Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Temmuz 09, 2016

Bahtsız bedevi = Sawako!

Sawako Kuronuma Cumartesi, Temmuz 09, 2016




Herkesin bayramı mübarek olsun gençler :) Marmaris'ten sevgilerle diye, bol nispet içeren resimler paylaşabilirdim bu postumda ama paylaşmayacağım daha doğrusu paylaşamayacağım!


Bahtsız bedevilik seviyemden daha önce size bahsetmiş miydim? Bilmeyenler için şöyle abartılı bir örnek vereyim; uçak düşecek olsa yeryüzünde de 1000 tane insan olsa gelir benim başımın üzerine düşer! 




Daha bir buçuk ay önce memlekete gitmeden bir gün önce dudağımda uçuk çıktığını biliyor musunuz? Peki bu uçuğun kocaman olan dudaklarımı şişirip daha da kocaman yaptığını? Yıllar sonra memlekete gidip herkesin dudağına ne oldu öyle diye acıyan bakışlarını? Haberiniz yok dayak yiyorum diye çığlık atasım gelmişti o vakitlerde! Allahtan doktorun verdiği kremle 1 haftada uçuk geçti, 1 hafta sonunda da bizde eve döndük; anlayacağınız herkes beni kocaman şişmiş ve iltihaplanmış dudaklarımla hatırlayacak :') 




Yıllarca yaz aylarının kavurucu sıcaklarında kaplıcaya gitmek gibi orijinal fikirleri olan babam bu sene bir çılgınlık yapıp Marmaris'e gidelim dedi, tabi bunda bizim ailece babama söylenmemizin etkisi de var neyse konumuz o değil :) Marmaris'e gelindi, delice gezme planları yapıldı. Denizde ilk gün yabani arı o kadar insanın içinden gelip beni seçti ve ayak parmağımdan soktu! İlk gün hafif sızlayan ayağım ikinci gün kocaman şişti, herkesin normal yarına geçer demesi üzerine topallayaraktan evde oturdum.




Üçüncü gün ayağım daha da şişip parmağım morarmaya başlayınca ağlayacak kıvama geldim. Aklımdan geçenler korkunçtu; ya parmağım kangren olursa ya parmağım kesilirse, nasıl dengede duracaktım ben? Aptal ben o deniz ayakkabılarından almalıydım, şimdi onun yüzünden parmağımı kaybedebilirdim! Tamam abartmış olabilirim ama cool takılan ailem de hafif korkup acile gitmemi söyledi.Acilde bir alerji iğnesi yapıldı; akşamına şişlik dindi ve morluk azaldı. Şimdi bol filtre ile çekilmiş ayağım bu durumda :') Üzülmeyin artık iyileştim sayılır, her an Marmaris'ten manzara resimleri paylaşabilirim:))

Bilmeyenler için instagram hesabım @koregunluklerim

10 yorum:

  1. Ah ah nasıl da tatiline denk gelmiş. ಠ_ಠ Geçmiş olsun. Ama hala bol bol gezip acısını çıkarma şansın var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti çok şükür, ancak acile gidip iğne yedikten sonra :)) Gezdim ondan sonra da :D

      Sil
  2. Benim Myna'yı da otobüste sokmuştu arı, kolundan. Biz hemen o akşam gitti acile, bu kadar kötü olmadıydı. Neyse bir musibet bin belayı defeder diyelim. Çok Çok ÇOK ÇOOOK geçmiş olsun şekerim, güzel tatil fotoları da bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten ilk saatlerden gitseydik hiçbir şey olmayacaktı.Soktuktan sonra bir şey yok diye durduk gün durdukça şişmeye başladı, parmakta başlayan şişlik ayağıma yayıldı; en son ayağımın yarısı şişmişti.Acile gittik bitti, boşuna işkence çekmişim :)

      Sil
  3. Bayramdan üç dört gün önce yüzümde sivilce, bir iki gün önce burnumun hemen altında uçuk bayramın ikinci günü de alt dudağımda uçuk çıktı ve hala geçmediler. Hastaneden nefret ettiğim için gitmeyi düşünmüyorum bile :). Aslında umurumda da değil pek. Napabilirim yani çıktıysa çıktı. Karşımdaki insanları göz zevki bozuluyorsa da kader. Yapacak bir şey yok. Başka tarafa baksınlar :). Seni iltihaplı dudağınla hatırlayanları boşver düşünmene bile değmez. Ayağın için de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o dudak da acıyordu, mızmız olunca insan iki kat acıyor, ne su içebiliyorsun ne yemek yiyebiliyorsun :D Ayağım geçti çok şükür, teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!