Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 08, 2016

Romwe siparişi #7

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 08, 2016




Bu son! Yani şimdilik son alışveriş yazım! Yoksa ölene kadar alışveriş yapmamam çok ütopil olmaz mı?:) Neyse lafı çok uzatmadan direk konuya gireyim.Nedir benim bu bel boyundan çektiğim!Yüksek bel pantolonlar bile bana normal bel oluyor düşünün :/
Ama ben yılmayıp hala bir umut ya olursa diye kısa ürünler almaya devam ediyorum.Yukarıdaki tshirtlerin iki rengini de aldım, üzerimde düdük gibi durduğuna bakmayın lütfen ve evet siyahın dantellerinden görünen kısım içimdeki atlet, son olarak da üzerimdeki pantolon yüksek bel olarak geçiyor :)) Neyse... Ürünlerin kumaşı emin olmamakla birlikte sanırım polyester, yıkanınca kendini salmayan ama yaz aylarında terleten kumaşlardan.Ürünler üzerimde düdük(!) gibi durduğu için kendileri kuzenime gidecek, güle güle kullansın ne diyeyim :) Siyah olan için tıktık, beyaz olan için tıktık.






Bu sene her yerde uzun yelek görünce benim ne eksiğim var deyip ben de bir tane alıverdim.Ürünün kumaşı naylonumsu dokunsan kırışacak bir yapıda, bu özelliğini sevmedim.Resimde takmamışım ama bir adet kemeri var, bir türlü bağlamayı beceremedim.Ürünü kullanır mıyım yoksa kuzenime mi veririm hiçbir fikrim yok.Beğenip beğenmediğim konusunda kararsızım bu yüzden. Ürünü sitede görmek için tıktık.



Bu alışverişimden genel olarak hoşnut olmadım.Aslında tshirtler beden olarak uzun olsaydı tam benim istediğim kıvamdaydılar. Kısmet... Zaten kuzenime ziyarete gitmeyi istiyordum,kuzenime hediye almış oldum:) Hello Polyanna!

6 yorum:

  1. Ya beyaz tişört gayet yakışmış düdük gibi de durmuyor... Bence giyebilirsin :>>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Robot gibi durursam, kımıldamazsam o dediğin doğru yoksa çok belli kısa olduğu :)

      Sil
  2. O yeleklerde benimde gözüm var :))

    Güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
  3. O kısa şeylerden ben de neler çekiyorum :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve inatla bütün güzel şeyleri kısa yapıyorlar :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!