Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ağustos 26, 2016

Fakirliğinle rezil ettin bizi Sawako!

Sawako Kuronuma Cuma, Ağustos 26, 2016

Geçen gün arkadaşımla botoks yaptırmak için sözleştik.İşlem bittikten sonra da ihtiyaç amaçlı kotona girdik. Alacağımız tek ürün, siyah pantolon olduğu için hemencecik uygun beden siyah pantolonu alıp hızlıca kasaya gittik. Fakat ürünü bir türlü ödeyemedik. Çünkü bizden önceki müşteri, ya Suriyeli ya Iraklı ya da İranlı,tam anlamıyla mağazayı satın almıştı. Tam tamına 51 parça ve toplam 1747 TL tutarında... 


Ürünlerin geçmesi bir türlü bitmezken, biz oflamayı puflamayı sürdürürken,ödeme kuyruğu bedava ekmek kuyruğuna dönerken, dantelli transparan donlar birbiri ardına sırada bekleyen herkesin önünden süzülürken, satış danışmanlarından biri fısıldadı; "Kapalı gözüküyorlar ama senden benden açıklar" diye, diğer arkadaşı "Yaptıkları alışveriş benim maaşımdan fazla" diye mırıldandı. Arkadaşım da "Hayallerimdeki alışveriş!" deyip güldü. Sıra nihayet bize geldiğinde 50 TLlik pantolonun parasını ödeyip çıktık.  

Önceki müşterinin yanından geçerken arkadaşım; "Ya Sawako fakirliğinle utandırdın bizi, bizim ülkemizde bizden rahatlar!" dedi. Sonrasında aptal aptal gülüp Burger King ten ikili menü yemeye gittik, fakirlik kanımıza işlemiş :))

Not 1: Yine zenginin parası züğürdün çenesini yordu:))
Not 2: Botoksu yaptıran bendim ama sandığınız tarzda bir botoks değil.Botoks da sağlık amaçlı :) Birkaç gün geçsin tam etkisi görülünce yazacağım.Ne acılar çektim ne acılar :D

25 yorum:

  1. Geçmiş olsun :) kadın resmen yıllık alışverişi bir güne sığdırmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli gibi alışveriş yapıyorlar, tek tesellimiz ülke kazanıyor oluyor :)

      Sil
  2. Hahahhaha 😂😂😂 allah iyiligini versin. Senin anlatimin gercekten cok eglenceli.. Bi de gecmis olsun ne botoksu bu? Neyin var ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık amaçlı, tam etkileri gözüksün detaylıca yazacağım.Belli bir süreci var :)

      Sil
  3. Hahahaa 😂😂😂 allah iyiligini versin emi. anlatimin cok eglenceli ya. Dediklerin dogru.. Bu arada gecmis olsun. Neyin var niye botoks yaotirdin?

    YanıtlaSil
  4. Valla bunlar yüzünden ülkemizde mülteci olduk birde kapalı görünüp aslında en açıkdan bile açıklar valla birde bazıları açıklara nasıl laf sokuyor geçen yaz gittiğim kursdaki kadın hava çok sıcak dedi öbür dünyada açıklardan hakkımı alıcam diye devam etti yanındaki kadında benim için değil allah için kapanıyorsun senin bende hiç hakkın yok dedi sustu kaldı sözde müslümanlıkda müsrif günah ama en müsrif millet araplar birde arka sokaklarda her türlü günah işleniyor ve bildiklerini rağmen ses çıkarmıyorlar dini paravan olarak kullanmak bence günahların en büyüğü bu arada yazım tarzına bayılıyorum roman okur gibi okuyorum keşke bende senin gibi akıcı yazsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin günahı kendine, kendini günah bekçisi ilan edip muntazam müslüman olduğunu savunanlar var.Ne demişler; parayla imanın kimde olduğu belli olmaz ama para Araplardaymış ben anladım :D

