Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ağustos 24, 2016

Flashback: O aralar ben

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ağustos 24, 2016


İki gün önce telefonumun not kısmını temizlerken elliye yakın yayını yayınlamadığımı fark ettim.İnanın, nedenini bilmiyorum ya da hatırlamıyorum.Sanırım gizli kalsın istedim bir şeyler, diyorum ya kırılasıca çenem, herkese blogumu söyledim :) Ama olsun silemedim şöyle dursun, sonra da o günüm ile bu günümü eleştirebileyim, aylar geçmiş sonuçta! 




18.01.2016
Az önce tarih çalışırken durduk yere gözyaşlarım süzüldü. Ah Selim ah baba ahını aldın, doğru düzgün hükümdarlık nedir göremeden göçüp gittin. Baba ahı tutar derler, ben de pek anlaşamam babamla aman ahını almayayım dikkat edeyim:) 
Şimdi yağmur yağsa ya... Hafif de gök gürüldese hani fena mı olur ? Kar yağmasın ama karı sevemiyorum ben. Sanırım yaz çocuğu olmamdan.. Yazı da sevmem orası ayrı. 
İçimdeki iyi insanın beni bırakmasından korkuyorum bu yüzden hep dua ediyorum Allah iyi insanlarla karşılaştırsın diye.... Kötülere kötüler kalsın bana ne... Bu bencilliğim beni yeterince iyi yapmaz değil mi? 
Geçen gün sinirlendiğinde beyaz leblebi ye dedim bir arkadaşıma... Sinirini hıncını tamamen ondan al kilo da yapmaz hem :) dudakları beyaz yapıyor ama 
Yatakta uzanıp elimi alnıma attım ve hayır kırışıklıklarla değil sivilcelerle karşılaştım ne bitmeyen bir ergenliğim varmış !
Çok yoruldum bu aralar; zora gelemediğim için olsa gerek çok da bocaladım. Şafak sayıyorum resmen bu zor günler geçsin diye ...  Sonra kendime kızıyorum, insanlar nelerle uğraşıyor sen en ufacık şeyde mızmızlanıyorsun diye. İşte o an kendi ağzıma terlikle vurasım bir kendine getiresim geliyor!
Üşengeçlikten iyice saldım kendimi. Saçlarım istediğim gibi neredeyse belime gelmek üzere fakat bakımsızlıktan resmen  Hagrid'in saçlarına döndü, kestirmeye de kıyamıyorum 
Allah'a şükür zor da olsa yolunda gidiyor her şey... Yorulmadan iyi günleri görmek haksızlık olur değil mi ? 
Boğazlarım tahriş olmuş; soğuk hava ve alerjinin etkisiyle... Bazen veremli gibi öksürük atağına takılıyorum. Hem benim aşı izim de yok, verem aşısı mıydı ki o? 
Hayat hiç kolay değilmiş; yaşadıkça öğreniyorum. Bu biraz da canımı yakıyor. Bazen geriye dönüp bakıyorum; o hataları o yanlış kararları Nasıl onaylamışım anlayamıyorum. İyi iyi diyorum ya kötülüğün kıyısından dönmüşüm.
Ağlamak istiyorum, hem de hıçkıra hıçkıra... Sebebim yok ya da var bilmiyorum. Sadece yarım saat kimse görmeden ağlamak istiyorum  sonra Nasıl olsa yine ben olacağım
Kendime, kendi sığ dünyamı oluşturdum. Bazen birilerinin de dahil olması gerektiğini düşünüyorum sonra huzurumun bozulmasından korkuyorum. Biri o sınırı aştığı zaman rahatsız olup araya duvarlar koyuyorum. Tuhaf bir şekilde yalnızlığımı seviyorum. 
Gülmeyi beceremiyorum, fotoğraflarda çok yapay çıkıyor gülümsemem... Acaba gülmeyi mi unuttum? 
Bazen, çoğu zaman kendimi intihara meyilli bir insan olarak düşünüyorum. Sonra kendimi intihar ederken düşünüp korkup vazgeçiyorum.
Günümüz

