Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 27, 2016

Shein siparişi #7

Sawako Kuronuma Çarşamba, Temmuz 27, 2016


Zaten bozuk olan klavyem iyice bozulunca bilgisayar başına geçmek işkence gibi bir hal almaya başladı.Önceden birkaç harf basmazken şimdi basan harfler bir elin parmağını geçmiyor maalesef :/ Babamın bulduğu dahiyane çözüme kaldım yine; laptop üzeri ek klavye :)) 




Aslında bu siparişi Marmaris'e gitmeden önce yapmıştım, planlarıma göre Marmaris'e gitmeden 
gelecek ben de hem rahat edebileceğim bir elbise giyecek hem de kuzenime hediye almış olacaktım ama bu sefer ona özel olacaktı :) Her alışveriş yazımda aldıklarımın bir kısmının kuzenime gittiğini görürsünüz; çok severim kendisini, o benim için olmayan kız kardeşim gibidir.Neyse çok duygusallığa girmeyelim :) Kuzenim için bu beyaz yırtık pantolonu seçmiştim, bedenini S seçecekken ne olur ne olmaz diye M olarak değiştirdim.En kötü ihtimal yanlardan daraltır dedim ki iyi ki M seçmişim.Pantolon zoraki modeli komşu kızı 34 beden ve pantolon cuk diye oturdu.Bir tek önünde duran potluğu sevmedim,umarım kuzenime öyle durmaz.



Kendime de bu çizgili elbiseyi seçmiştim.Denize gittiğimde rahatça gezebileceğim uzunca bir modeldi.Hala öyle bir model ama bizim tatil bitti işte.Neyse artık bir aksilik olmazsa haftaya havuza gidiyorum, az buçuk yüzme öğreneyim diye.Artık havuza giderken üzerimi rahatça değiştirebileceğin bir elbise olacak kendileri :) Konu mankeni yine komşu kızı, onun üzerine bir tık bol geldi, benim üzerime tam oldu. 36 bedenim bu arada ve hala 34 olamadım! :) 


1 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!