      Sil
  5. Benim merak ettiğim onları nasıl ülkesine götürücek ? Herhalde ben çok uğraşsamda bir mağazadan o kadar parça bulamazdım her gördüğünü mü aldışar acep .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gideceklerini sanmıyorum, daha doğrusu birçoğu Sakarya'dan ev almış; hem de en güzel yerlerinden, paranın gücü işte! :)

      Sil
  6. Botoks oxuyanda mən də bir an düşündüm bu qız botokslara düşmədi gəncdir axı :D Sonra anladım son cumləylə ki bu botoks başqa botoksdur ;)) O turistlərdən bizdə də var, həm də bu il çoox oldular. Rahat ol :D

    YanıtlaSil
  7. Nice insanlarımız varmış önyargı ile yaklaşan.Herkes,hepsi aynı mı?Yine de görmeden konuşmayacağım ama açıkçası oradaki çalışanlara kızdım yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılık kıyafetleri çok itici olanlar var, aynı zamanda çok düzgün de...Ben oturup kıyafeti hakkında sorgulama yapmam ama bazıları öyle hal ve hareketlerde bulunuyor ki kendini kendi ülkende sığınmacı gibi hissediyorsun, onların da kızdıkları başka noktalar var :)

      Sil
  8. Zengin parası züğürdün çenesini yormaya devam edecek gibi görünüyor ne dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabisi :)) 50 lirayla 1747 TL arasındaki farkı görebilmek için matematiğinin iyi olmasına bile gerek yok, ben konuşmayım da kim konuşsun :))

      Sil
  9. Satış danışmanının beyinsizliği der susarım.İnsanlar kapalı diye evde de mi çarşaf giyecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya gelen kapalılar bizim bildiğimiz kapalılar gibi değil; kaşlar dövme, tırnaklar ojeli, bir ton makyaj.Ben oturup sorgulamam, beni ilgilendirmez ama insanlar Türkiye'de alışık olmadığı için tuhaf geliyor.Onun dışında satış danışmanının öyle konuşmasında, karşıdaki yabancının ona aşağılayıcı tavır ve bakışlarının da etkili olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  10. sawako blogunun eski şablonunu cok begenıyordum.Keşke değiştirmeseydın.bu cok yapay duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisinden çok sıkılmıştım :) Bu blog tamamen benim eserim, her bir noktasını kendim yaptım, arka planını bile, hiçbiri hazır değil.O yüzden en iyi şablonum bu oldu bence :)

      Sil
  11. Eskilerdenim seni buldum geldim yine ! ^^
    O kadar parçayı kendilerine almamış olmalarını umuyorum :D
    Bu arada botoks maceranı bekliyorum mutlaka! Hemencecik! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkilerini gösterecek süre tamamlasın detaylıca yazacağım :)) Hoş geldin bu arada! :)

      Sil
  12. Avukatlığına soyunuyorum. Zenginin malı biraz da benim çenemi yorsun :D Fakir bir Arap olsa o alış-verişi yapamaz zaten. Yüksek ihtimal zengin bir Araptır. Ve mülteci de değildir. Ayrıca evinde açık gezebilir eşi öyle istiyor olabilir. Son derece doğal. Satış danışmanı da bir acayip yaani :D Sonuç olarak FAKİRİZ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zenginler Aforizmikciğim :) Aynı zamanda içerisinde görgülü olanlar kadar görgüsüz olanlar da çok birçok satış danışmanına çok kaba davranıldığı için sevilmeme ihtimalleri de çok.Ayrıca çok da tuhaflar, çarşaflılar ama ellerinde ojeler,frenchler..Sadece gözleri görünüyor ama lensler takma kirpikler, gece makyajı kıvamında göz makyajları.. İlginçler, eleştirmek için demiyorum ama eleştirdim bile şu an fark ediyorum neyse bizi ilgilendirmez sonuç olarak çenemizi yordular! :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!