Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Temmuz 28, 2016

Prince of Wolf / 2016

Sawako Kuronuma Perşembe, Temmuz 28, 2016



Du Zhe Ming, ailesi ile gittiği bir kamp sırasında kaybolmuştur.Daha doğrusu amcası yeğenini ormanda kaybetme bahanesiyle terk etmiştir.Annesi ve dedesi ne kadar uğraşsa da hava koşullarının kötü olması nedeniyle Du Zhe Ming i bulamazlar.Sonrasında kanlı mendili bulununca da öldüğünü düşünürler.




Du Zhe Ming, amcası tarafından terk edildikten kısa süre sonra etrafı kurtlarla çevrilir.Yaralı dişi bir kurda yardım ettikten sonra kurtlar tarafından kabul görür.Du Zhe Ming, ailesinin onu bilinçli olarak terk ettiği düşüncesiyle bir daha insan içine çıkmaz.

Yıllar sonra Mimi adında genç bir kız Kurt dağının resmini çekmek için çıkar, kısa bir sürede de asıl erkek karakterimiz Du Zhe Ming ile tanışır.Asıl kızımız Mimi, Du Zhe Ming ilk insan arkadaşıdır, aynı zamanda da ilk aşkı.Peki bundan sonra ne olacaktır?



Diziyi çevrilen iki bölümüyle izledim ve izlediğim kadarı mantık hataları yüzünden sinir olmama yetti.Hani bu senaryoyu yazan kişi bu hataları görmedi de yönetmen falan da mı fark etmedi.Öncelikle asıl erkek karakterimizi, çocukken kaybolduğunda annesinin gelmemesi üzüyor ama hiç normal çocuklar gibi insanların yanına gidip ben annemi kaybettim demiyor, ormanın içinde börtü böceği geç kurtlarla kalmayı tercih ediyor.Böyle de duygusal çocuk!Hadi tercih etsin anlamayı deneyeyim!Kurtlarla büyüyor ve konuşmayı hiç unutmuyor.Radyo kullanmasını biliyor ama ramen ve çikolatayı bilmiyor.Kolunda bacağında bir iki yara izi ormanda büyümüş olmayı kanıtlamaya çalışırken, altı siyah üstü açık kahvemsi boyalı saçlar bizim burada amacımız ne diye isyan ediyorlar.Hadi bunları da geçelim! Kurtlarla büyümenin yan etkisi mi ya da aileden gelen olağanüstü yetenek midir bilmem, avcılar geldiğinde gözleri mavi renk oluyor ve vahşileşiyor; Çin malı kurt adam gibi, malzemeden çalınmış, ucuz yollu efekt sorunu olmadan sadece gözleri renklendir bitsin! Asıl kızımız da ayrı bir manyak; ormanda sıradan bir adam görse korkması gerekirken ormanda kurtlar tarafından büyütüldüğünü iddia eden bir adam görüp hemen duruma adapte oluyor.Korkusuz ve soğukkanlı ruh hali, arkadaşları onu bulmaya geldiğinde yok oluyor ve asıl erkek karakterimiz dövülürken kesik kesik cevap veriyor.Olayı dramatikleştireceğiz derken çok kasmışlar anlayacağınız. Sevmedim bu diziyi, başlangıcı berbattı.Büyük ihtimal sonradan romantik komedi sahneleriyle toparlamaya çalışırlar ama ben başta oturtamadığım senaryoları çekici bulamıyorum. Siz yine de merak ediyorsanız bir göz atın derim, ben beğenmesem bile imdb puanı oldukça yüksek:)

12 yorum:

  1. Başlıktaki resmi görünce tepkim "vaay kurtlu murtlu güzel bir şey çıkacak" olmuştu da okuyunca hayal kırıklığının zirvelerini yaşadım. Üzdün beni Sawako!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama merak ediyorsan bi bak istersen, zevkler ve renkler tartışılmaz :))

      Sil
  2. Bana a werewolf boy (kurt çocuk) filmini hatırlattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmi şu an hatırlayamadım, o yüzden yorum yapamayacağım :)

      Sil
  3. Yapıyorlar bazen böyle saçmalıklar ama merak etmedim de diyemem. Belki bir gün çok boş kalırsam bir bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenirsen yorum yaz da tartışalım üzerine :)

      Sil
  4. Sen anlatmaya başladığında bile bana çekici gelmemişti sen de sevmedim deyince tamam dedim ama imdb puanı yüksek mi? Hmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet imdb yüksek ama çocuk yakışıklı olduğu için olabilir bu :))

      Sil
  5. Ben izledim diziyi ve gayet seviyorum da bence izleyin :)

    YanıtlaSil
  6. Dizide mantık hataları ve yapmacık sahneler olduğu doğru ama hemen her çin ya da tayland dizisinde falan bence oluyor izlediğim bir çok çin dizisinde hiç komik olmayan yerlere gülündüğü falan oluyor yani bence bu kadar beğenilmeyecek bir şey de değil ben hoş buldum diziyi eğlenmek için izliyorsaniz izleyin derim bu amaçla izlemiyorsaniz da gidin polisiye falan izleyip suçlulari yakalayin ne diyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümlerden mantık hataları olunca ısınamıyorum ben.Tabi herkes benim gibi düşümek zorunda değil, beğenenler olduğu gibi beğenmeyenler de olacaktır :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!