Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Haziran 21, 2016

School Beauty's Personal Bodyguard / 2016

Sawako Kuronuma Salı, Haziran 21, 2016


Bu aralar canım fazlasıyla sıkılıyor, ne kitaplar tam anlamıyla sarıyor ne de film ve diziler...Saran dizilerin yeni bölümlerini beklerken ömrüm çürüyor resmen :) Mızmız Sawako geri geldi anlayacağınız :)

Absürt komedi dizilerini seviyorum, zaman geçirmek için oldukça iyi oluyorlar.Bu konuda en başarılı bulduğum yapım Japon yapımı olan Switch Girl, eğer izlemediyseniz şuraya tıklayın ve konusunu öğrenip çabucak izleyin :)


School Beauty's Personal Bodyguard da benim sevdiğim absürt komedi dizilerinden ve Tayvan yapımı.Dizi henüz tamamlanmadı hala güncel dizilerden anlayacağınız.Bu tür komedi dizilerini sevenler için konusundan bahsedeyim ;


Lin Yi, Çin savunma sanatında oldukça başarılı bir ustadır.İşinde usta olduğu kadar kişiliğinde sapık denecek kadar tuhaf düşüncelere sahiptir.Milyarder bir iş adamının kızı Meng Yao'yu korumak için bir işe girer.

Meng Yao, oldukça güzel bir kızdır ve üniversitesindeki birçok erkek ona hayrandır.Meng Yao, en yakın kız arkadaşıyla aynı evde yaşar.Hobileri arasında ise korumaları türlü işkencelerle korkutup kaçırmak vardır.Zaten Lin Yi de onun 101. korumasıdır.Fakat Lin Yi, çetin ceviz çıkmıştır, Meng Yao da zamanla ondan hoşlanmaya başlar. 


Dizinin genel olarak bölümleri  30 dk civarlarında, rahatsız olacaklar için uyarayım; espriler biraz hatta baya bel altı kaçmakta.Onun dışında zaman geçirmek için çerezlik bir dizi :) 



6 yorum:

  1. Tayvan dizilerine başlamak için iyi bir adım olur mu? ^^

    YanıtlaSil
  2. bir də fantastik olması dramaya artı yoxsa əskik bal/puandır? Bu dramanı çox blogda görürəm, Rengli tırtıl da sən də məsləhət görürsünzsə baxaram. Dediyin kimi mı-mız lıq var bu ara məndə də :D Sawako səni ən yaxşı mən anlayıram. Nə normal oxuya nə də drama izləyə bilmirəm. Dərmanını tapsan mənə də yazarsan ;) Bu drama dərman ola bildimi? Yoxsa davam edirmi bu vəziyyətin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli önerdi zaten bana :) Biz arada dramalar için sohbet ediyoruz, zevki iyidir ;) Eğlenceli ama ben Switch Girl'ü daha çok severim :D

      Sil
  3. Listemde olan bir dizi ama Refresh Man, Amazing Boyfriend ve I Wanna Be Subtar'ı izliyorum onun haricinde Kore dizisi ve anime de izliyorum o yüzden şimdilik beklemeye aldım. Tayvan Tayland Çin dizileri de gittikçe popüler olmaya başladı. Ben zaten izliyordum ama şu sıralar etrafımda daha çok izleyenlere denk gelmeye başladım. Sanırım dil olayını aşamayanlar izlemiyor sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dizileri izliyormuşuz :) Evet Kore dizileri aynı devam edine diğer Asya dizilerine yöneldik :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!