Babamla hala kusursuz anlaşıyorum desem yalan olur.İnatla her şey istediği gibi olsun, ben onun istediği kalıba gireyim istiyor.Bu yüzden arada bir tartışmalarımız devam ediyor.İyiliğimi istiyor biliyorum ama bazen, hatta çoğu zaman önüme set koyduğunu fark edemiyor, belki de etmek istemiyor.Birkaç yayın önce bu aralar ben yazımda demiştim ya; "Çocuğunu sanayiye gönderen baba gibiyim; çocuk da ben baba da" diye.Heh işte orada çocuğu şımartmaya çalışan, yarın öbür gün o gidince çocuğun zor durumda kalacağını hesaplamayan dedeler olur ya, işte o da babam :))



İyi olma takıntım var. Bana göre iyi şeyler yaptığımda dualarım kabul olur, kötü şeyler yaptığımda her şey ters gider.Bu yüzden bir eylemde bulunurken defalarca düşünürüm.Hala kusursuz iyi değilim, sanırım da olamam.Kusursuz iyi olan tanıdıklarım var; o kadar iyi düşünemem ben, her an akbabalara yem olabilecek gibiler ama kötü olmama gayretindeyim.En azından cehennemden kombinem olmasın :)


Hayat kolay değil hala, zor ama mutluyum eskine oranla.Bazen eskiyi düşünüp hüzünleniyorum, geç kalmış gibi hissediyorum; sıfırdan başlamak için.Ama geç başlamak hiç başlamamaktan iyidir değil mi?

Gülmeyi hala beceremiyorum, maskeliyorum kendimi.Çok mutlu olduğumu söyleyemeyeceğim ama eskiye oranla mutlu sayılabilirim.Aza kanaat etmesini, her istediğimin olmayacağını öğrendim artık :)  

"Bazen birilerinin de dahil olması gerektiğini düşünüyorum sonra huzurumun bozulmasından korkuyorum. Biri o sınırı aştığı zaman rahatsız olup araya duvarlar koyuyorum" değişmeyen kısım sadece bu kısım oldu herhalde :) 

İşte bende durumlar böyle! :)

8 yorum:

  1. Vayy resmen ben bizzat kendim yazmış gibi hissettim ama keşke böyle hissetmesek ne güzel olurdu belki de biz ve çevremizdekiler değişebilecek mi acaba bir gün neyse başka bir şey demiyorum eline yüreğine sağlık selamlar bir garip zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Zeynep, inşallah hayırlısı olacak hakkımızda yoksa ne biz ne de çevremizdekiler değişecek gibi durmuyor :)

      Sil
  2. sınırlarını aşmaya değer birileri karşına çıktığında kendiliğinden yıkılır o engeller. Gerçekten mutlu hissettiğinde doğal gülücüğün de sana geri gelecek, intihara gelince emin ol sen intihar etmezsin. O bambaşka bir şey, tamamen düşünme yetini kaybetmen lazım ki intihar edesin. Sen akıllı kuzum, düşününce korkuyorsan çok uzağındasın intiharın. Bu kadar hüzünlü düşünmemeye çalış, mizah kitapları oku, mizah sitelerine gir, benim yazılarımı oku, bak ne hüzün kalır, ne sıkıntı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisine göre oldukça iyiyim çok şükür, çok kapatmıştım kendimi şu sıralar eski ben olmaya başladım yine :)

      Sil
  3. Yeni tasarım güzel olmuş ama öncekine nasıl alışmışız be abla :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyordum onu ama çok depresif geliyordu.Bu daha iyi oldu renkli renkli :)

      Sil
  4. Hem yalnızlığı seviyorum hem de yanımda birileri olsun istiyorum böyle de dengesizim işte :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!