Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 20, 2016

Romwe siparişi #8

Sawako Kuronuma Çarşamba, Temmuz 20, 2016

Selam gençler! Tatile gitmeden önce gelen Romwe alışverişimin yazısı maalesef bugüne kadar ertelendi.Bunun en büyük sebebi de kıyafetlerin bana kısa gelip yine Marmaristeki şanslı kuzenime gidecek olmasıydı :) Hazır tatilde Marmaris'e gidecekken, Marmaris'te hem onun üzerinde çeker hem yayınlarım dedim ama sıcak, arı sokması, ülke gündemi derken  yayın günü bu gün oldu.Hayırlısı :)





Öncelikle benim üzerime uyan tek tuniğimle,sitede elbise ama bana bildiğiniz tunik oldu, başlamak istiyorum.Ben bu tarz, fakir kollu, etnik desenli çok da uzun olmayacak şekilde uzun tunikleri seviyorum.Beden boyum uzun olduğu için uzun kıyafetlerle daha rahat ediyorum.Bu tuniği ilk gördüğümde, bu bana kaç beden büyük gelir, ben bunu nasıl giyeceğim, ancak teyzeme olur dediğim doğrudur.Giydiğimde ise omuz ve kolları oturdu, yalnız aşağıya doğru amaçsızca açılan kıvamı var, hani tam hamile üstü gibi :)) Tarzını beğendiğim için bir gün terziye götürüp yanlarından daralttırmayı düşünüyorum.Yoksa geleceğe yatırım yapmak gibi bir planım yok :D 




Kimono aşkımı artık tekrar tekrar anlatmayacağım ama akılsız başımı dağlara taşlara vuracağım! Ya her seferinde beden boyum uzun deyip inatla kısa şeyler seçmeme ne denmeli!Kimonoyu üzerime denediğimde resmen düdük gibi kaldı:( Yalnız benim sitede seçtiğim kimonoyla gönderilen kimono arasında alaka yok, ben de bu kadar koyu renk seçmezdim demiştim kendi kendime,sonradan fark ettim farklı olduğunu... Neyse yine gideceği yer kuzenim oldu, güle güle giysin :)



Son olarak, hazır Marmaris'e gidiyorum bir elbise alayım orada gezerken giyerim dedim.Ama sadece demişim!Yukarıda elbisenin kuzenim üzerinde duruşunu görüyorsunuz, kendisi benden 5 cm kısa, elbise bana oldukça kısa geleceğinden ben de o kadar kısa şeyler giymediğimden gittiği yer yine kuzenim oldu.Kendisi elbiseyi plaja giderken kullanacakmış, güle güle kullansın ben de yine bir kıyafetime elveda diyeyim.Oysaki sitedeki resimde diz üstü duruyordu.Demekki neymiş resme kanmayacakmışız! Neyseki hediye alma derdinden kurtulmuş oldum, kuzenim hediyelerini beğendi :) 

Sanırım benim bahtsız bedevi olmam en çok ona yarıyor, ne dersiniz? :)

16 yorum:

  1. Keşke yazan ölçülere baksaymışsınız ama aynı hatayı ben de kaç kez yaptım? Bİr şey sorabilir miyim? Ödemeler için paypal mı gerekiyor? MAlum paypal Türkiye'den çekildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak bakıyorum, aslında ölçtüm diye de hatırlıyorum ama sonuç bu oldu :)

      Sil
  2. Memleketteki gelişmelerden haberdar değilsiniz sanırım, biz de ülkedeki darbe girişiminin etkileri ve içine girdiğimiz ciddi süreç nedeniyle yazı yayımlamıyorsunuz diye düşünmüştük. Size iyi tatiller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yorumları bekletip yayınlarım ama senin bu saçma sapan yorumun için öncelik tanıyıp yayınlama gereği duydum.Öncelikle ben de düşündüğümü gerek şahsi facebook adresimden gerekse blogumun diğer sosyal medya araçlarından yayınladım.Allah'a şükür ülkenin ne durumda olduğundan haberim var.Hani merak ediyorsundur diye söyleyeyim tatilim darbenin olduğu gün bitti, o gün yoldaydık ha bitmese tatil paylaşımları yapsam bile bunu sorgulamak sana düşmez.İnsanlar fikirlerini paylaşmıyor diye vatan haini ya da ocu bucu olmaz.Pardon da siz kaç kişisiniz? Ben akil adam ya da siyasetçi miyim de benim ne yapıp yapmadığıma bakıyorsunuz!Darbe bastırıldıktan sonra herkes kendi yaşamına, işine uğraşına geri döndü.Ben blog yazıyorum bunu eleştiriyorsun da sen de oturup evinde blogumu açıp okuyorsun ki bu yorumu yaptın.Eleştirmeye kendinden başla o zaman!

      Sil
    2. Çok haklısınız sawako hanım , sosyal medya hesaplarından paylaşınca ne oluyor hiç anlamıyorum

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar bayıldım :D

    YanıtlaSil
  4. Baştaki tuniği beğendim ben de. Yazılarınız da oldukça sıcak. Takibe aldım izninizle. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Ya birşey sormak istiyorum ben sana.
    Kore'den bakım ürünü falan getirtmek istiyorum ama bizim gümrüklerde sıkıntı çıkıyormuş galiba o yüzden alırken satıcıya not düşmem gerekiyormuş fakat ingilizcem o kadar da iyi değil:D
    Acaba bu konuda yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gift yazmasını iste, en basit şekilde "Can you write gift on the package" yazsan yeterli olacaktır ama bazen onu bile yazdığında gümrüğe takılıyor.Onun için alışveriş yaptığın sitenin ilgili olmasına dikkat et ;)

      Sil
  6. Sitedeki kimono ile sana gelen arasında tek bir benzerlik göremedim. İnternet alışverişinin kötü yanları :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!