Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Temmuz 01, 2016

Full House thai / 2014

Sawako Kuronuma Cuma, Temmuz 01, 2016


Asıl kızımız Om-Em'in en büyük hayali yazar olmaktır.Hayalini gerçekleştirme uğruna sabah akşam ablasıyla birlikte yaşadığı babasından miras kalan evde çalışmaktadır.


Om-Em'in ablası, sevgilisinden hamile kalır, tam da sevgilisi işten atılmışken.Sevgilisi olan kılkuyruk (ona uyuz olduğum için böyle hitap edeceğim) Full House 'u satmayı teklif eder.Yalnız ortada Om-Em, gibi büyük bir engel vardır.Kılkuyruk buna da çözüm bulur; Om-Em'i Kore'ye tatile gönderecek ve bu sürede evi satışa çıkaracaklardır.





Asıl kızımız Om-Em, her şeyden habersiz balıklama gezi teklifine atılır.Uçağa bindiğinde yanına genç bir adam oturur, asıl kızımız bir süre sonra onun ünlü biri olduğunu hatırlar fakat Mike yerine partnerinin ismini söyler, bu da yetmezmiş gibi cam kenarına oturan Mike'ı sürekli rahatsız eder.Asıl kızımızdan illahlah eden Mike, yerini kurtulmak için Om-Em'e verir.Fakat bizim asıl kızımız yine uslu durmaz ikram edilen şarapları içip içip Mike'ın üzerine kusar.




Asıl kızımız Om-Em, bütün rezilliklerinden sonra uçakta uyuyakalır.Uyandığında uçakta tek başınadır.Geride Mike'ın bıraktığı gömleği de alıp oteline doğru yol alır.Oteldeki iki günü çok güzel geçmiş, Kore'de merak ettiği bir çok yeri gezmiş hatta kendine Taylandlı bir arkadaş bile edinmiştir.Fakat iki günün sonunda büyük bir problem yaşar; 5 gün sandığı tatilinin aslında iki gün olarak ayırtıldığını öğrenir, kız kardeşini aradığında ise ona ulaşamaz.




Asıl kızımız Om-Em'in, Kore'de tanıdığı tek arkadaşının da Tayland'a dönmesi üzerine yardım isteyeceği tek kişi kalmıştır; üzerine kustuğu Mike :) Mike ilk başta yardım etmeyi kabul etmez, fakat asıl kızımızın senaryoları üzerine yardım etmek zorunda kalır.


Asıl kızımız, Tayland'a döndüğünde evinin çoktan satıldığını öğrenir.Dışarıda beş parasız, kimsesiz kalmıştır.Gizli gizli eski evinde yani Full House'da kalır fakat bir gün yeni sahibine yakalanır.Evin yeni sahibi asıl kızımızın üzerine kustuğu Mike'dan başkası değildir:)




Dizi Kore yapımı Full House'un Tayland versiyonu :) Benim için Kore versiyonu çok önemlidir, Kore dizilerini yeni yeni keşfettiğim sıralarda izlemiştim.Tayland versiyonu konunun kemik noktaları aynı olmasına rağmen işleyiş ve bölümler olarak tamamen farklı, hani iki versiyonu karşılaştırayım diyorum ama karşılaştıramıyorum.Kore versiyonu daha komik daha eğlenceliydi, Tayland versiyonu ise daha gerçekçi ve daha kapsamlıydı.Hangisini daha çok beğendin derseniz, ikisinden de ayrı ayrı keyif aldım.Zaten Taylandlıların yaptığı versiyonlar, şu ana kadar izlediklerim için söylüyorum, çok iyi oluyor.Birçok kişi aslına bağlı kalmayıp değiştirilen senaryoları eleştirse bile ben daha keyifli buluyorum.Aynı konuyu farklı oyuncularla izlesem ne olacak, izlemesem ne olacak değil mi?Sonuç, gidişat hep aynı!Ama Tayland da hem sonuç hem de gidişat çok farklı.Önceden seslerine katlanamadığım için Tayland yapımlarından uzak dursam da şu sıralar fazlasıyla sevdiğim söylenebilir.Ama hala değişmeyen bir fikrim var; dillerini öğrenmek hala istemiyorum, çok itici geliyor :)



Şimdi size bir şey itiraf etmek istiyorum, buradan sonrasını midesi hassas olanlar okumasın.Kusup orucunuzu bozarsanız benim hiçbir suçum yok ona göre :) Yok ben merak ederim, miğdem hassas ama okumak istiyorum diyorsanız, siz bilirsiniz :)



Ben aç olduğumda yemek ayırt eden bir insan değilim, biraz da pis boğazım ama emin olun bu kadar pis boğaz olduğumu ben bile bilmiyordum.İftarda az yiyen sahurda hiçbir şey yemeyen ben Mike tavuk ayağı yerken deli gibi onu yemek istedim.Mike, o kadar iştahlı yiyordu ki tadını bile tahmin edemediğim o şeyi yemek istedim.Hani birden biri karşıma o an çıkıp,oruçsuz olduğumu düşünün, al tadına bak dese deneyebilirdim! Şu an mı ne düşünüyorum? Açken ben, ben değilim, yoksa bu miğdesizliğin açıklaması olamaz :))



8 yorum:

  1. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, baya geç oldu ama size de iyi bayramlar! :)

      Sil
  2. Kore versiyonunu çoooook sevmiştim hiç tayland yapımı dizi izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu versiyonu da çok iyiydi, adamlar birebir taklit etmeyip yeni bir dizi oluşturmuşlar :)

      Sil
  3. İNANAMIYORUM! YALNIZ DEĞİLMİŞİM!! Ben de bunu izlediğimde oruçluydum ve canım tavuk ayağı denemek istedi! O böyle tadına vara vara, iştahlı iştahlı yedikçe tadını merak ettim. Bir ara beraber tavuk ayağı mı yesek ne yapsak?
    Not: bu bir çıkma teklifi değildir.
    Dip not: Ben demiştim zaten oruçluyken bebek maması bile canım çekiyor diye.
    Daha da dip not: Başrol kız oyuncu kısa olmasına rağmen çok tatlı değil mi? Google'a adını yazınca ilk çıkan 'boyu' oldu çok güldüm.
    Yerin en dibi not: O Kore'de ilk tanıştığı Taylandlı adam çok sempatikti bence. Çok sevdim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok şu an tokum, onu çok aç olduğumda ancak yiyebilirim!Kahkaha atmaktan notlarına cevap veremiyorum:D Allah da seni güldürsün :))

      Sil
  4. Ah bence o miğdesizliğin açıklaması olabilir. Biz eski evimizde otururken (on yıl önce) tavuğu canlı alırdık babam keserdi ve tavuğun ayaklarını da yerdik hatta abimle tavuk ayağı üzerine tartışmaya girdiğimizi bile hatırlıyorum :). Çok lezzetliydi ve severek yerdim şimdi olsa yine yerim ama artık tavuk ayağı bulabileceğimi sanmıyorum :). Bu dizi ilk çin dizim ve sesini kısıp izlemiştim o zamanlar tabi şimdi böyle bir şeye ihtiyaç duymuyorum. Çok seviğim bir dizi kendisi çok da eğlenceliydi. İzlemeyen varsa izlesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim köyde dedem falan keserdi ama hiç ayak konusu gündeme gelmemişti.Bizim evde daha büyük balıklar yeni yeni kafalarıyla pişmeye başladı, annemin miğdesi çok hassas babama çekmişim ben :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!