Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Haziran 06, 2016

Romwe siparişi #6

Sawako Kuronuma Pazartesi, Haziran 06, 2016


   Ve sonunda Sawako is Back canlarım :) Uzun süren aradan sonra dün nihayet bilgisayar başına geçmeyi başarabildim ama sanki bilgisayar benim bilgisayarım değilmiş gibi hiçbir belgenin yerini bulamadım.İki ihtimal var ya kendim sildim ya da biri gizlice bilgisayarımı kullanıp o kadar belgenin içinden benim önem verdiğim belgeleri sildi.Sanırım bu durumda birinci ihtimal daha kuvvetli oluyor, neyse ufak tefek sorunları halledip sonunda buraya gelebildim:) O zaman yaklaşık 1 aydır bekleyen alışveriş yazımla başlayalım!

Artık ben mağaza gezemiyorum, daha doğrusu gezerken çok sıkılıyorum.Hemencecik ne istersem elimle koyduğum gibi bulayım alıp kurtulayım istiyorum.Keşke yerel her mağazanın anlık kıyafet stoklarını görsek de işlerimiz daha kolay hale gelse ya da kıyafeti denemeden üzerimizde nasıl gözükeceğini gösterecek kadar gelişse teknoloji, fena mı olur?Siz söylemeden ben söyleyeyim; üşengeçlik seviyemin farkındayım :)    


Kimono sevdamı bilmeyen var mı? Varsa kışın hırka yazın kimonolar benim vazgeçilmezim durumundalar.Bu sene bir çok markada gördüğüm aşağıdaki kimonoyu sitede görünce hemen sepete attım.Kumaşı da görünüşü de oldukça kaliteli.Benim için bir iki tık daha uzun olsa daha iyi olurdu, zira beden boyu uzun olanlar beni anlayacaklardır bizim için beden boyumuza uygun ürün bulmak çok zor :) Siteden göz atmak için tıktık.


Yukarıdaki ürünü bir bloggerın üzerinde görüp çok beğenmiştim ve akıllı ben hiç detaylara bakmadım.Trenç kot tarzı bir ürün bekleyip örgü bir kumaş çıkınca tabiki şaşırdım :) Birçok hırkanın aksine kol boyu tam geldi, salaş olmasını sevdim ama sanki beni biraz kilolu gösterdi (yoksa azıcık kilo aldım ben:/ ) Artık ürünü giymek için sonbahar mevsimini bekliyorum, o sıralar oldukça işime yarayacaktır.Siteden göz atmak için tıktık.



Kolyelerim ve ben diye sayfa mı açsam acaba? Bu kolyeye görür görmez vuruldum, retro sever olarak almazsam olmazdı ama dimi? Kolyelerimi bu tarz sitelerden almayı seviyorum, çevremdeki kimsede benzeri olmuyor ve her gören nereden aldığımı, kolyelerimin çok orjinal olduğunu söylüyorUnutmadan kolyedeki dünya kabartmalı, yuvarlak kısmı da eksende dönüyor. Sitede görmek için tıktık. 

Bu alışverişimde kesinlikle kolye ve kimonoyu beğendim.Hırka konusunda şu an kararsızım belki de sonbahar gelince onu da sevebilirim :)) Siz aldıklarımı nasıl buldunuz?

Romwe'den nasıl alışveriş yapılır sorusu için tıktık.

6 yorum:

  1. birdaha özletme bukadar kendini sawako gözümüz yollarda kaldı vallah endişelenmeye başlamıştık alışverişle pek arama olmasa bile bir alışveriş yazısının beni bu kadar mutlu edeceği aklıma bile gelmezdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri geldim, bir aksilik olmazsa da gitmeye niyetim yok:)

      Sil
  2. Kolyeye bayıldım , hayırlı olsun :D Bir siteye göz ucuyla bakıyım dedim , çıkamıyorum , alıcam bir iki şey bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kolyede herkesin gözü kaldı hatta iki güne kadar kopacak keşke benim olsa tehditlerine de maruz kaldım :)

      Sil
  3. Böyle cicili bicili genç kızlarımıza bayılıyorum. Benim ki eşofmandan başka bir şey giymiyor :-)) hiç annesine benzememiş :-)) geçecek heralde bir süreçtir diye umuyorum. Tarzına bayıldım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onun yaptığı en rahatı :) Keşke öyle bir moda başlatsalar da rahat rahat dolaşsak :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!