Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 08, 2016

Shein siparişi #6

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 08, 2016


Yine yediden bir alışveriş yazısından merhabalar! Biliyorum uzun süre sonra meydana çıkıp art arda alışveriş yazılarının yazılması oldukça sinir bozucu bir durum ama şu anki durumum tam olarak yazayım da aradan çıksın durumu :) Bundan sonra da bir ara Kore kozmetiklerinden yazı gelecek tabiki üşengeçliğimi üzerimden atıp resim çeker çekmez! :)




Yine yeniden bir kimono aldım!İç seslerinizin yeter artık diye haykırdığınızın farkındayım ama kimononun rahatlığı der susarım :) Bu seferki kimonom resimde görüldüğü üzere lacivert desenli ve oldukça ince bir kumaşa sahip ve diğer kimonolarıma göre daha uzun. Kendisi yaz aylarında kullanacağım oldukça rahat bir ürün olacak.Ürünü sitede incelemek için tıktık.




Penye tshirtleri seviyorum ama genellikle tercih etmiyorum.Bunun sebebi de bir iki yıkamadan sonra hemen yazı renklerinin atması ve kumaşının kendisini salması.Bu üründe de bir yıkamadan sonra az da olsa yazı renginde atma oldu, kumaş formu şu an iyi, bir sezon giysem kardır diye almıştım zaten :) Ürünü sitede incelemek için tıktık.



Ve son olarak bir yelek daha! Bu lacivert yeleği incelerken telefondan incelemiştim, o anlar beğensem bile ürün elime geldiğinde bunun kol kısmı sökük dikiş atılmamış defolu bu diye şok yaşadığım doğrudur.Sonra aldığım ürünü bilgisayardan incelediğimde ürünün modelinin öyle olduğunu görünce ikinci bir şok yaşadım.Bu sökük modeli başka bir şekilde, püskülümsü bir havayla verilebilirdi aslında, kumaşı da yünlü gibi pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Ama tuhaf bir şekilde benden başka herkes beğendi!Hatta isteyenleri bile çıktı.Şu an verip vermeme kararsızlığındayım :)) Ürünü sitede görmek için tıktık.


Alışverişim bu şekildeydi, çok şapşal bir şekilde alışveriş yaptığım doğrudur.Aldıklarımı nasıl buldunuz? En çok da sondaki lacivert yeleği nasıl buldunuz?Versem mi yoksa sevimsizleşip yıllardır aradığım yelek buydu havasına mı girsem? :))

2 yorum:

  1. Ben ceketini çok beğendim, oldukça orijinal bir parça ve bana kalorsa bir çok farklı tarza uyarlanabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk görünce defolu diye düşündüm ya hala ısınamadım :) Bekleyim biraz, sonbahar falan gelsin belki sevebilirim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!