Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ağustos 30, 2016

Belki de bu benim zaferimdir, kim bilir?

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 30, 2016



Ben ben değilim artık! Yani eski ben  değilim. 

Törpülendim, egomu hayatımın arka planına atmayı becerdim! Zor oldu, hem de beklediğimden çok daha zor. Hani bu adımı atarken de emin miyim diye düşünmeden edemedim. Çünkü ben içimde mükemmeldim, kimse beni zayıf görmemeliydi. Kim zayıf görünmek isterdi ki?


Ama insandım ben, benim de zayıf olmam normaldi. Başkalarının ne düşündüğü neden bu kadar  önemliydi ki? 

Mutsuzluklarım hakkında düşündüm, sevmediğim bir hal alan karakterimin de. Kötü mü oluyordum yoksa ben ?İyi bir insan olmalıydım ben; benim karşıma çıkmasını dilediğim insanlar gibi... 

Dünya iyi insanlar hatrına dönüyorsa onlardan biri de ben olmalıydım ama köreldi kalbim tanıyamadım kendimi.
Dualarım kabul olmaz oldu, halbuki çabucak gerçekleşirdi. Yoksa küstürmüş müydüm en değerliyi.

O ben, ben değildim ki olmamalıydım da!

Kendim için yaşıyorum artık. Kimsenin ne düşündüğünü umursamadan kendi hayatım için çabalıyorum. Sıfırlardım her şeyi; kızgınlığımı, kinimi, en çok da egomu. Bir de böyle deneyelim hayatı; mutluluk içimizdeyse şayet belki de buluruz.Belki de bu benim zaferimdir, kim bilir?

Unutmadan, Zafer bayramımız kutlu olsun!

10 yorum:

  1. Çıktığın yolda muvaffak olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Dualarınız kabul olmuyor değil de,daha da iyisi olacağı için sizi zaman buna hazırlıyor olabilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyledir de mükafat büyük olur :)

      Sil
  3. Bir insan kendi, kendine iyilik yapabiliyorsa nirvanaya ulaşmıştır gözümde.
    Kendini geri plana atıyormuş gibi zannedip aslında kendin için bir şeyler yapıyorsun en güzeli bu bence.
    Hayat sana en güzel kapıları açsın arkadaşım :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim :* İnşallah hepimiz için olur bu güzel dileğin;)

      Sil
  4. Yorumlarım neden yayınlanmıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları müsait oldukça yayınlayıp cevap veriyorum o yüzden :)

      Sil
  5. Kendinin farkına varmak ve kendin için bir şeyler yapmanın çok önemli olduğunu düşünürüm bu yüzden de kendin için çabalamanı ve böyle bir karar verdiğini görünce garip bir şekilde mutlu oldum.Açıkçası buraya tesadüfen geldim bir gece vakti ve senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum ama nedense canım sana bir şeyler yazmak istedi.Sanırım bunda kısa zaman önce en yakın arkadaşım olarak gördüğüm ama aslında hiçte öyle olmadığını anladığım insanın bana burada bahsettiğin şeyleri söyleyerek benimle görüşmeyi kesmesinin çok büyük bir etkisi var.Bana "Başkalarını üzmemek için egonu törpüle." demişti.Ben bunu çok düşündüm ve yavaş yavaş değişmeye başladım aynı senin gibi egomu törpülüyorum.Ama asıl olay şu ki ben kendimi düzelttikçe o yavaş yavaş kendini kaybediyor.Umarım eski haline geri döner ve biz konuşmasak da geri dönülemeyecek şekilde arkadaşlığımızı yaralasak da o hayatına güzel bir insan olarak devam eder.
    Büyük bir ihtimalle bunu gördüğünde şaşıracaksın,belki de bütün bunları buraya niye yazmış ki diyeceksin ama bu gece vaktinde senin gibi birini kesfetmekten çok mutlu olduğumu bilmeni isterim.Yolum buraya tekrar düşer mi bilemiyorum ama hayatında her zaman mutlu olmanı diliyorum.Umarım bu kadar gereksiz konuştuğum için bana kızmazsın.Kendine iyi bak Sawako!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkür ederim :) Sonrasında ise egomuzu törpülerken verdiğimiz tavizler karşı tarafın egosunu şişirebilir.Onun için bu dengeyi tutmaya çalışmak gerekiyor ki karşımızdaki de bizi kırmasın.Yoksa bu durum kısır döngüye dönüşüp böyle devam eder.Hani kendimizde bir şeyleri düzeltirken karşıdakine de "bana böyle davranamazsın" sinyalini bir şekilde vermek lazım.Yoksa kırılan taraf biz oluruz :) Yine beklerim, gelmezsen de kendine çok iyi bak ve asla kendine olan özsaygını kaybetme ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!