Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Haziran 24, 2016

Roy Lae Sanae Luang / 2013

Sawako Kuronuma Cuma, Haziran 24, 2016


Nuch, babasından kalan zenginliği yaşayan üç kardeşten biridir; bir ablası bir de abisi vardır.Yurt dışına eğitim görmek için gitmiş, geldiğinde ise büyük bir şok yaşamıştır.Nuch, her şeyden habersiz yurtdışında okurken aslında şirketleri iflas etmiştir.Bu yüzden hava alanından borçlu oldukları kişilerce kaçırılmış şans eseri karşına çıkan Krao sayesinde bu kaçırılmadan kurtulmuştur.



Aslında Nuch ve Krao birbirlerinin ezeli düşmanlarıdır.İlk başta bundan ikisinin de haberi yoktur.Nuch ve kardeşlerinin iflas etmediklerini, iyi durumda olduklarını duyurmak için geldiği partide Krao, düşmanının farkına varır.Nuch'ın babası Krao'nun annesine tecavüz edip intihar etmesini sağlamış, Krao'nun babası ise hemen ardından kalp krizi geçirerek ölmüştür.




Nuch ve kardeşlerinin verdiği partiye borçluları gelip abisini öldürmek isterler, durumu Krao kurtarır.Krao, ailenin kendisine güvenmesini sağlayıp onları alaşağı edecektir.Nuch bir süre sonra onun yaptıklarını fark etse de kimseye kendini inandıramayacak, Krao'nun ona aşık olmasıyla işler daha karışık bir hal alacaktır.



Dizi 2013 yılında çekilmesine rağmen yeni çevrilmeye başlanmış, oldukça da seveni varmış.Krao, bildiğiniz Behlül!Sarışın ve yakışıklı değil ama intikam alacağı ailenin bütün kadınlarını kandırıp kendine aşık etmeye kararlı :) Tabi aşık edeyim derken Nuch'a aşık oluyor, kıskançlık krizlerine giriyor, kızı kendinden uzaklaştırıyor orası ayrı.Dizi bir aşkı memnu bir dallas bir yalan rüzgarı kıvamında hani tvde yayınlansa annelerimiz başından kalkmaz :)) Her bölümde yaklaşık bir buçuk saat sürmekte.Diziyi beğendin mi derseniz, aşkı memnuyu severim ama dallas hiç bana göre değil! Adam sapık, kadınlar salak! Feminist ruhum ortaya çıkıyor ama bir yandan da acaba ne olacak diyorum, bilemiyorum  :)

Söylemeden geçemeyeceğim; Nuck'ın kardeşlerine sinir oldum, iki günlük tanıdıkları adama kardeşlerini sattılar resmen, paranın gücü işte!

20 yorum:

  1. Ben de bu diziyi izleyenler arasındayım :) yazınızı çok beğendim ve ayrıca güzel bir tespitte yapmışsınız yani tvde yayınlansa annelerimizin çok seveceği şeklinde. Bence de haklısınız bir an önce Türkçe dublaj yapılıp tv kanallarının birisinde yayınlanmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni affetin yerini tutsa sevinirim mesela:D

      Sil
    2. Beni Affet'ten o kadar kolay vazgeçemez annelerimiz. Bir yaşanmışlık var sonuçta :D

      Sil
    3. Bence sıraya koyarlar her saate bir dizi :D

      Sil
  2. Daha başlamadım ama merak ettim şimdi. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brezilya dizileri kıvamında dizileri seviyorsan güzel gelecektir :)

      Sil
  3. İlk olarak hoşgeldin. Uzun zamandır yoktun. Seni görmek çok güzel. Ancak sanki bu açığı kapatmak için otomatiğe bağlamış gibi yazıyorsun. Eski samimiyetin şu son yazılarında hiç yok. Seni özledik ama gerçek seni. Senin gerçek hislerini. Beklemedeyim. İçten yazılarını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) Aslında ben yine benim :D Sadece ramazan nedeniyle sabah dörde kadar uyanık kalınca otomatiğe takmış gibi dizi izliyorum, malum oruçken pek bir aktivite yapılmıyor, dizi izlemekten başka :)

      Sil
  4. İzlenecekler listesine bir dizi daha eklendi bakalım neler olacak bu dizide :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an asıl erkek karaktere sinir oldum, bölüm biriktirip devam edeceğim sen de öyle yap :) Yoksa bırakma tehliken oluşabilir, belki sonradan sempatik gelebilir ama bilemiyorum :D

      Sil
  5. En sevdiğim bloglardan uzun süre aktif olmayınca endişelenmiştim.Google hesabım olmadığı için anonim yazıyorum acaba bu dizi kaç bölüm ve kaç bölümü çevrilmiş?

    YanıtlaSil
  6. Bu dizi tayvan mi ? Oraya bulasmadim daha izlesem mi ki kore kadar iyiler mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayland sanırım ben ikisini hep karıştırıyorum :))

      Sil
  7. Ben de ilk birkaç bölümünü izleyip sevemedim. Ama Behlül benzetmene öldüm gülmekten. Bu kadar doğru olabilir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son bölümden sonra asıl erkek karaktere sinir oldum, bölümleri biriktirip bakacağım belki sempatikleşir :)

      Sil
  8. Gif'e çok güldüm, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. SANA KATILIYORUM BU KONUDA. KADINLAR BİLDİĞİN SALAK. RESMEN KARDEŞLERİNİ SATTILAR.. ABLASINI CANLANDIRAN KIZIN OYUNCULUĞU SIFIR. ABİSİ DE AYNI ŞEKİLDE.. TECAVÜZ TACİZ ZORBALIK HİÇ HAZ ETMEDİĞİMİZ ŞEYLER AMA NE BİLİM TAYLAND DİZİLERİ KENDİNİ BUNLARA RAĞMEN İZLETTİRİYOR YA. :) BU TAY ERKEKLERİ NE KADAR KABA ZORBA YA. BAZI KISIMLARDA CENTİLMENLİKTEN VS BAHSEDİYORLAR AMA SEVDİĞİ KADINLARA KARŞI MI BÖYLELER ANLAMADIM GİTTİ. TAYLAND HAKKINDA Bİ BİLGİM YOK AMA DİZİLERİNE GÖRE YORUMLARSAK VALLAHA KORKUYORUM ONLARDAN. Bİ DE BİZİM DİZİLER GİBİ BÖLÜM BAŞI 1.30 SAAT!!! ABOVV!!! BİZİMKİLERİ PROTESTO ETTİM DİYE KORE DİZİLERİNE SALDIRDIM TAYLAND DİZİLERİNE TUTULDUM.. :D AMA DİZİLERİ DEDİĞİM GİBİ GÜZEL.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay bence "Badboy" sevmemizden kaynaklanıyor :) Biz kızlar zor, kötü çocukları seviyoruz, çekici buluyoruz.Zor olan çeker ya! Hah işte o! O yüzden adam hem çekiyor hem itiyor :) Dizi ve konusu da öyle :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!