Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Haziran 19, 2016

Sözlerimin Altyazısı Blog Tasarımı Yenilendi

Sawako Kuronuma Pazar, Haziran 19, 2016



Merhabalar, bir süredir yoğunluk nedeniyle kabul edemediğim blog tasarımı siparişlerini artık yeniden almaya başladım. Bu sürede de ilk tasarladığım blog; Sözlerimin Altyazısı blogu oldu.


Sözlerimin Altyazısı blog sahibesi Sarışın biri, taze blogger, psikolog adayı :) Blogunu gerek günlük gerekse bölümü hakkında bir tartışma ortamı olarak kullanmak istemekte.Ben blogu tasarlarken büyük bir keyif aldım, ikimizin fikirleriyle hemencecik şablon ortaya çıkıverdi.Artık ona yeni blog tasarımıyla blogger dünyasında başarılar dilerim :) Sözlerimin Altyazısı bloguna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Siz de kendinize özgü, kimsede olmayan bir blog tasarımına sahip olmak istiyorsanız bana bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Not:Blog şablon tasarımları ücretlidir, kişinin kendi istek ve dileklerine göre tasarlanmaktadır.Her şablon tasarımı yapıldıktan sonra ayrı bir post yazılmakta böylelikle blogunuzun daha geniş kitleye ulaşmasını sağlanmaktadır.

2 yorum:

  1. tasarladığın Blogların standart bir fiyatı varmı yoksa kullandığın şablonlar ve uğraştığın detaylara göre belirli bir fiyat mı biçiyorsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!