Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ağustos 04, 2016

Devil Lover / 2015

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 04, 2016



Sora, ortaya çıkış nedeni bilinmeyen özel güçlere sahiptir; nesnelere yerinden hareket ettirme gibi.Birçok insan için bir lütuf olan bu özel güç, Sora için dertten başka bir şey değildir, özel güçlerini kontrol edemez ve bu yüzden istemeden çevresine zarar vermeye başlar.Sora'nın özel güçlerinin olumsuz sonuçları yüzünden sürekli okul değiştirmesi kaçınılmaz olur.Bunun yanı sıra öz babası ondan nefret eder ve onu şeytan ilan eder.


Sora küçük yaşında, özel gücünün yan etkileri nedeniyle Japonya'ya bir araştırma merkezine götürülür.Amaçlarının Sora'yı iyileştirmek olduğunu iddia eden merkezin amaçları aslında hiç de o kadar masum değildir.Zavallı Sora annesine yeniden kavuşmak için yıllarca o araştırma merkezinde kalır; ne bir arkadaşı olur ne de aşk yaşadığı biri.



Sora, bir gün merkezde işlerin hiç de sandığı gibi gitmediğini anlar, aslında annesi defalarca onu görmeye gelmiş fakat Sora'nın bundan hiçbir haberi olmamıştır.Özel güçlerini artık kontrol eden Sora, araştırma merkezinden kaçıp ailesini bulmaya karar verir.Ailesini arama çabası sırasında Pie adında bir kızla kaza sonucu tanışır.Pie, onun hem ilk gerçek arkadaşı hem de ilk aşkı olacaktır.Peki durumlar Pie cephesinde nasıl sonuçlanacaktır?Araştırma merkezinin tam olarak amacı nedir? Sora ailesine ulaşabilecek midir?



Dizi fantastik ve romantik-komedi türündeydi.İlk bölümlerde fantastik unsurlar güçlü olsa da ortalarda romantik komedi daha çok öne çıkıyordu.Normalde fantastik türde dizi, film sevmeyen ben diziyi oldukça beğendim.Yalnızca Sora karakterini oynayan çocuğu sevemedim, asıl karakter olmasına rağmen fazla küçük duruyordu, hareketleri de fazlasıyla çocuksuydu; hani yan karakterler çok daha göz alıcıydı :) Diziyi tavsiye ederim, izleyin :)



4 yorum:

  1. aa bu dizi bitti mi? ben çok merak ediyorum. bu çocuk benim en çok -hatta aslında tek- sevdiğim tayandlı aktör Mike D'Angelo'nun abisi Golf Pichaya. Mutlaka izlicem haber verdiğin için çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoktan bitmiş :) Ben çok tanımıyorum bu ülkenin oyuncularını ama dizi çok iyi beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  2. Demek bitti bu dizi izliycektim ama bir türlü fırsat olmadı bittiğine göre izleme zamanı gelmiş demektir. Seninle çoğu zevkimiz uyuşuyor zaten. Ben fantastik türünü severim. O yüzden seveceğimi düşünüyorum :).

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!