Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Temmuz 03, 2016

Watsons & Gratis Bayram İndirimi Alışverişim

Sawako Kuronuma Pazar, Temmuz 03, 2016
Merhabalar! :)


Bayram nedeniyle her yerde indirim furyası başladı.Aslında bakarsanız ben de bu furyayı bekleyenlerden biriydim.Beklemek zorundaydım bir kere, 51 TL lik parfüm indirim zamanı 31 TL'ye satılınca bir de eski fiyattan almışsam kendimi salak gibi hissediyordum.Aslında bakarsanız ben Gratis & Watsons indirimlerini çok sağlıklı bulan biri değilim.Bunu şöyle bir örnekle anlatayım; zamanında Watsonstan aldığım su bazlı Garnier kremi, 13 ya da 16 tl di tam hatırlamıyorum, indirimsiz fiyatıyla Migrosta 9 TL'ye görmüş, indirimde 5 TL'ye görünce de sinir olmuştum.Ve o kremim bitti ben almadığım stoklamadığım için pişmanım.Neyse konumuz indirimlerin sağlıklı olup olması değil benim neler aldığım :)

Erkek kardeşimle geçen hafta Watsons'a girdiğimizde Privacy'nin bu parfümünü çok beğendik.Aslında o alma taraftarı olsa da ben 1 haftaya bayram indirimi başlar o zaman alırsın deyip aldırmamıştım ki iyi ki aldırmamışım.51 TL'den 31 TL'ye düşmüş parfüm :) Ben de erkek kardeşime, babama bir de kendime fırsattan istifade parfümü aldım.Yalnız sabahın erken saatlerinde gitmeme rağmen, dükkanda benden başka müşteri yoktu, indirimdeki parfümler sadece ikişer adetti.Onları da ben aldım ve bitti.Hani indirim var ya birkaç ürünü indirimli yapıp sonra bitti diyorlar.Neyse hem alıp hem eleştiririm :) Kendimize parfüm alırken anneme de deodrant aldım, sanırım onda indirim yoktu varsa bile bir iki lira gibi bir şeydi :)



Yaz geldi malum, her yaz kaplıcalara gitmekten bahseden babam bu sene aksiyon yapıp Marmaris'e gitmeye karar verdi.Ben de hazır indirimi bulmuşken güneş kremi alayım da bir dertten daha kurtulayım dedim.Sebamed'in 50 faktör güneş losyonunu aldım, kremi maalesef kalmamıştı.Sanırım fiyatı 40larda bir şeydi.Bu arada güneş kremi ve güneş losyonu arasındaki farkı bilen bana da söylesin :) Normalde Missha'nın 42 faktör bb kremini kullanıyorum fakat bazı makalelerde ek olarak güneş kremi sürmemizin daha doğru olacağını okudum.Hazır alışverişime uygun fiyata gelen Pure Beauty'nin 50 faktör güneş kremini aldım.Normalde fiyatı 40 TL'di bana 20 TL'ye geldi :) Bu tür ıvır zıvırları alıp Watsons'a elveda dedim.Aslında Max Factor'ün çok beğendiğim ruju vardı, 745 numaralı ama kalmamıştı.Sinir oldum :(



Daha sonra koşa koşa Gratis'e gittim, biraz da annemi çekiştirdim.Watsonsa yatırdığım paralardan sonra aklımda sadece The Balmın Bahama Mama allığı vardı.Doğru düzgün makyaj yapmayan ben, zamanında testerına bakıp onla aşk yaşamıştım.Küçücük şeye 51 TL vermek sinirimi bozuyordu, indirimi buldum 31 TL verdim ama yine sinirim bozuldu.Hep makyaj bloglarının reklamları yüzünden The Balmın fiyatları birden uçtu.Neyse artık o benim, açmadım, kullanmadım ama benim!Watsonstaki durumun aynısı Gratiste de geçerliydi, sabahın körü tek müşteri ben varım ve sadece 1 adet Bahama Mama var.Allah aşkına indirim yapıyorsunuz ürün yok ortada :)

Aslında aklımda fondöten fırçası almak yoktu.Şu an için yoktu yani, önceden almayı istemiş indirimi tutturamamıştım.Hazır indirimi görünce 21 TL de ona verdim.



Aslında daha alacak çok ihtiyacım vardı; rimelim bitmek üzere, makyajımı bebek şampuanı ile temizliyorum o da neredeyse dibi görecek, su bazlı garnier kremim bitti şu anlık alovera jelimle idare ediyorum.Neyse artık onları da başka indirimlere saklıyorum.Bu arada Sakarya'da Migroslarda kozmetik reyonu yok, isyanlardayım!Millet ucuza ürünleri kapatırken biz hala Gratis Watsons bazen de Tshop peşinde koşuyoruz :)


8 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullanın :) Benim de fondöten fırçası almam lazım hazır indirim varken bakayım :))

    YanıtlaSil
  2. Bende dün avmye gittim , gitmez olaydım indirimler nedeniyle adım atılmıyordu. Gratise gitmek için gittik ama kalabalıktan dolayı giremedim bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle günlerde mağaza açılır açılmaz gideceksin yoksa ne mağazaya girebilirsin ne de alacaklarını bulabilirsin.Zaten indirim diye maksimum iki üç ürün koyuyorlar, onlar da ilk saatlerde bitiyor :)

      Sil
  3. Makyaj blogları yüzünden ne çektik be Sawako daha bugün Beauty Blender muadili bir ürün aldım sırf meraktan. Beauty Blender'ın orjinaline o kadar para vermek istemedim :). Sonuçta fondöten kullanmıyorum bb krem kullanıyorum ama denemezsem içimde kalırdı bende aldım görünce. BB krem sürerim artık onunla :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük konuşmayım ama bir süngere o kadar para veremem.Elimle sürerim daha iyi! Çok güzel muadili var zaten o süngerlerin, ben de birkaç ay önce kore markası bir sünger aldım, aslında burada çok daha güzel ve ucuz süngerler varmış :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!