016

O, bana sarılmadı!

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 18, 2016

Arkadaş edinmeyi, yeni insanlar tanımayı seviyorum.Sanırım bloggerın en sevdiğim yönü de yeni insanlar tanımama sebep olması oldu.Hem çok uzak hem çok yakın oldum bu sayede birçok insanla.

Genellikle insanlar beni arkadaş canlısı olarak tanımlar; insanlarla konuşurken, tercihlerini, düşüncelerini, tuttuğu takımları diğer birçok şeyi umursamam.Hani bana nasıl davrandıklarına bakarım, ona göre değerlendiririm.

Arkadaş canlısı olarak nitelendirilmeme rağmen bazı konularda mesafeli olduğum doğrudur.Ben öyle herkese sarılmayı, öpmeyi sevmem, saçıma, koluma dokunulması beni rahatsız eder.İster takıntı deyin, ister başka bir şey...


Çok bilmiş, komşu teyzemize göre ben pek misafirperver değilmişim, her geldiğinde ona sarılıp onu öpmüyormuşum! Sağ olsun bunu orada burada dile getirmekten hiç çekinmemiş.O bahsettiği sıralar sürekli bizde olduğunu varsayarsak ,onu evin demirbaşlarından sayma ihtimalim oldukça yüksek.Onun dışında ben öyle annemi, babamı da sürekli öpen, sarılan bir insan değilim.İçimden geldikçe işte...

Bana göre sarılmak değerli...İyileştirici etkisi var! Ne zaman kendimi berbat hissetsem gider anneme sarılırım, baktım uyuyamayacak kadar kötü hissediyorum yine anneme sarılarak uyurum.Kimseyle konuşmak istemiyorsam, odamın kapısını kitler, yastığıma sarılırım.Ben küçükken de böyleydim, şimdi de böyleyim.

Şimdi ben senin isteklerin doğrultusunda neden benim için değerli olan bir davranışı sergileyeyim?Hem de bana değer vermediğini açıkça bilmeme rağmen...Hani 40 yılda bir görsem de bu denilse neyse, 7/24 görüyorum neredeyse :) 

İnsanlar bir tuhaf, ben ayrı bir tuhaf...Sarıl,öp, hoş geldiniz de, geç yeter ki söz gelmesin, diyor annem, ama içimden gram sarılmak, öpmek gelmiyor ki! Ben bayramlarda bile o öpücük faslından nefret eden çocuktum, ay bir de sulu sulu öperlerdi sinir olurdum, annemin ters bakışları yüzünden hiç ses edemezdim :)

Bu yazıyı yazmadan bir saat önce yine içimde büyük bir sıkıntı hissettim.Hani bazen dünyanın tamamen üzerinize geldiğini hissedersiniz ya, işte aynen öyle! Gittim ve anneme sarıldım, kısacık bir sarılma bile rahatlattı.İnsanın annesinin, babasının değerini anlaması bu yaşları buluyor işte, küçükken ayrı yaşama planları yapardım, bazen tartışınca yine yapıyorum orası ayrı :))

Aile önemli gençler, 18li yaşlarda sizi anlamadıklarından yakınıyor olabilirsiniz, emin olun 26 yaşındayım hala anlamadıklarını düşünüyorum.Ama herkes gider, aile kalır :) 

Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz sloganını, bir tek ailem olsun bana bir şey olmaz diye değiştiriyorum :) Olur da bir gün babam bu yazılarımı okursa sürekli annemi ön plana çıkarmama bozulabilir :)) 
  

10 yorum:

  1. :)) Ne kadar samimi olsa da arada ufak bir mesafeyi korumayı sevenlerdensin sen de benim gibi.
    Teyze çok şey beklemiş bence de. Hem sarılıp öpmek o kadar da hijyen bir şey değil ki, bizim adetlerde var böyle sulu bir şey. İnsan en yakınlarına sarılıp öpmeli bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O teyzenin rutin işlerinden biri genç kızları eleştirmek :) Herkesin kendine hizmet etmesini, onu övmesini istiyor.Ben de pek yanaşmayınca kara listeye giriyorum :)

      Sil
  2. Başlığı görünce bir dram okuyacağımı sanmıştım :)
    Ama bu konuda da sana katılıyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi başlığa baktım da gerçekten dramatik olmuş:D

      Sil
  3. O komşu teyzeler ne kadar kaçarsan kaç sana illa sarılır , çok seviyorlar sarılmayı (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun asıl derdi sarılmak da değil, insanları kendi istediği kalıba sokma daha çok :)

      Sil
  4. Ben senin aksine fiziksel teması seven birim değer verdiğim insanlara sık sık sarılır onları öperim. Fakat gelen misafiri öp giden misafiri öp muhabbetinden çok sıkılıyorum ama öpüyorum bir şey demesinler ve annemin kötü bakışlarına maruz kalmamak için. Arada kaçıp öpmüyorum o ayrı mevzu :). Bunalıma girdiğimde ise anneme sarılıp kokusunu içime çekerim. 5 sevgi dili diye bir kitap okumuştum bir iki yıl önce insanların sevgilerini gösterme şekillerini gerçek hikayeleri anlatarak aktarıyor ve sonunda bize hangi sevgi diline sahip olduğumuzu anlamamızda yardımcı oluyor. Bir ara oku istersen. Ondan ona atlamışım şimdi yorumumu okudum da fark ettim :D .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdiğim insanlara sarılırım ama çok sık değil, sevmediğim insanlarla tokalaşmak dahi istemem :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hayatını zorlaştırmıyorsa bu davranışlar çok iyi :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!